رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۸/۰۳/۳۱
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز :۳۱خرداد

 فروردین: شما گاهی اوقات قبل از اینکه مسیر خود را بررسی کنید به طور غریزی در مسیر مستقیم قرار می گیرید. اما دلیل این کار فقط می تواند این باشد که شما به مسیری که برگزیده اید کاملاً ایمان دارید و این لزوماً به این معنا نیست که شما تحت آروزی قلبی خود آن را دنبال می کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که دقیقتر به جهان نگاه کرده تا بتوانید به مفاهیمی ظریف دست پیدا کنید.

 فروردین: شما گاهی اوقات قبل از اینکه مسیر خود را بررسی کنید به طور غریزی در مسیر مستقیم قرار می گیرید. اما دلیل این کار فقط می تواند این باشد که شما به مسیری که برگزیده اید کاملاً ایمان دارید و این لزوماً به این معنا نیست که شما تحت آروزی قلبی خود آن را دنبال می کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده که دقیقتر به جهان نگاه کرده تا بتوانید به مفاهیمی ظریف دست پیدا کنید.


اردیبهشت: به جای اینکه با تصمیمات تزلزل ناپذیر خود نظر دیگران را جلب کنید — کاری که شما اغلب خوب از عهده اش بر می آیید– در روش کارتان تغییری ایجاد کنید. شاید این کار برای شما مفید باشد و باعث شود مدتی را با آرامش سپری کنید. اگر شما از این روش جدید ناراضی بودید، آن وقت می توانید روشتان را تغییر دهید. اما اگر شما مسیری را که برگزیده اید دوست داشتید، می توانید شادمانه به راهتان ادامه بدهید.



خرداد: امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.



تیر: اگرچه ممکن است احساس کنید شخصی که بهتان بسیار نزدیک است در برابر شما مقاومت می کند، اما برایتان سخت است بر روی منشأ این مشکل انگشت بگذارید. دیگران در حالی که در مقابل این درک شما منفی نگر هستند، می توانند نسبت به آن حالت تدافعی نیز بگیرند. به جای اینکه بخواهید از  عمق یک مشکل سر در بیاورید، مدتی صبر کنید و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد. شما در چند روز آینده به ایده خوبی برای انجام این کار دست پیدا خواهید کرد.



مرداد: اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن زخمهای کهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. اما راهی پیدا کنید که بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی که می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.



شهریور: امتحان کردن فرضیه های شما در مورد کار و تفریح امروز می تواند یکی از ارتباطات مهم را روشن کند. اگر شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد که بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد کنید. از بحث کردن با دوستتان در مورد چیزهایی که شما در این مراحل یاد گرفته اید، نهراسید، این کار می تواند شما را به یکدیگر نزدیکتر کند.



مهر: امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواست می کنند شما نمی توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی خواهید آنها ناامید شوند. شاید شما فکر می کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید توانست به آنها تکیه کنید. به هر دلیلی که شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیکه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یک نفر دیگر، تصمیم می گیرید، فرصت رویارویی با ترسهای خودتان را از دست ندهید.



آبان: پلوتو، یعنی سیاره بخت شما، آنقدر که دیگران فکر می کنند ترسناک نیست. امروز هنگامی که خورشید به سمت ظلمات و تیرگی پرتوافشانی می کند، شما شانس دیدن چیزهایی را دارید که معمولاً خارج از دسترس شما بودند. به جای اینکه از چیزهایی که پوشیده باقی مانده اند هراس داشته باشید، اکنون می توانید با یاری آنچه که آموخته اید کارتان را انجام دهید. زمانی که شما می خواهید با توجه به یافته های جدیدتان نقطه نظرات خود را تغییر دهید، قدرت شما افزایش پیدا می کند.



آذر: امروز می تواند برای شما روزی باشد که تغییرات عاطفی ای که سالهای گذشته برایتان رخ داده دوباره یاد آوری شود. حتی اگر در مراحل پیشرفتی تکاملی تغییر قطعی ایجاد شد، مثل زمانی که کرم به پروانه می شود، این دگردیسی هنوز هم کامل نیست. در حالیکه کارهایی را قبلاً متوقف کرده بودید دوباره شروع می کنید، از خاطرات خود بهره بگیرید تا این پیشرفت تدریجی را در زمان حال زنده نگه دارید.



دی: امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.



بهمن: شما دوست ندارید وقتی که احساس هایتان مورد خطر واقع می شوند، مجبور شوید ازشان دفاع کنید، برای اینکه اگر بخواهید به تنهایی برای فهمیدن این خطرها به طور کامل تلاش کنید به حد کافی استرس برایتان به وجود می آید. بی منطقی هرگز در لیست اهداف شما نبوده است. اما شما می دانید که موضوعی هست که حاضرید به خاطرش هر کاری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که منطق خشک صرفاً شما را به این موضوع خاص نمی رساند، شما باید به دلتان رجوع کنید.



اسفند: حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد