رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز ( ۲۶ فروردین _ ۱۵ آوریل )

فروردین: با ورود ماه به ششمین خانه یعنی خانه جزئیات، همراه و شریک زندگی تان، ممکن است انتقادات زیادی از رفتار و عملکردهای شما بکند. با این وجود، شما اصلا در شرایطی نیستید که بخواهید در رفتارهای خود بخاطر شخص دیگری، تغییر ایجاد نمایید. شاید شما درباره این شرایط، کمی ناعادلانه قضاوت می کنید اما این توانایی را دارید که عاقلانه با مشکلات برخورد کرده و نسبت به نگرانی های دیگران، پاسخگو باشید.
این شرایط می تواند فرصت خوبی برای بهبود بخشیدن شرایط زندگی تان باشد، به جای اینکه بخواهید از دیگران بخاطر انتقاد هایی که میکنند، شکایت کنید.

فروردین: با ورود ماه به ششمین خانه یعنی خانه جزئیات، همراه و شریک زندگی تان، ممکن است انتقادات زیادی از رفتار و عملکردهای شما بکند. با این وجود، شما اصلا در شرایطی نیستید که بخواهید در رفتارهای خود بخاطر شخص دیگری، تغییر ایجاد نمایید. شاید شما درباره این شرایط، کمی ناعادلانه قضاوت می کنید اما این توانایی را دارید که عاقلانه با مشکلات برخورد کرده و نسبت به نگرانی های دیگران، پاسخگو باشید.
این شرایط می تواند فرصت خوبی برای بهبود بخشیدن شرایط زندگی تان باشد، به جای اینکه بخواهید از دیگران بخاطر انتقاد هایی که میکنند، شکایت کنید.


 


اردیبهشت: شما امروز می توانید هرکاری را که شروع می نمایید، به راحتی به پایان برسانید چرا که تمرکز خود را از دست نخواهید داد. با این وجود ممکن است افکار مختلفی در ذهن تان مرور بشوند اما اتفاق مهمی نیستند. برخی دوستان تان که قبلا شما را وسوسه می کردند که مسئولیت های خود را به خوبی انجام ندهید این روزها به خاطر مشغله زیاد نمی توانند دردسری برای شما اینجا بکنند.
اگر برای خود برنامه ریزی خاصی دارید و احساس می کنید که از برنامه خود جلوتر هستید، نباید تنبل بشوید، با همین سرعت فعلی به مسیر خود ادامه دهید.


 


خرداد: امروز به خاطرات کودکی خود سفر می کنید و آنها را کاملا به یاد می آورید و همین موضوع شما را سرگرم خواهد کرد. این سفر به گذشته می تواند احساسات و اتفاقاتی که در گذشته برای شما رخ داده اند را دوباره زنده کنند.
به یادآوری بعضی از این خاطرات و تجربیات می تواند انگیزه شما را برای ادامه حرکت و اقدامات جدید افزایش دهند. اما فراموش نکنید که برای الهام گرفتن از گذشته باید به اتفاقات مثبت فکر کنید.


 


تیر: وقتی که ایده های جدیدی به ذهن تان می رسد و آنها هم جهت با اهداف بلند مدت و حرفه ای تان می باشد، احساس خوبی را تجربه خواهید کرد. با ورود ماه به سومین خانه که خانه ارتباطات است، اعتماد به نفس بیشتری خواهید یافت و متوجه می شوید که در مسیر درست خود حرکت می کنید.هیچ عجله ای نیاز نیست چرا که خوشبختانه، در یکی الی دو هفته آینده، برنامه هایی که دارید منسجم و یکپارچه خواهند شد.


 


مرداد: اگر بتوانید از کارها و فعالیت هایی که به تازگی انجام داده اید، لیستی تهیه کنید، آنگاه می توانید با برنامه ریزی بهتری به حرکت خود ادامه داده و بیش از پیش مشغله نداشته باشید. ثبات مالی و اجتماعی می تواند شما را به سطح بالاتری از خلاقیت برساند. به یاد داشته باشید که لازم نیست انرژی زیاد مصرف کنید، کافیست با افزایش بهره وری و خلاقیت، به نتایج دلخواه خود دست یابید.


 


شهریور: باتوجه حرکت ماه، شما با شرایط خوبی روبرو هستید، چه در محیط کار و چه در روابط خصوصی تان. با این شرایط شما می توانید که به راحتی فکر کرده و درمورد هر موضوعی، تصمیمی درست و عاقلانه اتخاذ نمایید. در زمان تصمیم گیری هم به عقل خود توجه کنید و هم به قلب و احساس خود!


 


مهر: شما یکی الی دو روز فرصت دارید که فعالیت های اقتصادی گذشته تان را سر و سامان داده و چرخه جدیدی را آغاز نمایید. این روزها نباید پروژه جدید را شروع کرده و بهتر است تمرکز خود را برای به پایان رساندن فعالیت های گذشته، قرار دهید. بهتر است بهره وری خود را افزایش داده تا به نتایج دلخواه خود دست یابید.


 


آبان: با ورود ماه به یازدهمین خانه، یعنی خانه امید و آرزو، امروز به آینده سفر کرده و از این سفر لذت خواهید برد. اما نباید از شرایطی که هم اکنون دارید غافل شده و موقعیتی را که دارید از دست بدهید. شما باید یک تعادل و هماهنگی بین ایده آل هایی که دارید و زندگی واقعی خود ایجاد نمایید. خوشبختانه شما در مسیر درست زندگی قرار دارید و می توانید مرحله به مرحله پیش بروید.


 


آذر: امروز ایده ها و فکر های جالب و عجیبی به ذهن تان می رسد و شما را وسوسه می کنند که دست بکار شوید اما با وجود ماه در دهمین خانه، بهتر است افکار و عمل خود را کاملا محدود نمایید. هیچ کس نمی تواند کمکی به شما بکند، بهتر است بجای نگاه به افق های دور دست، آنچه را که هم اکنون در مقابل تان وجود دارد را دیده و به آن بپردازید.


 


دی: امروز به نظر می رسد که هرکسی از شما تقاضا و درخواست کمک خواهد داشت چرا که شما می توانید برخی از مشکلات را برطرف نمایید. ذهن شما توانایی این را دارد که از هزاران جزئیات بی ارزش عبور کرده و شما را قادر سازد که در مورد مسائل مهم به درستی تصمیم گیری نمایید.
اما توجه کنید که در این تصمیم گیری ها نباید احساسی عمل کرده و از منطق و عقل خود دور باشید! اگر در هر عمل و حرکتی که انجام می دهید مهربانی و شفقت را به آن وارد کنید، خواهید دید که دیگران با شما صادق تر از گذشته خواهند بود.


 


بهمن: امروز شخصی درمورد مسائل عاطفی شما حرف یا عملی انجام خواهد داد که موجب رنجش شما خواهد شد. حتی اگر درگیر مسائل پیچیده ای هستید،‌ بهتر است ابتدا به صحبت های دیگران به خوبی گوش داده و سپس احساس خود را بیان کنید. شما باید از وضعیتی که دارید خارج شده و درک تازه ای از زندگی را بدست آورید.


 


اسفند: ماه به خانه هفتم خود حرکت خواهد کرد و روحیه شما را برای همکاری با دیگران و همکارن افزایش خواهد داد. متاسفانه ممکن است افرادی که با آنها درتماس هستید، به رویاها و افکار شما کمتر توجه کرده و موجب دلسردی شما بشوند. به جای سرزنش کردن خودتان،‌ بهتر است کمی وقت گذاشته و با آرامش، روحیه خود را افزایش دهید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد