رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز ( ۲۴ فروردین _ ۱۳ آوریل )

فروردین: مدتی است که درمورد احساسات و عواطفی که دارید دچار سردرگمی شده اید بطوریکه از نظر احساسی یک روز کاملا در اوج هستید و روز بعد خسته و بی حوصله! همین موضوع شما را ناامید کرده و چشم اندازی که برای خود ترسیم کرده بودید را نمی توانید براحتی ببینید!
اما خوشبختانه چشم انداز شما در آینده کاملا آفتابی خواهد بود و به آینده خوش بین باشید حتی اگر امروز هم اتفاق خاصی رخ ندهد. با نگرش مثبت پیش بروید و از مشکلات عبور کنید هرچند که این روزها خسته و کسل هستید.

فروردین: مدتی است که درمورد احساسات و عواطفی که دارید دچار سردرگمی شده اید بطوریکه از نظر احساسی یک روز کاملا در اوج هستید و روز بعد خسته و بی حوصله! همین موضوع شما را ناامید کرده و چشم اندازی که برای خود ترسیم کرده بودید را نمی توانید براحتی ببینید!
اما خوشبختانه چشم انداز شما در آینده کاملا آفتابی خواهد بود و به آینده خوش بین باشید حتی اگر امروز هم اتفاق خاصی رخ ندهد. با نگرش مثبت پیش بروید و از مشکلات عبور کنید هرچند که این روزها خسته و کسل هستید.


 


اردیبهشت: با اینکه امروز کمبود چیزی در وجودتان حس می کنید اما یادتان باشد که به هیچ وجه لازم نیست که برای جلب توجه دیگران دست به کاری بزنید که حتی ممکن است امنیت شما را نیز به خطر بندازد!
اعتماد به نفس خود را از دست داده اید بنابراین کاری که احساس خوبی به شما می دهد را انجام داده و تلاش برای کسب تایید دیگران را فراموش کنید. فعلا بهتر است تمرکز خود را برروی جهان درون خود معطوف کرده و به چیز دیگری اهمیت ندهید.


 


خرداد: امروز باید بیشتر از همیشه احتیاط کرده و مراقب باشید در غیر اینصورت ممکن است یک طوفان در انتظار شما باشد! با اینکه معمولا دنبال هیجان و غافلگیر شدن می باشید اما بهتر است امروز کمی بیشتر حواس جمع باشید. تمرکز خود را حفظ کرده و اجازه دهید هیجانات شما به حالت تعادل بازگردد.


 


تیر: امروز یک روز پر تنش برای شما خواهد بود، پس سعی کنید زمان خود را بین کار و امور خانوادگی تقسیم نمایید. اگر چه شما با خشونت و عصبانیت می توانید امور داخل خانه و محل کارتان را به راحتی پیش ببرید اما این روش در درازمدت مفید نخواهد بود. بهترین راه حل ممکن این است که با کسی که به او اعتماد کامل دارید صحبت کرده و از راهنمایی هایش استفاده نمایید.


 


مرداد: با ورود ماه به خانه جدید یعنی خانه احساسات، شما دچار هیجانات روحی خواهید شد که به نظر می رسد از کنترل شما خارج است. با این حال شما می توانید به مسیر خود ادامه داده و نیازی نیست که درمورد تمام احساسات خود با کسی صحبت کنید.
با اینکه صحبت نکردن درمورد این احساسات سخت خواهد بود اما بهتر است این کار را نکرده و یک یا دو روز صبر کنید، چرا که به حالت طبیعی خود باز خواهید گشت.


 


شهریور: امروز به نظر می رسد که دیگران موضوع و اطلاعات مهمی را از شما پنهان می کنند و هیچ راهی وجود ندارد که شما بتوانید به آن موضوع پی ببرید. با این حال بهتر است از این اتفاقات چشم پوشی کرده تا بیشتر ناراحت و مضطرب نشوید. مراقب باشید، یک موضوعی که اصلا وجود نداشته می تواند برای شما مشکل ایجاد کند! در نهایت این نگرانی ها می تواند به شما یاد بدهند که چگونه خود را آرام نگهدارید.


 


مهر: با اینکه امروز می خواهید رابطه خود را با دوست یا شریک زندگی تان افزایش دهید اما با یک مشاجره همراه با زخم زبان و رنجش روبرو خواهید شد. این مشاجره نمی تواند فقط از روی علاقه باشد بنابراین ممکن است در آینده اتفاقی رخ دهد!
در همه این گرفتاری ها بهتر است یک برنامه ویژه برای خود ترتیب داده و آرامش قبل را بدست آورید. بزرگتر از همیشه فکر کرده و با قاطعیت عمل کنید، شاید ریسک کردن بتواند خیلی مسائل را بهبود ببخشد.


 


آبان: ماه به خانه دهم یعنی کار وارد شده است و با این حساب مدیریت و مرتب کردن جزئیات کاری می تواند امری عاقلانه باشد. با اینکه شما همیشه آرام و بی سر و صدا وظایف خود را انجام می دهید اما امروز دوست دارید که دیگران از شما قدردانی نمایند.
امروز اتفاق خاصی برای شما رخ نخواهد داد به کار خود بپردازید و بدانید انجام دادن وظایف، بهترین راه برای نشان دادن توانایی هایتان می باشد.


 


آذر: امروز اعتماد به نفس و نشاطی که دارید، تاثیر مثبتی برروی همکاران تان می گذارد پس این شور و شوق را از آنها دریغ نکنید. شاید در ابتدا کمی از این شادی و نشاط شما تعجب کنند اما بعد از مدتی با شما همراه خواهند شد. به یاد داشته باشید که نعمت و استعدادی که شما دارید این نیست که به دیگران امر و نهی کنید و بگویید چه کاری انجام بدهند بلکه همین شادی و انرژی مثبتی است که می توانید به دیگران منتقل نمایید.


 


دی: با اینکه از شخصی دورید اما امروز احساس می کنید که خیلی به او نزدیک هستید و می توانید وجود او را احساس کنید. با ورود ماه به هشتمین خانه، بهترین زمان برای بهبود بخشیدن یک رابطه با دوست یا یکی از اعضای خانواده تان فرا می رسد. صحبت کردن و درد و دل کردن با شخصی که به او اعتماد دارید به دوستی و رابطه ای که دارید، ‌معنی و مفهوم تازه ای خواهد بخشید.


 


بهمن: زمانی که ماه به خانه هفتم یعنی شریک زندگی تان وارد می شود، شما را تحریک می کند که در برابر او سخاوتمند باشید. شما باید محدودیت های خود را برای خرج کردن و سخاوتمند بودن مشخص کرده تا مشکلی پیش نیاید. درمورد هیچ مسئله ای گزافه گویی نکنید و به مسیر خود ادامه دهید.


 


اسفند: ماه امروز به ششمین خانه اش یعنی عادات وارد شده است و همین امر موجب می شود که شما در مسیر روزمره خود حرکت کنید. امروز نباید منتظر اتفاق خاصی باشید چرا که همه چی براساس زندگی روزمره و عادی پیش خواهد رفت.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد