رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۹/۰۴/۲۳
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز ۲۳ تیر ماه

فروردین: امروز مشکلات زندگی شما بیشتر  و نسبت به همیشه پیچیده‌تر شده است. ممکن است افرادی شما را تحت فشار قرار دهند اما شما باید فراتر از تلاشهای پنهان آنها عمل کنید. اما شما نمی‌توانید دخالتهای پنهان آنها را قبول کنید، پس تلاش کنید که مسائل را از حیطه کنترل آنها خارج کنید.

فروردین: امروز مشکلات زندگی شما بیشتر  و نسبت به همیشه پیچیده‌تر شده است. ممکن است افرادی شما را تحت فشار قرار دهند اما شما باید فراتر از تلاشهای پنهان آنها عمل کنید. اما شما نمی‌توانید دخالتهای پنهان آنها را قبول کنید، پس تلاش کنید که مسائل را از حیطه کنترل آنها خارج کنید.

اردیبهشت: اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.


خرداد: ممکن است شما احساس کنید که دریافت و ادراک خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌کند. معمولی‌ترین وظایف روزمره شما امروز بسیار مشکل به نظر می‌رسند. شما امروز تمرکزی را که برای انجام دادن وظایف خسته کننده لازم است را ندارید. به جای اینکه خودتان را مجبور کنید کاری را که هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت کردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید که آزادانه سیر و سفر کنند.


تیر: شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.


مرداد: امروز شما از نظر احساسی دچار تضاد شده‌اید و ممکن است در مورد اطرافیان خود تردید داشته باشید و فکر کنید که رفتار وحرکات آنها از روی تظاهر و برای منافع خودشان است. برای شما لازم است که قدری استراحت کرده و فکرخود را آزاد نگه دارید تا بتوانید واقع‌بینانه‌تر در مورد دیگران فکر کنید. در حقیقت دیگران آنطور که شما فکر می‌کنید متظاهر نیستند.


شهریور: تا زمانی که ناکامی‌ها و سرخوردگی‌هایتان شما را به دیگران نسبت می‌دهید، شما برای بیان کردن احساساتتان خیلی با مشکل مواجه می‌شوید. در روزهای آینده هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما اگر شما تواناییهایتان را باور داشته باشید، می‌توانید کارهایی را که حتماً باید تمام کنید را به اتمام برسانید. یک بار که شما تصمیم بگیرید چیزهایی که در ذهنتان می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارید، تا مدتی همه چیز خیلی خوب به نظر می‌رسد.


مهر: اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.


آبان: امروز می‌تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیکه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی که ماه هم امروز به آنها ملحق می‌شود، از اینکه پیامهای درهم و برهم دریافت می‌کنید آشفته نشوید. از یک طرف شما می‌دانید که ایده‌های بزرگی دارید و آنها را فراموش نخواهید کرد. اما از طرف دیگر شما نمی‌توانید تخمین بزنید که چقدر کار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نکنید که به طور مرتب زیاده خواهی‌ها را تعدیل کنید، بسیار پیشرفت خواهید کرد.


آذر: شما اکنون از مرحله راحتی و آسایش خارج می‌شوید و وارد مرحله‌ای می‌شوید که باید قوه ابتکار خود را نشان دهید. شاید شما دقیقاً نمی‌دانید که به کجا می‌روید، اما شما هنوز این قابلیت را دارید که هدایت کننده باشید.کارهای جدیدتان را بی سر و صدا آغاز نکنید. با دوستانتان ارتباط داشته باشید و با آنها در مورد کارهایتان صحبت کنید. در ماه‌های بعدی اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.


دی: امروز فعالیت داشتن باعث تندرستی جسم و فکر شما خواهد بود. تنها فکر کردن به فعالیتهای بدنی کافی نیست؛ باید به تمرینات روحی نیز بپردازید. هنگامی که شما در روزهای آینده با مسائل استرس زا برخورد می‌کنید، احتمالاً اضطراب شما افزایش خواهد یافت، پس بهترین راه این است که قبل از رسیدن به نقطه بحرانی، سرگرمی پیدا کنید که انرژی مازاد شما را تخلیه کند.


بهمن: ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید که هر اکری دلشان می‌خواهد انجام دهند.


اسفند: شاید شما دلتان می‌خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، به پیش آمدهای مثبت فکر کنید. به کارهایی که می‌توانید برای بهتر کردن زندگی‌تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از مشکلاتی که برایتان پیش آمده نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد