رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۹/۰۱/۲۲
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز: ۲۲ فروردین

متولد فروردین (بره):

بهترین نصیحتی که می توانم امروز به شما بدهم، این است که انرژی خود را حفظ نمائید. شما باید قطعاً با آدم های قضاوتگر ارتباط نداشته باشید و در عوض با آدم هائی که شما را تائید می کنند و نه تحقیر، آشنا شوید. اگر دوست داریدبا خود تنها باشید می توانید خلوت کنید و افکارتان را روی مطالبی که احساس خوبی به شما می دهند متمرکز نمائید.

متولد فروردین (بره):

بهترین نصیحتی که می توانم امروز به شما بدهم، این است که انرژی خود را حفظ نمائید. شما باید قطعاً با آدم های قضاوتگر ارتباط نداشته باشید و در عوض با آدم هائی که شما را تائید می کنند و نه تحقیر، آشنا شوید. اگر دوست داریدبا خود تنها باشید می توانید خلوت کنید و افکارتان را روی مطالبی که احساس خوبی به شما می دهند متمرکز نمائید.


متولدین اردیبهشت (گاو):


اکنون روح جدید همکاری در کل روابط مهم ایجاد شده است اگر احساس می کنید هیچ کس را نزدیک خود ندارید می توانید به پشتیبانی و راهنمایی متوسل شوید و دوباره فکر کنید. ممکن است شما خیلی در اندیشه های خودتان بوده اید و اغماض کرده اید تا بطور مفید هم پیمان شوید.


متولدین خرداد (دوقلوها):


امروز مشکلاتی خواهید داشت بنابراین بهتر است کمتر در اجتماع باشید. البته، اگر مجبور شوید که در خط مقدم و اولین نفر قرار بگیرید، مجبور هستید که از تمام صبر و شکیبایی تان برای روبه رو شدن با یک نفر استفاده کنید. شاید این شخص عضوی از اعضای خانواده باشد که موقعیت را بدتر از آن چه که هست، می کند.


متولدین تیر (خرچنگ):


نزدیکترین و عزیزترین کسان شما امروز در حال و هوای عشق و محبت هستند . اگر لازم است در رابطه با مشکلی قدیمی با شخصی صحبت کنید بیش از این درنگ نکنید چون دیگران برای شنیدن درد دلهای شما بسیار پذیرا هستند و اگر اتفاقاً‌ مجرد هستید سعی کنید چه در حرفه و چه در زندگی تان خودتان رانشان دهید.


متولدین مرداد (شیر):


امروز نقشه های زیادی می کشید اما بیش از این که دست به کار شوید با یک فرد دانا مشورت کنید.شاید اطرافیان احساس تنهایی کنند.در حقیقت همیشه نمی توانید دیگران را خوشحال نگه دارید.اجازه ندهید دیگران با منفی بافی شما را از پیشرفت تان باز دارند.


متولدین شهریور (سنبله):شهریور


امروز مغز شما در همه زمینه ها بسیار فعال شده ، و عقاید بسیارجالب و درخشانی در مورد انواع مشکلات موجود ارائه می دهد ، مشکل در نگه داشتن همه این افکار به صورت همزمان است. خیلی حیف است که اجازه دهیم بدون این که برای بار دومی آنها را مد نظر بگیریم آنها ناپدید شوند و از یادمان بروند . پس به محض این که آنها به ذهن تان خطور میکنند ، آنها را یادداشت کنید . بعداً که آنها را بخوانید ممکن است احساس کنید که برخی از آنها مزخرفات هستند ولی میتوانید شرط ببندید که بقیه آنها افکار یک نابغه اند.


متولدین مهر (ترازو):


اکنون زمانی است که باید به خواسته های دیگران و همین طور خودتان توجه کنید. گاهی اوقات،‌آن چنان به خواسته های خود توجه می کنید و سرگرم آنها هستید که حتی نزدیکان خود را فراموش می کنید- اما امروز این اتفاق نمی افتد و دیگران بخش مهربان شخصیت شما را می بینند.


متولدین آبان (عقرب):


علامت ماه شما معروف به داشتن یک روح مهربان و بخشنده است. یکنفر که ذات خوب شما را دیده مصمم است از شما سوء استفاده کند مراقب باشید چون امکان دارد ذهن شما را به بازی گیرند. شما اگر خود را متقاعد کنید که بازیچه قرار گرفته اید فقط در آنصورت است که قوی تر از او خواهید شد.


متولدین آذر (کمان):


امروز ذهن تان باهوش و خلاق تر از همیشه است.شاید دیگران با حرف های شما موافق نباشند اما زمان همه چیز را ثابت می کند.مراقب حرف زدن با اعضای خانواده باشید زیرا در حال حاضر همه رفتاری غیرقابل پیش بینی دارند و ممکن است به دعوا ختم شود.


متولدین دی (بز):


گر با کارهای قانونی سرو کار دارید منتظر یک مشاجره باشید.در مورد مسائل مالی شاید یک اتفاق جالب نیافتد.در طولانی مدت این موضوع به نفع شما خواهد بود. اما مراقب باشید.


متولدین بهمن (ظرف آب)


قفلی محکم به روی کیف پول خود بزنید، در غیر این صورت، تمایل خواهید داشت که پولتان را به باد داده انواع اجناسی را که در سوپرها می بینید،‌خریداری کنید! حتی اگر این امر را به سختی کنترل کنید، ممکن است اخباری تکان دهنده در رابطه با امور مالی، بشنوید و پولتان را صرف آن کنید. ممکن است این کار به ضرر شما تمام شود، زیرا در می یابید که بسیار کم تر از آن چه تصور می کردید پول دارید و یا ممکن است به نفع شما از کار در آید و یک سکه برای شما باقی بماند.


متولدین اسفند (ماهی):


فعالیت زیادی در محل کار دارید یا همکاران غیبت می کنید و تغییراتی در زندگی آن ها صورت می گیرد . امروز خیلی زود می گذرد زمان بسیار خوبی برای چکاپ سلامتی بدن و دندان هایتان است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد