رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز ۲۱ آبان ماه

فروردین: هم اکنون وقت این رسیده که قدری از فعالیت‌های روزانه خود کم کرده و آرامتر کار کنید. به جای اینکه سریع کار جدیدی را شروع کنید، کمی‌صبر کرده و ببینید هفته‌های گذشته را چگونه گذراندید و بر اساس تجربیات گذشته آینده خود را پایه ریزی کنید. فراموش نکنید تلاش‌های کوچک اما اساسی خیلی بهتر از اقدامات بزرگ اما بدون پایه و اساس هستند.

فروردین: هم اکنون وقت این رسیده که قدری از فعالیت‌های روزانه خود کم کرده و آرامتر کار کنید. به جای اینکه سریع کار جدیدی را شروع کنید، کمی‌صبر کرده و ببینید هفته‌های گذشته را چگونه گذراندید و بر اساس تجربیات گذشته آینده خود را پایه ریزی کنید. فراموش نکنید تلاش‌های کوچک اما اساسی خیلی بهتر از اقدامات بزرگ اما بدون پایه و اساس هستند.

اردیبهشت: این چند روز روابط دوستانه شما نسبتاً به زندگی‌تان شکل بخشیده‌اند، اما شما تصمیم گرفته‌اید به آرامی‌و با ملایمت رفتار کنید. امرزو شما قادر هستید براساس آگاهی و دانشتان تصمیمات خوبی بگیرید، چراکه ماه به نشانه شما بازگشته است و در نتیجه به خلاقیتتان اضافه می‌شود. فقط حواستان باشد خیلی تنبلی نکنید، وگرنه فرصت و موقعیت خیلی خوبی را از دست خواهید داد.


خرداد: شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و خوشبختانه الان کاملاً آمادگی دارید به سراغ کارهای ناتمام‌تان رفته و با دیدگاهی جدید به آنها نگاه کنید. فقط فراموش نکنید که نباید خیلی به خودتان سخت بگیرید، وگرنه برنامه‌هایتان بهم خواهد خورد. جالب اینجاست که وقتی به نتیجه کار فکر نمی‌کنید بیشتر در کارهایتان موفق می‌شوید و نتایج بهتری می‌گیرید.


تیر: شما از اینکه مدام نگران رئیس، همکاران و بچه هایتان بوده‌اید، خسته شده‌اید! اما با سخت گیری کردن بر خود انرژی تان را هدر ندهید، برای اینکه نقد کردن بیش از اندازه خودتان بدون اینکه دیدگاه مثبتی بهتان بدهید فقط مایوس‌تان می‌کند. اگر برایتان امکان داشت بخشی از روز را به استراحت کردن اختصاص دهید.


مرداد: شما امروز می‌توانید یک زندگی کاملاً اجتماعی داشته باشید، برای اینکه ماه در نشانه‌تان به شما قدرت می‌دهد که به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید. ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم‌تر شده‌اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینکه تمام فکر و ذکرتان را روی کارتان متمرکز کنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می‌کنید؛ وقتی شما این کار را می‌کنید آنها هم نسبت به شما بامحبت‌تر می‌شوند.


شهریور: امروز همه فکر می‌کنند که شما فرد راستگویی هستید، درحالیکه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلکه فقط رازی را از آنها پنهان کرده‌اید که ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت کردن در مورد افکارتان آنهایی که برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.


مهر: حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاست‌های کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درک‌تان می‌کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.


آبان: ماه در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی قرار دارد، بنابراین مطمئن شوید که کاملاً به وظایف خود آشنا هستید و با آنها زندگی می‌کنید. البته این سخن بدین معنا نیست که الکی سر خودتان را شلوغ کنید، بلکه منظور این است که شما باید کارهایی که شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید. برای اینکه امروز روز آرزوهای بلند پروازانه نیست.


آذر: ماه برج اسد هم اکنون در نهمین خانه شما یعنی خانه ماجراجویی‌ها قرار دارد و لحظه‌های پرهیجانی که پشت سر گذاشته‌اید را به یادتان می‌آورد. اما شما هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا که زندگی شما جدی‌تر می‌شود و نمی‌توانید از انجام دادن مسئولیت‌های حرفه‌ای خود امتناع کنید. بنابراین باید کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید.


دی: امروز شما نمی‌توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزش‌های شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید ارتباط دارند.


بهمن: امروز شما با شخصی ملاقات می‌کنید که بهتان علاقه نشان داده و تحسینتان می‌کند. اگر این فرد احساس کند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است که اعتراف کردن به دوست داشتن یک نفر کاری بسیار لذت بخش خواهد بود.


اسفند: حتماً لازم نیست تمام فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع کنید، بلکه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست که بتوانید آن ‌طوری که دلتان می‌خواهد تفریح کنید. شاید شما دوست داشته باشید که با کار کردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی‌خواهد تنها فردی باشید که این کار را انجام می‌دهید. در برابر کسانی که به شما امر و نهی می‌کنند ایستادگی کنید. به آنها اجازه ندهید که به رویه خود ادامه دهند، چرا که فکر می‌کنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد