رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز ۲۰ مهر ماه

متولدین فروردین : شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی ‌تلاش کنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

متولدین فروردین : شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی ‌تلاش کنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.


متولدین اردیبهشت : معمولاً به افرادی که شور و شوق ندارند اجازه نمی دهید این بی اشتیاقی آنها باعث شود کاری را انجام ندهید، اما با وضعیت سیاره ای اخیر لازم است در مورد انجام یک کار کمی صبر کنید. البته به زودی همه چیز درست می شود و نظر این افراد نیز عوض می شود. به خاطر داشته باشید که پیش از این زمان هرگونه تلاشی بی نتیجه است.


متولدین خرداد : حتی اگر شما خودتان هم ندانید که چه حرف هایی به دیگران زده اید، آنها امروز می خواهند راهنمایی وهدایت شما را به عهده بگیرند. به جای اینکه برای کامل بودن تلاش کنید، از دید یک فرد ناظر علاقمند صحبت کنید. دیدگاه های خاص شما شاید طیف وسیع تری از نظریات را بهتان عطا کند که حتی افراد دیگر هم نداشته باشند. وقتی که انتخاب شما انتخابی صحیح باشد، حتی بدون اینکه در موردش صحبت کنید آن را خواهید شناخت.


متولدین تیر : آهسته کردن سرعت خود به سوی پیشرفت به نظر نمی‌رسد اکنون برای شما زیاد مهم باشد به خاطر اینکه شما هر چیزی که بسیار مهم‌تر از آن باشد را ترجیح می‌دهید. اگر احساس کنید که کاری را به اتمام رسانیده اید خود را از آن کار کنار می‌کشید. شما می‌خواهید دیگران بدانند که شما چقدر در کار خود با استعداد و شایسته هستید. اما بهتر است که زمان خود را از دست ندهید و کاری را که درست است انجام دهید به جای اینکه بخواهید دیگران را با کارایی خود تحت تاثیر قرار دهید.


متولدین مرداد : شما اغلب می‌توانید به راحتی رازها را مخفی نگه دارید، اما امروزشما حتی بیشتر از قبل به این کار تمایل دارید. اما لازم نیست شما کاری بکنید. لذت بردن از تنهایی کاری عاقلانه است، چرا که شما بهترین دوست خودتان هستید.


متولدین شهریور : اطمینان شما به وضعیت تان بالاست . شما با تعصب غیر عادی به امور عادی تان حمله می برید . اما مقداری انرژی تان را برای هنگامی که معاشرت هیجان انگیز به نظر می رسد نگهدارید. شما تمام عمر را با دوستان تان مشغول خواهید بود و امکان ندارد تا دیر وقت به رختخوابتان بخزید.


متولدین مهر : امروز عاقلانه است که رفتار خود را ملایم تر کنید، چرا که نسبت به همیشه پرخاشگرتر شده اید. حالا که بهرام یعنی سیاره بخت شما عطارد را گرم می کند شاید شما نتوانید تشخیص بدهید که چقدر از نیروی خود را باید صرف صحبت کردن بکنید. اگر شما بتوانید با انعطاف بیشتری نظر خود را ابراز کنید، موفق تر خواهید بود.


متولدین آبان : استراحت و آرامش به نظر می‌رسد امروز بهترین کار برای شما باشد، اما بخش فعال زندگی شما ممکن است کمی ‌بیشتر سرکشی کند و خودش را نشان دهد. شما دوست دارید که موقعیت کنونی را از دست ندهید. اطلاعات ارزشمند می‌تواند معنی متفاوتی از شکست و موفقیت بدهد. به چیزی که فکر می‌کنید در حال یاد گرفتن آن هستید اعتماد نکنید بلکه به چیزی که تاکنون داشته اید تکیه کنید و به اینکه به چه چیزی باور دارید


متولدین آذر : قرار گرفتن بر سر دوراهی کار خیلی مشکلی است، اما امروز شما بین عقل و احساس گیر کرده اید. شما نگران افرادی که دوستشان دارید هستید، اما حتی اگر آنها گرفتار مشکل هم بشوند، باز نمی‌توانید از نیازهای خودتان چشم پوشی کنید. اگر شما پنهانی کارهایی که برای خودتان مهم هستند را انجام دهید، اگرچه باعث می‌شود از قرار گرفتن در شرایط مشکل دور بمانید، اما در درازمدت باعث ناراحتی اطرافیانتان می‌شود. صداقت داشتن کار راحتی نیست، اما هنوز هم می‌تواند بهترین سیاست باشد.


متولدین دی : تا این جا ماه پرکاری بوده است ولی از حالا به بعد، به تدریج فعالیت ها فروکش می کنند. سعی کنید هر چند وقت یکبار به خودتان برسید، در غیر این صورت انرژی خود را از دست می دهید یا آن اندازه که احتیاج دارید، انرژی برایتان باقی نمی ماند. بنابراین، از آن جا که حوادث جالبی در پیش است، این موضوع باعث شرمندگی خواهد بود.


متولدین بهمن : شاید شما امروز از برآوردهای نتایج کارتان راضی نباشید، بنابراین نهایت کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید تا امضا کردن یک قرارداد جدید را به تعویق بیندازید. شما می توانید این کار را “تأخیر به خاطر هدف” بنامید. شما کارهایی که باید زود انجام شوند را دوست ندارید، بنابراین هنگامی که دیگران شما را تحت فشار قرار می دهند، معمولاً عقب گرد می کنید. شما تا چند روز آینده انرژی خود را باز می یابید و عقاید جدیدی برای کارهایی که می خواهید انجام دهید پیدا می کنید.


متولدین اسفند : طلبیدن صداهای خوشایند ایده خوبی به نظر می‌رسد،‌ اما اگر بخواهید مسیرتان را نادرست انتخاب کنید و پیش بروید خود را در میان اشتباهات خنده داری غرق می‌کنید. راحت است که فرض کنید که هر چیزی به خودی خود درست می‌شود، اما این تصور امکان پذیر نمی‌شود مگر اینکه شما کارتان را بدرستی به انجام برسانید. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدیدنظر کنید و درباره کاری که در بخش شما احتیاج چندانی به تلاش ندارد مذاکره کنید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد