رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۹۰/۰۵/۱۹
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز ( ۱۹ مرداد -۱۰ Aug )

فروردین: امروز روزی است که همه اطرافیانتان کاملاً با شما مخالف هستند، حتی اگر شما بدانید که چه حرفهایی باید بزنید، باز هم آنها حرفهای شما را تأیید نخواهند کرد! اما با وجود این شما باز هم می‌خواهید حرف خود را بزنید!! فراموش نکنید که شما بالاخره از این نمایش خسته می‌شوید و این موضوع پیامهای شما را کاهش می‌دهد. حرفهای خود را بزنید و بعد ساکت شوید، در این صورت می‌توانید به صحبتهای افراد دیگر هم گوش بدهید.

فروردین: امروز روزی است که همه اطرافیانتان کاملاً با شما مخالف هستند، حتی اگر شما بدانید که چه حرفهایی باید بزنید، باز هم آنها حرفهای شما را تأیید نخواهند کرد! اما با وجود این شما باز هم می‌خواهید حرف خود را بزنید!! فراموش نکنید که شما بالاخره از این نمایش خسته می‌شوید و این موضوع پیامهای شما را کاهش می‌دهد. حرفهای خود را بزنید و بعد ساکت شوید، در این صورت می‌توانید به صحبتهای افراد دیگر هم گوش بدهید.


 

اردیبهشت: امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراسهای شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می‌دانید هم اکنون تأثیر فوق‌العاده ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

 

خرداد:  امروز شما می‌توانید بین روش بی‌تکلف خاص خودتان و شیوه مستقیم تر در ابراز کردن احساسات تعادل برقرار کنید. دانستن اینکه دیگران در پشت این شوخ طبعی و بذله گویی شما چه چیزی را می‌بینند، موضوع خیلی مهمی‌است. بنابراین به بذله گویی خود ادامه بدهید تا این گفتگو بیشتر طول بکشد. با خود آنها به فضای احساسیشان وارد شوید و بعد ببینید که چه احساسی دارید.

 

تیر: امروز اصلاً نمی‌توان این حقیقت که حسهای شما خیلی قوی هستند را کتمان کرد. اکنون شما دلتان می‌خواهد که به کشف ناشناخته ها بروید، اما این ناشناخته‌ها آن طور که شما دوست داشتید خیلی رازآمیز و بی کران نیستند. در عوض اگر شما حسابهای بانکیتان را متعادل کنید و یا مشکل صورت حسابهای پرداخت نشده‌تان را حل کنید، شاید مشکلات جدیدتان خیلی پیش پا افتاده و معمولی جلوه کنند.

 

مرداد: شما اعتقاد دارید که اگر اصلاً تاریکی و هیچ چیز مبهمی‌وجود نداشته باشد – و یا حداقل هرکس یک چراق قوه دستش بگیرد و در ظلمات و تاریکی آن را روشن کند!! – شما شادتر خواهید شد. حالا شما تصمیم گرفته‌اید وقتی که قدرت آنها کم می‌شود خودتان رازها را کشف کنید. یادتان باشد که اصلاً خوب نیست از اعتماد دیگران سوءاستفاده کنید.

 

شهریور: شما دوست ندارید به افرادی که می‌خواهند در مورد موضوعات روان شناسی صحبت کنند اعتماد کنید، چراکه شما فکر می‌کنند اینجور مسائل موضوعاتی خصوصی و شخصی هستند. شاید فلسفه شما این است که فقط باید در مورد موضوعات کلی و ضروری صحبت کرد و نه هیچ چیز دیگر، اما حالا شما وسوسه می‌شوید که ذهنتان را ازچیزهایی که تا حالا پیش خود نگه داشته اید پاک کنید. ولی باید به آرامی‌شروع کنید، وگرنه شما بیشتر از آن چیزی که قصد داشتید  بگویید را فاش خواهید کرد.

مهر: امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است و می‌توانید در مورد چیزهایی که تا بحال ازشان فرار می‌کردید صحبت کنید. در حالی که در نظر دارید با فردی که قبلاً به شما اعتماد کرده تبادل نظر کنید ولی چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. دیگر لازم نیست که کار دیگری انجام دهید.گفتن حقیقت به اندازه کافی خوب است و همه چیز را درست خواهد کرد.


آبان: نسبت به دیروز امروز برایتان راحت‌تر است که تصمیم مهمی‌بگیرید. اما خیلی اهمیت دارد که همین امروز این کار را بکنید، چون فردا تصمیم‌گیری باز هم سخت‌تر خواهد شد. عطارد با پلوتو که در جلویش قرار دارد گفتگو و گپ دوستانه‌ای دارد و به شما این امکان را می‌دهد که از این گفتگو سود ببرید. چرا که موضوعات پنهانی را آشکار می‌کند و مشکلات را به شما نشان می‌دهد.


آذر: امروز شما وقتی که به یاد یک سنت مذهبی قدیمی ‌می‌افتید و یا وقتی یک جشن و مراسم مذهبی متفاوتی را یاد می‌گیرید، این آیین وتشریفات مذهبی برایتان خیلی جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. شاید شما بخواهید دیگران هم این چیزها را بدانند، ولی ابتدا باید در موردش به آنها توضیح بدهید. ولی مشکل اینجاست که شاید آنها به اندازه شما علاقه و هیجان نداشته باشند. به جای اینکه صبر کنید تا آنها از شما بخواهند که دیگر در مورد این موضوع صحبت نکنید، خودتان این کار را بکنید و لزوماً با کسانی صحبت کنید که با شما هم عقیده‌اند.


دی: هدف شما این است که نظریاتتان برپایه دیدگاه‌های قابل قبول باشد، اما همین که شروع به صحبت می‌کنید چیزهایی را که نمی‌خواستید کسی بداند را هم فاش می‌کنید. پس امروز همین طوری بدون برنامه قبلی صحبت کنید؛ اول برای خود برنامه‌ریزی کنید و بعد شروع کنید. این کار بهتان کمک می‌کند که در مسیر خود باقی بمانید و بیشتر از آنچه باید بگویید حرف نزنید.


بهمن: مثل اینکه وقت شما در حال تمام شدن است!!! اگر فردی می‌خواهد با شما صحبت کند و حرفی برای گفتن دارد، از صحبت کردن با او امتناع نکنید، برای اینکه شاید روزهای آینده فرصت و زمان کافی برای صحبت کردن در مورد احساساتتان را نداشته باشید. فراموش نکنید که با آگاهی بعضی از دیدگاه‌های درست را قبول کنید، چون که شما با دید خاص خودتان به جهان اطرافتان نگاه می‌کنید و این نوع نگاه همه چیز را بزرگتر از حد واقع به شما نشان می‌دهد.


اسفند: امروز وقتی رشته کلامتان در حین صحبت کردن پاره شود شما خیلی عصبانی می‌شوید. با فکر کردن به اینکه چه حرفی می‌خواستید بزنید وقتتان را تلف نکنید، برای اینکه هم اکنون همه شرایط بر علیه شماست. به جای اینکه بحث را به سمت موضوع خاطره انگیزی بکشانید، فقط بگذارید شور و هیجان شما گفتگو را هدایت کند. مطمئن باشید که اگر این کار را بکنید، راضی‌تر خواهید شد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد