رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

فال روز (۱۹ اسفند- ۹ مارچ)

فروردین:تمام چیزهای خوب و جالب در حال تمام شدن هستند!! حالا مهمانی به پایان رسیده و شما باید در مورد کاری که پیش رویتان دارید جدی باشید. اگر تا حالا از مسائل غیر قابل اجتناب شانه خالی کردید، امروز پنجره‌های طفره رفتن به طرز دردناکی روی انگشت‌های شما بسته می‌شود!! دیگر زمان عذر و بهانه آوردن به سر رسیده است. از حرف زدن دست بکشید و بدون به تاخیر انداختن کارتان را شروع کنید.

 

اردیبهشت: امروز دوستان و یا همکارانتان با تغییر دادن نگرشتان به شما کمک می‌کنند، چرا که آنها به سمت جدی تر شدن گرایش پیدا کرده اند. با کمک آنها شما بدون اینکه احساس تنهایی کنید در مورد کارتان جدی تر می‌شوید. اگر کمک دیگری لازم دارید ازشان بخواهید تا از شما به خاطر بیشتر موثر بودن حمایت کنند، چرا که آنها امده اند تا به شما یاری برسانند!

خرداد: امروز اوضاع شما خیلی پپیچیده است چرا که می‌دانید باید به وظایف اجتماعی تان برسید و به طور کامل روی کارتان تمرکز کنید. اما شما خیلی راحت نمی‌توانید نه بگویید، به خصوص اگر فرصت وقت گذرانی با دوستانتان را داشته باشید. متاسفانه حالا مسئولیت پذیری بر تفریح کردن و خوشی ارجحیت دارد. پس تفریح و بازی را به روز دیگری موکول کنید.

تیر: شما امروز باید نیازهایتان را برای کسانی که در محل کارتان هستند توضیح دهید، درغیر این صورت قادر نخواهید بود به چیزهایی که می‌خواهید برسید. مراقب باشید!! به خاطر اینکه وقتی در حال کار کردن هستید، ملحق شدن به مردم دیگر وسوسه برانگیز است. درعوض شما باید در تمام تعاملات و برخوردهایتان رفتار و سلوک حرفه‌ای خود را حفظ کنید. اگر حد و حدودی را مشخص کرده و به آنها هم اجازه دهید فاصله‌ای که نیاز دارند را بین خود و شما ایجاد کنند آنها نیز خوشحال ترخواهند شد.

مرداد: حالا که ماه نشانه شما راترک کرده و وارد دومین خانه از “ارزشهای خود” می‌شود، شما باید نفسی از روی آرامش بکشید! باوجود اینکه شما الان که روزهای سخت‌تان را پشت سر گذاشته اید و دیگر احساس آسیب پذیری نمی‌کنید، اما هنوز برای تان سخت است که کارتان را شروع کرده و به مرحله بعد بروید. به عنوان مثال دادن یک ساختار جدید برای یک ایده خیلی مفیدتر از از این است که کاملا دیدگاه خود را عوض کنید. شما قبلا اولین قدمتان را برداشته اید، حالا فقط باید مسیر بعدی خود را پیدا کنید.

شهریور: با ورود ماه به نشانه سخت کوش شما فرصتی نصیبتان شده است که مسئولیت پذیری خود را به همکارانتان نشان دهید. اما این فرصتی برای مقایسه و انتخاب دنیایی که پشت سر گذاشته اید و آینده‌ای که انتظارتان را می‌کشد نیست. این فرصت بودن در زمان حال و پذیرفتن اتفاقات روی داده است. اگر یک بار احساسات غلط و نادرست خود را تغیر دهید، آن وقت آزاد خواهید بود که به روشهای جدید نظر خود را ابراز کنید.

مهر: شما امروز احساس می‌کنید زندگی تان بیشتر از قبل پیچیده شده و به هیچ روشی نمی‌توانید به رضایت برسید. ولی یادتان باشد این به خاطر شما و یا شانس بدتان نیست! اگر شما بتوانید نگرش خود را تغییر داده و مثبت تر فکر کنید، خودتان هم از اینکه چه قدر سریع زندگی تان به شکل قبل برمی‌گردد، شگفت زده می‌شوید.

آبان: شما نسبت به انتخاب کردن دوستانتان خیلی سخت گیر شده اید، اما حالا گرفتن تصمیم بدون استرس وارد کردن به خودتان خیلی راحت تر است. حتی اگر تصمیم گرفتید که وارد فعالیت‌های اجتماعی نشوید، می‌توانید بدون اینکه به مشکلی بربخورید اشتباهات‌تان را جبران کنید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. شما برای دنبال کردن مسیر و هدف زندگی تان به تشویق‌های افراد دیگر نیازی ندارید.

آذر: شما امروز مسئولیت‌های بخصوصی دارید که باید بهشان رسیدگی کنید، حالا چه آنها را دوست داشته باشید چه نداشته باشید!! این می‌تواند درسی هم برای شما باشد، چرا که شما نمی‌توانید اجازه دهید نیازهایتان جایگاه کاری و اجتماعی تان را تحت الشعاع قرار دهد. شما وقتی که بفهمید بعضی از همکارانتان اصلا نمی‌خواهند چیزی در مورد شما بدانند و فقط دوست دارند کار خودتان را انجام دهید خیلی ناراحت و افسرده خواهید شد. پس قبل از اینکه حوادث شیرین مربوط به آینده را خراب کنید، وظایفتان را سریع انجام دهید.

دی: امروز صرفا قصد و نیت شما حرف اول را می‌زند. یک بار که آستین‌هایتان را بالا زده و عزمتان را جزم کنید، خیلی راحت می‌توانید حرف‌هایتان را عملی کنید. باوجود این شما مورد آزمایش هم قرار می‌گیرید. آیا شما انقدر به خودتان اطمینان دارید که از تصمیمی که جدیدا گرفته اید دفاع کنید؟! خوشبختانه بهرام یعنی سیاره بختتان به نفع شما مبارزه می‌کند. قوی باشید؛ شما به پیروزی نهایی نزدیک شده اید!!

بهمن: اگرچه شما آماده شده اید که از کارهایی که الان پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید، اما باید بدانید که فعلا بهتر است دست نگه دارید. و عجیب است که الان از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی‌شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدتان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه این کار بهتان کمک می‌کند دیدگاه‌های مناسب‌تان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می‌سازد انرژی تان را برای وقتهایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

اسفند: امروز ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان قرار دارد و بهتان کمک می‌کند یک لیست از عیب و ایرادهای همسر، نامزد و یا نزدیک ترین دوستتان تهیه کنید. یا شاید هم حالا که هیچ کس نمی‌تواند در مورد نیازهایتان بهتان کمک کنید، بیش از اندازه عیب جو شده‌اید. آنقدر به دیگران سخت نگیرید؛ باور کنید مشکل اصلا از آنها نیست!! مشکل از احساسات شما و قضاوت‌تان در مورد خود است. انتقادهای تند و تیز شما که برای تجزیه و تحلیل کردن دیگران و خود به کار می‌برید به جز آزار و اذیت چیز دیگری به همراه ندارد و کمکی بهتان نمی‌کند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد