رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز ( ۱۸ فروردین _ ۷ آوریل )

فروردین: امروز با خودتان فکر می کنید که میدانید چه چیزی می خواهید اما احساسات تان با آنچه که فکر می کنید متناسب نیست. ممکن است که درمورد شرایطی که فعلا دارید با چندین نفر صحبت کنید اما به هرکدام از این افراد یک نوع داستان درمورد خودتان خواهید گفت! و همین امر موجب گیج شدن آنها می شود.
در حقیقت تلاش میکنید با هر تغییری در افکار و ذهن خود، شرایط خود را نیز تغییر دهید و به همین دلیل ممکن است بیشتر از گذشته احساس تنهایی و سرخوردگی بکنید. کمتر صحبت کردن بهترین راه حل برای پیدا کردن مسیر درست است پس سعی کنید مدتی سکوت کرده و راه درست را پیدا کنید.

فروردین: امروز با خودتان فکر می کنید که میدانید چه چیزی می خواهید اما احساسات تان با آنچه که فکر می کنید متناسب نیست. ممکن است که درمورد شرایطی که فعلا دارید با چندین نفر صحبت کنید اما به هرکدام از این افراد یک نوع داستان درمورد خودتان خواهید گفت! و همین امر موجب گیج شدن آنها می شود.
در حقیقت تلاش میکنید با هر تغییری در افکار و ذهن خود، شرایط خود را نیز تغییر دهید و به همین دلیل ممکن است بیشتر از گذشته احساس تنهایی و سرخوردگی بکنید. کمتر صحبت کردن بهترین راه حل برای پیدا کردن مسیر درست است پس سعی کنید مدتی سکوت کرده و راه درست را پیدا کنید.


 


اردیبهشت: امروز در محل کارتان ممکن است کسی که با شما خصومتی دارد موجب آزرده شدن تان شده و به احساسات تان آسیب برساند! با اینکه به سختی تلاش می کنید علت این خصومت را دریابید و اینکه چرا سزاوار چنین رفتاری هستید اما به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید!
صبور باشید و اجازه دهید کمی زمان بگذرد. در نهایت متوجه خواهید شد که تمام این مشکلات بخاطر یک سو تفاهم بوده و عمدی در کار نبوده است.


 


خرداد: با ورود ماه به نشانه شما، امروز کمی عصبی و هیجان زده خواهید شد. نظرات و ایده هایی که دارید به سرعت از ذهن تان عبور میکنند و نمی توانید آنها را در ذهن خود ثبت نمایید. زیاد نگران نباشید چون این حالت شما بخاطر نزدیک شدن عطارد به شما می باشد.
بهتر است که از این تفکراتی که در ذهن تان بوجود می آید لذت ببرید و بگذارید همچنان بیایند و بروند! اما توجه کنید که دستیابی به این افکار و ایده ها در دنیای واقعی، به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود!


 


تیر: امروز با خود فکر می کنید که دیگران قدر شما را نمی دانند و سپاسگذار تلاش های شما نیستند. بهتر است زیاد به این موضوع فکر نکنید، چرا که باعث ناراحتی شما خواهد شد. احساس نا امنی و ناراحتی که امروز دارید ممکن است موجب عصبانیت بیشترتان بشود. بهترین کار این است که با قدرت تخیلی که دارید به یک مکان آرام سفر کنید و آرامش از دست رفته تان را بدست آورید. تمرکز خود را برروی جنبه مثبت زندگی قرار داده و نحوه نگرش خود را تغییر دهید.


 


مرداد: ممکن است امروز موضوعی را بخاطر بیاورید که شما را کمی جدی و عصبی بکند اما فراموش نکنید که همچنان می توانید خوش قلب و با نشاط باشید. ماهیت و ذات خوب و خوش بین شما می تواند مسائل پیچیده را به راحتی از بین ببرد بویژه مسائلی که ممکن است دیگران فکر کنند شما درمورد آنها کوتاهی کرده اید.
با این وجود شما میدانید که هیچ موضوعی را نادیده نگرفته اید و فقط سعی می کنید با آگاهی بیشتری پیش بروید. به یاد داشته باشید که واکنش دوستان تان بسیار کم اهمیت است و با تجربه ای که دارید به مسیر خود ادامه دهید.


 


شهریور: چالشی بوجود خواهد آمد که شما را خسته می کند مخصوصا اگر در محیط کار شما، سختگیری نیز وجود داشته باشد. باید تلاش کنید که بهره وری خود را افزایش دهید اما این بدان معنی نیست که بیشتر کارکرده و خود را خسته کنید.


 


مهر: سیاره حاکم شما یعنی ونوس مثل یک آهنربا عمل می کند و امروز باعث می شود که به همه عشق بورزید و با دیگران به خوبی رفتار کرده و به سوی خود جذب کنید. با این وجود با نزدیک شدن زحل، ممکن است این حس را بکنید که چرا نمی توانید احساس واقعی خود را به دیگران ابراز کنید. برای جبران اشتباهات تان نیازی نیست که بیش از حد بخواهید چیزی را جبران کنید،‌ فقط کافیست که اشتباهی را که مرتکب شده اید جبران کنید و نه بیشتر!


 


آبان: احساسات تان ازدست تان خارج شده است و نمیدانید که چگونه آنها را مانند گذشته کرده و به عقب برگردانید. امروز احساس شدید معنوی خواهید داشت و تمایل دارید که با دوستان تان ارتباط برقرار نمایید اما اگر پاسخ مثبتی دریافت نکردید ناراحت نشوید!
شما یک رابطه گرم و محبت آمیز میخواهید و اصلا تمایلی به حضور در یک رابطه سرد و بی عاطفه ندارید. اما نکته مهم این است که مهم نیست دیگران چگونه شما رو دوست دارند، مهم این است که شما دیگران را دوست داشته باشید.


 


آذر: امروز به طور ناخودآگاه و طبیعی، میخواهید به دیگران نشان دهید که چگونه باید از زندگی لذت ببرند و تفریح کنند. علاوه براین امروز احساس خوشی و طراوت خاصی را تجربه خواهید کرد. خوشبختانه صلاحیت و قدرت شما باعث می شود که قادر به تحمل همه چیز باشید و از روز خود لذت ببرید.


 


دی: نظم و انضباط به زندگی شما بازخواهد گشت اما هم اکنون به دلیل نزدیکی و تماس ونوس و زحل این امر کمی زمان بر خواهد بود. ممکن است امروز بخواهید کمی ناراحت و غمگین باشید اما نمی توانید چرا که امروز کاملا سرگرم خواهید بود! امروز روز شماست،‌ اگر حس می کنید که میخواهید کاری را انجام دهید به سراغ آن بروید که تاثیرات مثبت آن را خواهید دید.


 


بهمن: امروز را با امیدواری کامل آغاز خواهید کرد و هیچ چیزی نمی تواند مانع این حس شما بشود. نیازی نیست که درباره ناتوانی های خود نگران باشید و آنها را برای دیگران توضیح دهید. پس از گذشت دو هفته شما احساس درونی خیلی خوبی را تجربه خواهید کرد، منتظر آن باشید!


 


اسفند: شما امروز در حال حرکت رو به عقب هستید و نگران قضاوت افرادی که در اطراف تان حضور دارند هستید. متاسفانه کسی نمی تواند به شما کمک کند که از این نگرانی خارج شده و اعتماد به نفس دوباره خود را به دست آورید. بهتر است فرضیاتی که درمورد دیگران دارید را از بین برده و با شناخت بهتری دوستان و همکاران خود را انتخاب نمایید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد