رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

  • admin
  • ۰
  • ۱۳۸۸/۰۹/۱۸
  • فال

رتبه بدهید:

فال روز: ۱۸ اذر

بره : ۱ فروردین – ۳۱ فروردین
بنظر می رسد به تنهایی کاری از تو در این باره ساخته نباشد به همین دلیل احتیاج به کسی یا کسانی خواهی داشت که با مشورت با آنها این مشکل را برطرف سازی با همکاری دوستان می توان موفقیت خود را تضمین کرد.

بره : ۱ فروردین – ۳۱ فروردین
بنظر می رسد به تنهایی کاری از تو در این باره ساخته نباشد به همین دلیل احتیاج به کسی یا کسانی خواهی داشت که با مشورت با آنها این مشکل را برطرف سازی با همکاری دوستان می توان موفقیت خود را تضمین کرد.

گاو : ۱ اردیبهشت – ۳۱ اردیبهشت
پیشنهادی مطرح می شود که بسیار وسوسه انگیز خواهد بود باید درباره سود مادی این برنامه خوب اندیشید و از آن اطمینان حاصل کرد سر فرصت می توان به تصمیم های بهتری رسید.

دوقلوها : ۱ خرداد – ۳۱ خرداد
موفقیت تو موجب شادمانی دوستان و همکاران خواهد شد رقابتی هم اگر باشد دارای انگیزه های بدی نیست بنابراین جایی برای نگرانی وجود ندارد و می توان به موفقیتهای بیشتر امیدوار بود.

خرچنگ : ۱ تیر – ۳۱ تیر
 این روزها خبرهای غافلگیر کننده عجیب و ممتازی می رسد که باید با هر کدام به نوعی برخورد کرد خبرهای غافلگیر کننده را باید شنید و از آنها پند گرفت خبرهای عجیب را باید شنید و باور کرد و خبرهای ممتاز نشان می دهد که روزهای بهتری در راه است.

شیر : ۱ مرداد – ۳۱ مرداد
این روزها وضعیت ثابت و پایداری نداری گاه خوش بین و امیدواری و یک روز دیگر کاملا مایوس و سرخورده می شوی قبل از هر چیزی باید این وضعیت را سامان داد تا امیدواری تو دو چندان شود.

سنبله : ۱ شهریور – ۳۱ شهریور
موفقیت در این راه احتیاج به پشتکار کوشش فراوانی دارد اگر مرد این راه نیستی با آن خداحافظی کن و ار خود را مرد این راه می دانی خود را برای مقابله با مشکلات آن آماده کن.

ترازو : ۱ مهر – ۳۰ مهر
دوستی از تو انتظار کمک دارد در این باره می توان تحقق کرد تا به نتیجه روشنی رسید وقتی اطمینان حاصل کردی دیگر درنگ جایز نیست هر عمل نیکی پاسخ بهتری را به همراه خواهد داشت.

عقرب : ۱ آبان – ۳۰ آبان
سلامتی تو احتیاج به مراقبت بیشتری دارد باید برای رفع بعضی از مشکلات جسمی به پزشکی متخصص مراجعه کرد هر گونهسهل انگاری در این رابطه اوضاع را بدتر خواهد کرد.

کمان : ۱ آذر – ۳۰ آذر
پس از اختلافی که بروز کرداوضاع چندان نامطلوب نخواهد بود باید پیش از این اتفاق کاری می کردی که به اینجا خنک نمی شد به هر حال باید صبر کرد تا راههای آشتی رفته رفته پیدا شود.

بز : ۱ دی – ۳۰ دی
باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می کند جدا خودداری نمود هنوز کارها و برنامه های زیادی هست و تو باید همواره جسم سالم و شادابی داشته باشی تا بتوانی به هدف خود برسی.

ظرف آب : ۱ بهمن – ۳۰ بهمن
بیش از آنکه فرصتها از بین برود باید روابط خود را با خانواده بهبود بخشید تو توقع و انتظاراتی داری که هم اکنون دسترسی به آنها امکان ندارد باید آنها را به آینده موکول کرد.

ماهی : ۱ اسفند – ۳۰ اسفند
دیگران در باغهای سبز و خرم را نشان تو می دهند و توقع دارند که به این وسیله تو را با خود همره کنند باید مراقب بود و همه ضررها و خطرها را درنظر رفت تا دچار اشتباه و خطر نشد باید در این باه دقت بیشتری کرد .

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد