رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

عید غدیر از تلویزیون ببینید

«وقت طلایی»، «سه روز بعد»، «همه چی رو براهه»، «قباله»، «مهریه بی‌بی»، «پیدا و پنهان» و ده فیلم سینمایی و تلویزیونی دیگر مصادف با عید سعید غدیرخم از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می‌شود.
 شبکه یک
وقت طلایی ـ امشب ساعت ۲۲
سه روز بعد ـ ۳۰/۱ بامداد فردا
همه چی رو براهه ـ فردا ساعت ۴۰/۱۵
قباله ـ فردا ساعت ۲۲
مهریه بی‌بی ـ فردا ساعت ۲۴
فیلم تلویزیونی «وقت طلایی» به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی محمدرضا خجسته‌ریگی امشب مصادف با شب عید سعید غدیرخم، ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
آرش و سحر زوجی هستند که با هم اختلاف داشته و اکنون قصد جدایی دارند. در این بین یکی از موکلین آرش به نام سیروس به دلیل این‌که آرش وکیل همسر او شده و باعث می‌شود همسرش طلاق بگیرد، در پی انتقامجویی از آرش است.
سروش صحت، بهاره رهنما و شهرزاد صفوی در فیلم تلویزیونی «وقت طلایی» بازی کرده‌اند.
فیلم سینمایی «سه روز بعد» هم ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد فردا از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
جان به همراه همسرش لارا و پسر کوچکشان، زندگی آرامی دارند. یک شب که لارا با اتومبیلش به خانه بازمی‌گردد

«وقت طلایی»، «سه روز بعد»، «همه چی رو براهه»، «قباله»، «مهریه بی‌بی»، «پیدا و پنهان» و ده فیلم سینمایی و تلویزیونی دیگر مصادف با عید سعید غدیرخم از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می‌شود.
 شبکه یک
وقت طلایی ـ امشب ساعت ۲۲
سه روز بعد ـ ۳۰/۱ بامداد فردا
همه چی رو براهه ـ فردا ساعت ۴۰/۱۵
قباله ـ فردا ساعت ۲۲
مهریه بی‌بی ـ فردا ساعت ۲۴
فیلم تلویزیونی «وقت طلایی» به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی محمدرضا خجسته‌ریگی امشب مصادف با شب عید سعید غدیرخم، ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
آرش و سحر زوجی هستند که با هم اختلاف داشته و اکنون قصد جدایی دارند. در این بین یکی از موکلین آرش به نام سیروس به دلیل این‌که آرش وکیل همسر او شده و باعث می‌شود همسرش طلاق بگیرد، در پی انتقامجویی از آرش است.
سروش صحت، بهاره رهنما و شهرزاد صفوی در فیلم تلویزیونی «وقت طلایی» بازی کرده‌اند.
فیلم سینمایی «سه روز بعد» هم ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد فردا از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
جان به همراه همسرش لارا و پسر کوچکشان، زندگی آرامی دارند. یک شب که لارا با اتومبیلش به خانه بازمی‌گردد، بی‌آن‌که متوجه شود با قاتل یکی از همکارانش برخورد می‌کند. در این بین دست خونی قاتل، لباس او را آغشته می‌کند. صبح روز بعد پلیس به گمان این‌که لارا قاتل بوده، او را دستگیر می‌کند.
فیلم تلویزیونی «همه چی رو براهه» به کارگردانی حجت ذیجودی و تهیه‌کنندگی عباس رافعی هم فردا ساعت۴۰/۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم درباره بابک و سارا زن و شوهری است که هر دو در رشته هتلداری تحصیل کرده و در یک هتل مشغول به کارند. آنها با وجود داشتن فرزندی ۱۰ ساله در آستانه طلاق قرار دارند. پس از آن‌که سارا مدیر تشریفات می‌شود، رابطه آنها بغرنج‌تر می‌شود. در این اوضاع بابک تحت تاثیر یک اتفاق، قابلیت این را پیدا می‌کند که ذهن زنها را بخواند و این ماجرا به او کمک می‌کند تا از زوایای پنهان ذهن سارا و دختر و خواهرانش که در این مدت از آنها دور بوده، آگاه شود و رابطه آنها اصلاح شود .
رامتین خداپناهی، نگین صدق‌گویا، ساعد هدایتی، فرهاد بشارتی، غزال جزایری و رابعه اسکویی در فیلم تلویزیونی «همه چی رو براهه» محصول سال ۸۸ گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک بازی کرده‌اند.
فیلم تلویزیونی «قباله» هم فردا ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
رضا منوچهری دفتردار است. او سال‌ها پیش یکی از جعل‌کننده‌های معروف به نام نازی را لو داده و او طی اتفاقاتی فوت کرده است، اکنون بعد از سال‌ها، صابری که دوست نازی است در پی گرفتن انتقام از منوچهری است.سعید نیکپور، علی دهکردی، سعید داخ، الهام کردا و افسانه ناصری در فیلم تلویزیونی «قباله» به کارگردانی سیدمحسن یوسفی و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا طباطبایی بازی کرده‌اند.
فردا همچنین ساعت ۲۴ فیلم سینمایی «مهریه بی‌بی» از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.بی‌بی برای نجات کوکب از یک ازدواج اجباری سند قطعی زمینی را که مهریه‌اش است برای فروش به بنگاه معاملات ملکی اسدی می‌برد. دلال دیگری به نام شکوری که از مدت‌ها پیش در پی خرید این زمین است، پی می‌برد که بی‌بی از قیمت واقعی زمینش بی‌اطلاع است.
زنده‌یاد اسماعیل داورفر، علیرضا خمسه، جهانبخش سلطانیان، پروین‌دخت یزدانیان، سعید امیرسلیمانی و کمند امیرسلیمانی در فیلم سینمایی «مهریه بی‌بی» به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد برسوزیان و اصغر هاشمی هنرنمایی کرده‌اند.
شبکه دو
جنگجوی آواره ـ فردا ساعت ۳۰/۱۷
مسیر آسمان ـ فردا ساعت ۲۳
انیمیشن «جنگجوی آواره» هم فردا ساعت ۳۰/۱۷ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
خانواده‌ای از موش‌ها در خانه سروانتس که نویسنده دن‌کیشوت است، زندگی می‌کنند. پدر این خانواده داستان‌هایی را که سروانتس از دن‌کیشوت می‌نویسد بسیار دوست می‌دارد و آنها را می‌خواند و هر بار به خانه بازمی‌گردد و بچه‌هایش را بی‌حوصله می‌بیند، آنها را دور هم جمع کرده و برایشان از ماجراجویی‌های دن‌کیشوت تعریف می‌کند.
انیمیشن «جنگجوی آواره» به کارگردانی آنتونیو زوررا و تهیه‌کنندگی آنتونیو زوررا و کامرون پرز محصول سال۲۰۱۰ کشور اسپانیاست.
فیلم تلویزیونی «مسیر آسمان» نیز به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سیدمحسن طباطبایی‌پور فردا ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
داستان این فیلم درباره مرتضی کارگر خدمات ترمینال حجاج است که در رؤیاهای خود می‌بیند که به حج مشرف می‌شود، روزی در فرودگاه، کیسه‌ای از سوغات مسافران جا می‌ماند و مرتضی درصدد برمی‌آید آن را به صاحبش برساند، در ادامه ماجرا مرتضی تصادف می‌کند و در عالم بی‌هوشی به حج می‌رود.
امیرحسین مدرس، خاطره حاتمی، مهران رجبی و شهرام عبدلی در فیلم تلویزیونی «مسیر آسمان» هنرنمایی کرده‌اند.
شبکه سه
قبر مشترک ـ امشب ساعت ۱۵/۱۹
دزدان غیر دریایی ـ فردا ساعت ۳۰/۱۰
گلبهار ـ فردا ساعت ۱۵/۱۹
فیلم «قبر مشترک» هم به کارگردانی رضا درگزی امشب ساعت ۱۵/۱۹ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
زوج سالخورده‌ای مصمم شده‌اند از هم جدا شوند. خانم تقاضا داده نصف مایملک شوهرش به نام او شود. همین موضوع باعث اختلاف آن دو شده تا آنجا که کار بالا می‌گیرد.
حمید لولایی و مریم امیرجلالی در فیلم «قبر مشترک» بازی کرده‌اند.
فیلم «دزدان غیردریایی» نیز به کارگردانی بیژن شیرمرز و تهیه‌کنندگی آمنه بصیری فردا ساعت ۳۰/۱۰ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.آقای رفعت در آستانه مسافرت مطلع می‌شود که نادر دزد سابقه‌دار محله از زندان آزاد شده است. نادر از طرف رفعت مامور مراقبت از خانه وی در نبودشان می‌شود، اما دزدان غیردریایی نقشه دیگری دارند.
علیرضا خمسه، ناصر هاشمی و محسن افشانی بازیگران این فیلم هستند.
فیلم تلویزیونی «گلبهار» هم به کارگردانی محمدابراهیم معیری و تهیه‌کنندگی پوران درخشنده فردا ساعت ۱۵/۱۹ از شبکه ۳ سیما روی آنتن می‌رود.
دختر هنرمندی به‌نام گلبهار متوجه می‌شود به بیماری ام‌اس مبتلا شده است؛ به همین دلیل مراسم ازدواج او به هم می‌خورد و دچار مشکلات روحی می‌شود.
ارژنگ امیرفضلی، مهران رجبی، محبوبه بیات و اسماعیل سلطانیان بازیگران فیلم هستند.
شبکه چهار
پیدا و پنهان ـ فردا ساعت ۳۰/۲۰
فیلم تلویزیونی «پیدا و پنهان» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده‌اصل و تهیه‌کنندگی محمدرضاشفیعی فردا ساعت ۳۰‌/‌۲۰ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
پریوش نظریه و مهرداد ضیایی به عنوان بازیگر اصلی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.
داستان این فیلم درباره یک روز از دغدغه‌ها و دلواپسی‌های یک زن میانسال است.
شبکه تهران
نبرد سرنوشت‌ساز ـ امشب ساعت ۴۵‌/‌۲۰
خوش‌قدم ـ فردا ساعت ۹
ماجراجویی بزرگ پی‌وی ـ فردا ساعت ۳۰‌/‌۱۳
جامانده ـ فردا ساعت ۴۵‌/‌۲۰
فیلم سینمایی «نبرد سرنوشت‌ساز» هم به کارگردانی وو پینگ‌یوئن امشب ساعت ۴۵‌/‌۲۰ از شبکه تهران پخش خواهد شد.
طی یک نبرد در دوران سلسله کینگ چین جنگجویی به نام سوچان موفق می‌شود که جان پسر حاکم را نجات دهد. پسر حاکم به او وعده حکومت بر یک منطقه چین را می‌دهد؛ اما سوچان ترجیح می‌دهد که این مقام را به دوست بسیار نزدیکش یوان واگذار کند و سپس با یینگ خواهر یوان ازدواج کند و در انزوا از دنیای سیاست به تمرینات رزمی ووشو بپردازد.
مان چئوک چیو، ژون شو، اندی اون و میشله یوه به عنوان بازیگران اصلی در این فیلم محصول ۲۰۱۰ چین ایفای نقش کرده‌اند.
انیمیشن «خوش‌قدم» هم فردا ساعت ۹ صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان این انیمیشن درباره امپراتوری پنگوئن‌ها در قطب جنوب است. در دنیای پنگوئن‌ها اگر کسی نتواند خوب آواز بخواند از گروه طرد می‌شود. «مومبل» پنگوئنی است که خود را بدترین آوازخوان دنیا می‌داند، این ضعف پنگوئن منجر به ترک کردن خانه و رویارویی با ماجراهای مختلفی می‌شود.
انیمیشن «خوش‌قدم» به کارگردانی جورج میلرپ محصول ۲۰۰۶ استرالیاست.
فیلم سینمایی «ماجراجویی بزرگ پی‌وی» به کارگردانی تیم برتون فردا ساعت ۳۰‌/‌۱۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.
پی وی مردی است با روحیات بچگانه که زندگی فانتزی دارد. او دوچرخه خارق‌العاده‌ای دارد که تنها مونس او بوده و به آن عشق می‌ورزد.
فرانسیس که جوان پولداری است و او نیز روحیات بچگانه‌ای دارد، به شدت به دنبال این دوچرخه است. در نهایت فرانسیس دوچرخه را از طریق دادن پول به فردی می‌دزدد. پی‌وی برای یافتن دوچرخه به هر دری می‌زند.
فیلم سینمایی «ماجراجویی بزرگ پی وی» محصول ۱۹۸۵ آمریکاست.
فیلم سینمایی «جا مانده» هم به کارگردانی بهروز شفیعی و تهیه‌کنندگی امیر واجدسمیعی فردا ساعت ۴۵‌/‌۲۰ از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
داستان این فیلم درباره خانواده پرجمعیت آقاحجت، سرایدار یک شرکت است. او برای اولین بار همراه خانواده به یک عروسی اعیانی مربوط به مهندس کامران، رئیس شرکتی که در آن کار می‌کند، دعوت می‌شود. برای آنها در مسیر رفت و برگشت و حضور در مهمانی، حوادث بامزه‌ای رقم می‌خورد که پایه و اساس فیلم را تشکیل می‌دهد.
شبکه شما
نیمکتی برای دو نفر ـ فردا ساعت ۱۵‌/‌۱۲
فیلم تلویزیونی «نیمکتی برای دو نفر» نیز به کارگردانی محمد باقری‌نیکو و تهیه‌کنندگی عباس عادلی فردا ساعت ۱۵‌/‌۱۲ از شبکه شما پخش می‌شود.
دخترعمو و پسرعموی پیری که از کودکی به هم علاقه‌مند بوده‌اند، ولی به هم نرسیده‌اند در روستایی زندگی می‌کنند که زمینی از پدربزرگشان به آنها ارث می‌رسد که در صورت ازدواج به آنها تعلق پیدا می‌کند، اما یکی از آنها در اوج پیری در رشته پزشکی قبول می‌شود و تصمیم دارد زمین را به درمانگاه تبدیل کند.
بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، محمدرضا غیاث‌آبادی، عاطفه کرم‌بخش، حسام‌الدین باتمانی و سهیلا کلیایی بازیگران این فیلم هستند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد