رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

عکس جدال بر سر ثروت پولدارترین زن جهان

لانگی هانکوک، پدر جینا راین هارت در سال ۱۹۵۲ بزرگترین معدن سنگ آهن جهان را در غرب استرالیا کشف و شرکت معدنی هانکوک را تاسیس کرد. بعد از مرگ لانگی هانکوک در سال ۱۹۹۲، راین هارت ۳۰ ساله، وارث شرکت پدر شد.
خانم جینا راینهارت، حاضر نیست اداره شرکت چندین میلیارد دلاری خود را به سه پسرش بسپارد. به اعتقاد او آنها نسبت به او بی مهری کرده اند. در مقابل، پسران هم مدعی اند که مادرشان تدبیر لازم برای اداره این همه سرمایه را ندارد و برای در دست گرفتن امور به دادگاه شکایت کرده اند.
دادگاه محلی در این باره حکمی اعلام نکرده، اما نخست وزیر ایالت استرالیای غربی، کولین بارنت، گفته این مسأله می بایست درون خانواده حل شود.
علاوه بر این، یکی از این پسران، مادرش را بسیار خسیس می داند و به کنایه می گوید، اگر مستحقی توانسته از مادرم یک سنت کمک دریافت کرده باشد خیلی خوش شانس بوده است!
قابل ذکر است که جینا ( گینا) راین هارت، زن ۵۷ ساله استرالیایی، صاحب شرکت معدنی هانکوک، به زودی با داشتن ثروت ۱۰۰ میلیاردی، ثروتمندترین فرد جهان معرفی خواهد شد.

لانگی هانکوک، پدر جینا راین هارت در سال ۱۹۵۲ بزرگترین معدن سنگ آهن جهان را در غرب استرالیا کشف و شرکت معدنی هانکوک را تاسیس کرد. بعد از مرگ لانگی هانکوک در سال ۱۹۹۲، راین هارت ۳۰ ساله، وارث شرکت پدر شد . وی به دلیل تک فرزند بودن و با توجه به آینده نگری پدر، از سن ۱۲ سالگی در شرکت پدر مشغول به کار شد برای همین وقتی مدیریت شرکت پدر را بر عهده گرفت با دنیای تجارت بیگانه نبود.
در چند سال گذشته به دلیل افزایش قیمت سنگ اهن و افزایش تقاضای چین برای این کالا معدنی، ثروت او نیز سیر سعودی را طی می کند ، به طوری که این زن هم اکنون به گفته ی مجله اقتصادی” فوربس” ثروتمندترین فرد استرالیا است. شرکت سیتی گروپ می گوید با توجه به اینکه راین هارت به تنهایی شرکت خود را اداره می کند و هیچ سهام داری ندارد و با توجه به اینکه در حال بهره برداری از سه پروژه معدنی عظیم دیگر است، اگر شرایط بازار سنگ آهن به همین صورت تداوم یابد ، ظرف چند ساله آینده ثروت وی ۱۰ برابر خواهد شد و برای اولین بار در تاریخ یک زن لقب ثروتمندترین فرد جهان را از آن خود خواهد کرد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد