رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

عکس جای مشت فرانک ریبری روی صورت آرین روبن

این هافبک هلندی پس از یک دوره مصدومیت دو ماهه در ماه های نوامبر و دسامبر تلاش کرد پس از تعطیلات فوتبال آلمان با آمادگی مضاعف به بازیها بازگردد و بتواند در کسب قهرمانی این فصل بوندس لیگا به تیم کمک کند.
ولی حاشیه هایی که سبب شده نام باشگاه اصطلاحا به اف سی هالیوود در رسانه های اروپایی تغییر کند ، این بار هم مانع از حضور ۹۰ دقیقه ای او در زمین می شدو در اکثر بازیهای ژانویه از روی نیمکت بازیها را تماشا کرد و نمایش نه چندان امیدوار کننده اش در بازیهایی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد، چندچهره صاحب نام و پیشکسوت فوتبال آلمان از جمله اولاف تون و ماریو باسلر را به واکنش واداشت.

آنها در گفتگوهای مطبوعاتی و تلویزیونی صراحتا خواهان حذف او از بایرن شدند و فرانتس بکن باوئر مدیر افتخاری باشگاه هم به شکل تلویحی اشاره کرد بایرن نیازی به بازیکنی با خصوصیات روبن ندارد.
به این ترتیب شکستهای هفته های نخست نیم فصل دوم تا حدی توجیه شد تا اینکه روبن که به گفته هاینکس هنوز نمی توانست بازیکن ۹۰ دقیقه ای باشد، در دیدار دوستانه با انگلستان یکی از بهترین بازیهای تمام عمرش را انجام داد وبا دوگلی که به ثمررساند ستاره بی چون وچرای میدان بود.پس از بازی  روبن با انتقاد از سیستم بازی بایرن به طعنه گفت دوست دارد دربازگشت به المان دی وی دی بازی مقابل انگلستان را برای مدیران باشگاه کپی کند!
اما پنالتی که روبن در بازی با دورتموند در دقایق پایانی خراب کرد، بهانه تازه ای به منتقدان داد و فضا را به ضرر روبن در رختکن تغییر داد و تنشهای تازه ای ایجاد کرد .
اوج این تنش ها در بازی رفت بایرن و رئال مادرید بود که به درگیری فرانک ریبری با روبن دررختکن انجامید.دردقایق پایانی نیمه اول بازی وقتی فرانک ریبری پشت ضربه کاشته قرار گرفت، روبن از او میخواهد ضربه را به تونی کروس واگذار کندکه درتمرینات روی این ضربات خوب کار کرده بود. ریبری با عصبانیت از زدن ضربه منصرف می شود و کروس هم توپ را با فاصله به بیرون می زند . ریبری با این بهانه در رختکن با روبن درگیر می شود ومشتی حواله صورت روبن می کند که به گونه ای او برخورد می کندو با دخالت هم تیمی ها غائله تمام می شود. به گفته منابع مطلع هر دو بازیکن صبح روز بعد از بازی به دفتر اولی هوینس احضار شده و ریبری بخاطر رفتاری که در رختکن داشته مقصر شناخته شده و جریمه می شود.سخنگوی باشگاه بایرن مونیخ در پاسخ پیگیری های خبرنگار روزنامه بیلد این ماجرا را تکذیب نکرد اما از ارائه اطلاعات تکمیلی هم خودداری کرد و گفت :«هر اتفاقی در رختکن رخ داده همان جا می ماند و نباید به بیرون درز پیدا کند»

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد