رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

عکس: تمام “زنان” برلوسکونی!

عکس: تمام "زنان" برلوسکونی! 
ادامه مطلب راببینید

سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر ایتالیا طی روزهای اخیر به فردی جنجال ساز تبدیل است. برلوسکونی که بیش از ۷۰ سال از عمر او می گذرد نسبت به نهاد خانواده کوچکترین پایبندی و تعهدی ندارد. اخیرا مسئله طلاق برلوسکونی از همسرش در نشریات ایتالیایی جنجال ساز گردیده است. همسر برلوسکونی بارها وی را به سبب استفاده از زنان بدنام در عرصه سیاست مورد نکوهش قرار داده است.

اخیرا نخست وزیر ایتالیا اعلام کرده است که زندگی مشترک او و همسرش، ورونیکا لاریو خاتمه یافته است. رسانه های ایتالیا به شکل گسترده ای، خبر درخواست طلاق ورونیکا لاریو را پوشش دادند. در عین حال نخست وزیر ایتالیا سعی دارد مسئله طلاق خود و همسرش را عادی جلوه دهد.

افراد زیادی بودند که به دلیل ارتباطشان با سیلویو به پست‌های سیاسی ایتالیا دست پیدا کردند که در این میان مانکن‌ها و هنرپیشه‌های زن بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند.

به گزارش سرویس بین الملل فرارو، دیلی تلگراف در گزارشی با عنوان “زنان برلوسکونی” به جنجالهای این مرد ایتالیایی پرداخته است.

بنابر نوشته‌ی مطبوعات ایتالیا، ورونیکا لاریو، همسر ۵۲ ساله‌ی برلوسکونی در ایمیلی که برای خبرگزاری ایتالیایی “آنسا” فرستاده بود، اعتراض خود را نسبت به علاقه‌ی همسرش به زنان جوان و زیبا اعلام کرده بود. محرک این اعتراض، لیست نامزدهای معرفی شده از سوی برلوسکونی برای انتخابات پارلمانی اتحادیه‌‌ی اروپا بودند.

همسر برلوسکونی در ایمیل خود نوشته بود: «من و فرزندانم از این زد و بندهایی که تنها در خدمت سرگرم کردن فرمانروا هستند، حمایت نمی‌کنیم. ما تحمل می‌کنیم.» او سپس افزوده بود که برلوسکونی از سندروم ناپلئونی رنج می‌برد

عکس: تمام "زنان" برلوسکونی!


“ورونیکا لاریو”، ۵۲ ساله که به مدت بیست سال زن برلوسکونی و مادر سه فرزند اوست. برلوسکونی نخستین بار زمانی که هنوز از اولین همسر خود جدا نشده او بود، ورونیکا را با ظاهری نامناسب روی صحنه دید. (AP)


عکس: تمام "زنان" برلوسکونی!


“نومی لتیزیا “، ۱۸ ساله و دانش آموز مدرسه . حضور برلوسکونی در جشن تولد ۱۸ سالگی وی که با هدیه دادن یک گردبند الماس و ۶۰۰۰ یوروی طلا همراه بود، بسیار خبرساز شد. (AP)


عکس: تمام "زنان" برلوسکونی!


“باربارا ماترا “، تنها زنی که نهایتاً نامش در حزب نخست وزیر ایتالیا باقی ماند. او بیشتر با عنوان دختر شایسته ایتالیا و برنامه های موفق تلوزیونی اش شناخته می شود. (GETTY / EPA)


عکس: تمام "زنان" برلوسکونی!


“کامیلا فرانتی” هنرپیشه ۳۰ ساله که پس از جنجال های بسیار نامش از حزب نخست وزیر خط خورد. او عکس های زیادی برای تقویم ها و مجله های گوناگون گرفته است و در برنامه های اپرا شرکت داشته. (AP)


عکس: تمام "زنان" برلوسکونی!


“آنجلا سوزیو ” ۳۱ ساله که ۲ سال پیش عکس غیر اخلاقی او و برلوسکونی سر و صدای زیادی به پا کرده بود، شانس خود را به عنوان نامزد عضویت در پارلمان اروپا از دست داد. (EPA)


عکس: تمام "زنان" برلوسکونی!


“الونورا گاگیولی “، ۲۹ ساله، ستاره تلوزیون که عکس های او در اینترنت طرفداران زیادی دارد. او سال گذشته نامش بسیار در کنار برلوسکونی شنیده شده است. (EPA)


عکس: تمام "زنان" برلوسکونی!


“مارا کارفاگنا ” مدل و دختر برتر ایتالیا، از آنجا که هرگز عکسی مستهجن نداشته، به عنوان وزیر “فرصت‌های برابر ” در دولت ایتالیا انتخاب شد. دو سال پیش برلوسکونی در ضیافت شام از وی تمجید کرده بود و به دنبال آن همسر برلوسکونی اعلام داشت که به خاطر این رفتارهای غیراخلاقی باید از او عذرخواهی شود. (AP/GETTY)


عکس: تمام "زنان" برلوسکونی!


“النورا و اما دویوو” دوقلوهای ۲۷ ساله ای که در شبکه های تلوزیونی برلوسکونی بسیار مشهور شده اند و موقعیت های زیادی در اختیارشان قرار داده شده است. (EPA)


عکس: تمام "زنان" برلوسکونی!


“النا روسو” ۳۵ ساله اکنون یکی از چهره های مطرح تلوزیون ناپل است که از دولت برلوسکونی برای حل بحران زباله قدردانی کرده است

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد