رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

عکس : تاب‌بازی طناز طباطبایی و هانیه توسلی روی صحنه

هانیه توسلی و طناز طباطبایی این روزها در حال بازی در نمایش «کمی بالاتر» هستند که از چندی پیش در تالار تازه افتتاح شده حافظ روی صحنه است.

به گزارش تفریحی ، این دو بازیگر جوان سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران که مسیرهای متفاوتی را در بازیگری پیموده‌اند ، در تازه‌ترین نمایش آروند دشت‌آرای به هم رسیده‌اند .
توسلی که دانش آموخته ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری است ، سال ۱۳۷۹ کارش را با بازی در تئاترهای دانشجویی شروع کرد و در ادامه با نمایش «باله روی بطری‌های بی‌معنی» (لیلی تاج ) ، «پدر دوست داشتنی» (سعید پورشعبانی) و «پدر» (نصرالله قادری) ، تجربه های موفقی را پشت سر گذاشت .


او بعد از تثبیت در عرصه تئاتر با فیلم کوتاه روی جاده نمناک (مهدی کرم‌پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) وارد عرصه سینما شد و خیلی زود در سال ۱۳۸۰ با فیلم «شام آخر» فریدون جیرانی به شهرت رسید . از دیگر فیلم های این بازیگر می توان به «گاهی به آسمان نگاه کن » (کمال تبریزی ) ،«شب‌های روشن » (فرزاد موتمن)، «یک شب» (نیکی کریمی) و «کافه ستاره » (سامان مقدم) اشاره کرد . مجموعه های تلویزیونی «وفا» (محمدحسین لطیفی) و «میوه ممنوعه » (‌حسن فتحی) نیز از کارهای موفق هانیه توسلی هستند .

 


با وجود موفقیت در سینما و تلویزیون، توسلی هیچ گاه صحنه تئاتر را ترک نکرد و چندی است که در این عرصه پرکار تر نیز شده است . نمایش‌های «قرمز و دیگران» (محمد یعقوبی) ، «گل‌های شمعدانی» (محمد یعقوبی) و «پروفسور بوبوس» (آتیلا پسیانی) از مهمترین کارهای صحنه ای این بازیگر به شمار می آیند .
طناز طباطبایی هم اگر چه دانش آموخته تئاتر است ، اما شروع بازیگری اش از سینما و تلویزیون بود و در همین عرصه به شهرت رسید .
«دیشب بابا تو دیدم آیدا »(رسول صدرعاملی)، «شب زده » (فرزاد موتمن) ،«مرهم»(علیرضا داودنژاد) و«گزارش یک جشن» (ابراهیم حاتمی کیا) از مهمترین فیلم های طباطبایی هستند . «در چشم باد» ( مسعود جعفری جوزانی ) و «میوه ممنوعه» ( حسن فتحی ) هم از معروف ترین کارهای تلویزیونی این بازیگر به شمار می آیند .

 


با این که طناز طباطبایی در کارنامه هنری خود ، حضور پر رنگی بر صحنه تئاتر نداشته است ، اما گویا امسال قصد دارد جبران مافات کند . او ابتدای سال در نمایش «درس» (داریوش مهرجویی) ظاهر شد و این شب ها در نمایش « کمی بالاتر » (آروند دشت آرای) بازی می کند . همین نمایش است که برای اولین بار او و هانیه توسلی را که در چند فیلم و سریال هم بازی بوده اند ، برای نخستین بار روی صحنه تئاتر در کنار هم قرار داده است . دیگر بازیگران این نمایش ، خسرو احمدی، بیژن افشار، رویا تیموریان، سینا رازانی، امیرحسین رستمی، حبیب رضایی و رضا یزدانی هستند .

نمایش « کمی بالاتر » که در تالار حافظ روی صحنه است ، اگرچه با شروع جشنواره تئاتر فجر به طور موقت اجرایش را متوقف می کند ،اما از اواخر بهمن بار دیگر اجرایش را از سر می گیرد. بخش عمده ای از بازی های این نمایش در ارتفاع و روی تاب های بزرگی که از سقف آویزان شده اند انجام می گیرد .

 

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد