رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

علی کریمی در شالکه ۰۴

علی کریمی که بعد از کنار گذاشته شدن از تیم استیل آذین قرار بود به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد ، همه را شوک زده کرد و در آخرین روز نقل و انتقالات اروپایی به تیم فوتبال شالکه ۰۴ آلمان پیوست تا باری دیگر همکاری با فلیکس ماگات را تجربه کند.
او به واسطه مدیر برنامه هایش محمود رضا فاضلی که رابطه ای بسیار صمیمی با فلیکس ماگات دارد ، توانست مسئولان تیم آلمانی را متقاعد کند که قراردادی کوتاه مدت را تا پایان فصل با آنها ببندد . کریمی پیش از این یکسال و نیم را در باشگاه آلمانی بایرن مونیخ با این مربی سرشناس کار کرده بود.
این خبر از سوی نزدیکان به کریمی طرح شده و هنوز به صورت رسمی از سوی علی یا سایت باشگاه آلمانی منتشر نشده است.

علی کریمی تنها بازیکن فوتبال ایران است که برای بار دوم و با وقفه‌ای چندساله به فوتبال آلمان برمی‌گردد. امسال با خروج وحید هاشمیان از بوندس‌لیگا، فوتبال ایران نماینده‌ای در این لیگ معتبر اروپایی نداشت.
 جالب است که حضور علی کریمی در بازی مقابل میلان علت اصلی جدایی او از استیل‌آذین شد. با این حال طرفداران فوتبال ایران که تصور می‌کردند کریمی به پرسپولیس برود، اما او با یک فرار جدید، فصل تازه‌ای را برای خودش باز کرده است. حالا از این به بعد بازی‌های شالکه هم برای علاقه‌مندان فوتبال ایران جالب‌تر خواهد شد.
کاپیتان و یکی از معروف ترین بازیکنان این تیم مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان است . ستاره سرشناس شالکه، رائول گونزالس اسپانیولی است که با سروصدای زیاد از رئال جدا شده و به این تیم پیوست. ازدیگر بازیکنان معروف این تیم می توان به کلاوس یان هانتلار، جفرسون فارفان، جرالد آساموآ اولین رنگین پوست تاریخ تیم ملی آلمان اشاره کرد.
شالکه به غیر از علی کریمی از آتسوتو یوشیدا بازیکن ژاپنی نیز بهره می‌رد. آنجلو کاریستئاس ، خوزه ماریو یورادو و کریستوف‌متسلدر دیگر چهره‌های مشهور این تیم هستند. از بازیکنان بزرگ شالکه نیز می‌توان به کلاس فیشر و اولاف تون اشاره کرد.
پرسابقه‌ترین بازیکن تاریخ این تیم کلاس فیشتل است.


شالکه ۰۴ یکی از تیم های پرطرفدار آلمان است که در سال ۱۹۰۴ تاسیس شد و به همین دلیل با نام شالکه ۰۴ مشهور است. این تیم متعلق به منطقه گلزنکرشن است که در این منطقه بیشتر کارگر نشین هستند و اسپانسر این تیم شرکت گاز پروم روسیه است.
 رییس این باشگاه از سوی هواداران انتخاب می شود . سرمربی این تیم فیلیکس ماگات است و آنها امسال به همراه این تیم در مرحله ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. این تیم تا به حال قهرمان بوندس لیگا نشده اما پیش از رقابت های بوندس لیگا در رقابت های آلمان در سالهای ۱۹۳۴, ۱۹۳۵ , ۱۹۳۷, ۱۹۳۹, ۱۹۴۰, ۱۹۴۲, ۱۹۵۸ به قهرمانی رسیده اند.
از دیگر افتخارات این باشگاه قهرمانی در رقابت های جام یوفا در سال ۱۹۹۷ است و در سال ۲۰۰۳-۲۰۰۴ در جام اینترتوتو قهرمان شده اند. مهمترین بازی این تیم در طول فصل که به دربی آلمان مشهور است مقابل دورتموند برگزار می شود.
تیمی که علی کریمی زمانی که در بایرن مونیخ بود سابقه گلزنی به آن را داشت.


منبع دیگر :


در حالی که همه پرسپولیسی ها در انتظار حضور علی کریمی در جمع قرمزپوشان هستند، امروز یک خبر عجیب و غریب فوتبال ایران را متعجب خواهد کرد.
 سوژه این خبر کسی جز علی کریمی نیست. بازیکنی که بنا به گفته یکی از نزدیکانش فردا همه را متعجب خواهد کرد. با این اتفاق مشخص خواهد شد علی کریمی که در روزهای گذشته در مصاحبه های مختلف از علی دایی تعریف کرده است، این حرف ها را نه برای خوش آمد دایی، که به خاطر عقاید خاصش به زبان آورده بود.
 این خبری است که فردا در روزنامه پیروزی ارگان غیررسمی هواداران پرسپولیس منتشر خواهد شد. البته سردبیر این روزنامه نیز از اصل ماجرا پرده بر نداشته، اما به نظر می رسد برخلاف آنچه که همه ما فکر می کردیم، علی کریمی سودای دیگر در سر دارد، نکته ای که برخی از سایت های خبری از آن به عنوان «بمب» یاد می کنند.
 بمبی که البته قرار است انفجار مهیبی داشته باشد. برای شنیدن اصل خبر باید تا امروز ظهر (دوشنبه ۱۱ بهمن) صبر کنید. خبری که بغایت عجیب و باورنکردنی است.
parsfootball.com


علی کریمی به تیم فوتبال شالکه آلمان پیوست.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کریمی که چند روز پیش از تیم فوتبال استیل آذین جدا شده بود و نمی‌توانست به عنوان بازیکن لیگ برتری در یکی از تیم‌های لیگ بازی کند امروز با عقد قرارداد ۵ ماهه به شالکه ۰۴ آلمان پیوست.
این در حالی بود که در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن علی کریمی به تیم فوتبال پرسپولیس به گوش می‌رسید و حتی علی دایی نیز موافقت خود را با حضور او در این تیم اعلام کرده بود.
تیم شالکه در حال حاضر تیم یازدهم جدول رده‌بندی بوندسلیگا است و در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان سرشناسی همچون رائول و هونتلار به این تیم پیوستند.
علی کریمی امشب به آلمان خواهد رفت.
isna.ir

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد