رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

علی دایی: کی گفته استقلال و پرسپولیس قهرمان می شوند؟

علی دایی ، همیشه ویژگی های خاص خودش را دارد. او متفاوت از همه دیگر چهره های فوتبال ایران است. کارهای خاص خودش را انجام می دهد و عقاید ویژه خودش را دارد. مثلا اینکه می گوید استقلال و پرسپولیس کهکشانی تنها به این دلیل که پر ستاره هستند ، نمی توانند خود را قهرمان بدانند.

*لیگ را با مساوی شروع کردید . آن هم با تیمی که خیلی از بازیکنان اسمی اش را در زمین نداشته؟
نه، این طور نیست که فکر کنید ما ستاره های مان را نداشتیم. بازیکنایی که کادر فنی‌ صلاح دیده بود وارد لیست ۱۸ نفره شدند . الان تیم با ۲۸، ۲۹ نفر بسته شده و تقریبا می‌شود گفت آنهاکه به زمین رفتند ترین بچه‌های تیم ما بودند و زحمت شان را کشیدند و انتظار بیشتری نمی توانستم از آنها داشته باشم. با یک هفته تمرینی که داشتیم، فکر کنم جلوی تیمی که ۳ ماه تمرین کرده بود و بازی‌‌های تدارکاتی شان از تعداد تمرین‌های ما بیشتر بود نتیجه بدی نگرفتیم و به نظرم اگر یک کم با هوش تر بودیم می توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.
*از این که تیم تان به طور کامل بدنسازی نکرده ترسی‌ ندارید؟
نه، ما برنامه ریزی مان این است که در طول بازی‌‌ها بدن های مان را آماده کنیم و انشا الله هفته چهارم به بعد یک اردو داریم.
*یعنی‌ در حقیقت بدنسازی تان از هفته چهارم شروع می‌شود؟
ما تنها تا حدودی بدنسازی مان انجام شده و همان طور که گفتم درطول بازی‌‌ها انجام می دهیم ولی‌ بدنسازی اصلی‌ را هفته چهارم به بعد شروع می‌کنیم،چون الان نمی توانیم به بدن های فشار وارد کنیم و در حال حاضر مدارا می‌کنیم که تیم به آمادگی کامل برسد. ما سال گذشته هم همین مشکل را داشتیم و امسال هم این مشکل هست ولی‌ دیگر سال گذشته برای مان تجربه شده.
*فکر نمی کنید برگشتن به راه آهنی که یک هفته زمان برای آماده سازی داشته ریسک بزرگی است؟
راه آهن تیم خودم بود و به همین خاطر قبول کردم و اگر تیم دیگری‌ بود این کار را نمی کردم، من با این بچه‌ها کار کرده بودم و همه ‌رو می‌شناختم و به همین خاطر قبول کردم. همین الانش کار سختی است اما دیگر حاضر نیستم تیمی را بگیرم که فرصت زیادی برای تمرین پیش از فصل ندارد.
*به خصوص که خیلی ها منتظرند علی دایی نتیجه نگیرد
مهم نیست که چه کسی چه فکری می کند. عزیز من همین که ما سال قبل نیم فصل دوم ۲۶ امتیاز گرفتیم و تیم راه آهن جزو ۵ تیم اول بود، بدون پول، بدون ستاره بدون هیچ چیز، این نشان از قابلیت‌های کادر فنی‌ راه آهن دارد، اصلا علی دایی را هم بگذاریم کنار. مهم کادر ما بود که خیلی چیزها را نشان داد.ما کار خودمان رامی‌کنیم هر کسی‌ هم دوست دارد میتواند نظر خودش را بدهد، ما دنبال این هستیم که کار بکنیم وهمیشه هم کار کردیم.
*خیلی ها معتقدند لیگ امسال با این استقلال و پرسپولیس کهکشانی دو قطبی می شود.
من فکر نمی کنم، دیگر آن زمان گذشته که فکر کنید چون تیمی کهکشانی بسته شده ، حتما قهرمان می شود هیچ وقت اسم ها در زمین بازی نمی کنند. و تو این فوتبال دنیا این کار گروهی هست که بازی‌ می‌کند. مطمئنا ستاره‌ها خیلی‌ به تیم کمک می‌کنند، بعضی‌ وقت‌ها حتی نتایج بازی را هم عوض می‌کنند ولی‌همیشه نمی توانند باعث موفقیت باشند.
*یعنی فکر نمی کنید این دو تیم پر ستاره به راحتی قهرمان بشوند؟
رقابت سخت است. شما هیچ تیمی رو از قبل نمی توانی برابر استقلال و پرسپولیس بازنده بدانی.این تیم هایی که میلیاردی بسته شده اند با بقیه تیم‌ها مثل تیم ما که رقم هزینه هایش پائین ترهست به نظر من فاصله زیادی ندارد و بازی‌‌های لیگ این چیزها را بهتر نشان می دهد. دلیل نمی شود چون به یک تیم می گویند کهکشانی آن تیم حتما قهرمان شود.
*یکی از معضلات این روزهای فوتبال ما سن بالای بازیکنان است . خیلی ها این ریسک را نمی کنند ، علی دایی چرا این ریسک را می پذیرد؟
این چیز‌ها به مربی‌ بستگی دار که چقدر درصد اعتقادش به جوان ها بالا باشد ، من تو تیم ملی‌ یه عده جوان را آوردم، تو تیم باشگاهی هم جوان ها رو جمع کردم که خدا رو شکر جواب گرفتم و هیچ وقت از جوان گرایی ضربه نخوردم چون جوان‌هایی ‌را انتخاب می‌کنم که خوب هستند و می‌توانند آینده دار باشند . من هر جایی‌ که رفتم همین کار را کردم و اعتقاد دارم اگر به جوان‌ها اعتماد شود ، می توانند موثر باشند
*اما خیلی ها اعتقاد دارند فوتبال ما در میان جوانانش استعدادی شاخص ندارد که قابل اعتماد باشد.
ببینید من نمی گویم که نسل الان مثل نسل قبل هستند، نه، ما خیلی‌ستاره‌های آن چنانی داشتیم که توانستند برای تیمهای اروپایی بازی‌ کنند . اما باز هم ازهمین نسل جوان می توانیم بازیکن‌های خوبی بسازیم. در تمام دنیا به تیم‌های پایه بهای زیادی می دهند ولی‌ متاسفانه به تیم‌های پایه ما توجه نمی‌شود.
*راه آهن لیگ را با مساوی شروع کرد، فکر می‌کنید این توالی مساوی‌ها امسال هم برای راه آهن ادامه پیدا کند؟
اصلا و ابدا، ما دیروز آمده بودیم که ببریم با اینکه تیم خیلی‌ دیر بسته شده و تمرینات مان خیلی‌ کم بود. ما هیچ موقع برای مساوی نمی آیم تو زمین. فوتبال است دیگر، آن ها هم چند تا موقعییت خوب داشتند اما باز هم می‌گویم که داور تو ۲ تا صحنه می‌توانست بازیکن‌ حریف را اخراج کن، با تمام احترامی که برای داور‌های ایران قائلم به نظر من دیروز داور اشتباه کرد، هم سوشا مکانی و هم سیفی رو می‌توانست اخراج کند که این کار را نکرد.
*هفته دوم با گهر بازی دارید که هیچکس شناختی آنچنانی از این تیم ندارد…
نه هیچکس شناخت ندارد، الان فقط فیلم بازی گهر و ملوان رادارم که باید آن را نگاه کنم. واقعا فعلا چیز زیادی درباره این تیم نمی دانم.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد