رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

طنز پرسپولیس : می خوریم ۴ تا ۴ تا!

عصرایران: تبریک می گوییم به پرسپولیس و دنیزلی که با انجام یک بازی حساب نشده(!) توانستند به راه آهن ۳ گل بزنند و دیگر نگران سقوط به لیگ یک نبوده و در لیگ برتر ماندنی شوند!

* در خبرها می خوانیم: «مصطفی دنیزلی پس از شکست ۴ بر ۳ امروز مقابل راه‌آهن تمرینات این تیم را به مدت ۲ روز تعطیل کرد.»؛ و ما مانده ایم آیا ۲ روز مرخصی برای تیمی که ۳ گل زده است و توانسته در لیگ برتر ماندنی شود پاداش مناسبی است؟! خب همین کارها را می کنید که بازیکنان دیگر انگیزه ی لازم برای انجام بازی خوب را ندارند؟! به جای این ۲ روز مرخصی لااقل نفری ۵۰ میلیون به این بازیکنان باغیرت می دادید خسیس ها!

* نمی دانیم این بار هم مثل بازی با الهلال دنیزلی معده درد گرفت یا نه! اما می دانیم که علی دایی بعد از پیروزی برابر پرسپولیس بسیار شادمان بود. در همین راستا دنیزلی گفت: «در تیم ملی ترکیه هم مدتی ۴ تایی می شدم.» و ما متوجه شدیم شاید دنیزلی به دنبال این است که با ۴ تا گل خوردن در هر بازی نامش را در کتاب رکوردهای گینس به چاپ برساند!

* دنیزلی همچنین گفت: «اگر تمرین گل خوردن می دادم هم این قدر راحت گل نمی خوردیم.» و ما متوجه شدیم برخلاف آن چیزی که تصورش را می کردیم دنیزلی به بازیکنانش تمرین گل خوردن نمی دهد! و تبریک می گوییم به پرسپولیسی ها که با اینکه در تمرینهایشان گل خوردن را تمرین نمی کنند اما توانایی آن را دارند که در هر بازی ۴ گل بخورند! فکر کن! اگه بهشون تمرین گل خوردن بدن اونوقت می تونن توی هر بازی چندتا گل بخورن؟!

* علی کریمی بعد از باخت برابر راه آهن با یک خبرنگار درگیر شد و ما با خودمان فکر می کنیم که این کریمی چقدر شبیه علی دایی در روزهای انتهایی دوران بازیکنی اش شده است! نمی دانیم این جادوگر سابق(!) وردهایش را فراموش کرده و یا اینکه «اجی مجی ترجی هایش» چینی شده و دیگر کارایی لازم را ندارد!

* بعد از پایان بازی راه آهن و پرسپولیس در حوالی ورزشگاه آزادی شی ای در حال پرواز بود که ابتدا کارشناسان با تصور اینکه این وسیله ی پرنده یوفو است بسیار متعجب شدند، اما بعد از به زمین نشستن این شی همگان متوجه شدند وی علی دایی بوده است که از خوشحالی پرواز کرده است!

* در خبرها می خوانیم: «علیرضا نورمحمدی در پایان مسابقه در رختکن به دلیل لیز خوردن مصدوم شد.» و تبریک می گوییم به تیمی که اینقدر بازیکنانش آمادگی بدنی دارند که بعد از لیز خوردن تنها مصدوم می شوند و هیچ مشکل خاص دیگری برایشان بوجود نمی آید!

* علی دایی بعد از پایان بازی گفت: «خدا عزت داد که بالاتر از پرسپولیس باشم/ بردن پرسپولیس از لحظات مهم زندگی ام است.»؛ ما که دسترسی به علی دایی نداریم فقط لطفاً یکی به ایشان بگوید این تیم پرسپولیس این روزها از همه ۴ تا گل می خورد و اینقدر شادمان شدن از بردن پرسپولیس کلاس خودتان را پایین می آورد!

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد