رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

طنز دنیزلی: الغرافه را داغون و له له کردیم!

مگر علی آبادی الآن معلم زبان انگلیسی نیست؟!

در خبرها و از قول علی‌آبادی می خوانیم: “درباره دایی زیاد حرف می‌زنند، گوش نکنید.” بعد کمی فکر می کنیم … مگر “علی آبادی” هنوز در ورزش هست؟! … کمی بیشتر فکر می کنیم و با خودمان می گوییم: “مگر علی آبادی الآن معلم زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شریف نیست؟! پس چرا در مورد ورزش صحبت می کند؟!” … بعد بیشتر فکر می کنیم و یادمان می آید آنکه زبانش خوب بود فردوسی پور بود نه علی آبادی! بعد به شرح خبر نگاهی می اندازیم و متوجه می شویم علی آبادی در حال حاضر رئیس کمیته ی المپیک است!

در شرح خبر می خوانیم که علی‌آبادی در خصوص اینکه گفته می‌شود وی علی دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب و سپس اخراج کرده است، گفته است:‌ “درباره علی دایی زیاد حرف می‌زنند، نمی‌خواهد خیلی به این صحبت‌ها گوش کنید.”

نتیجه گیری ظاهراً منطقی: در مورد هر چیزی که زیاد حرف بزنند، نباید گوش کرد!
پیش بینی ۱: احتمالا در آینده رئیس هدفهمندی خطاب به مردم می گوید: “در مورد فاز دوم هدفمندی زیاد حرف می زنند، شما نباید توجه کنید! کلاً بیخیالی طی کنید!”
پیش بینی ۲: یکی از مسئولین(!) به وزیر کار می گوید: “مجلسی ها در مورد سعید مرتضوی زیاد حرف می زنند، شما نباید توجه کنید!”

تا یادمان نرفته است بگوییم که علی آبادی یا همان رئیس کمیته ملی المپیک همچنین گفته است: “زود است درباره تعداد مدال‌های المپیک حرف بزنیم.”

در همین راستا یکی از آگاهان گفت: “تعداد مدال های المپیک که مشخص است چند تا هست، شما در مورد تعداد مدال هایی که می خواهید بگیرید بگویید … البته چه کاریه! اجازه بدهید بعد از پایان المپیک همه متوجه میشن چند تا مدل گرفتیم و نیازی نیست از همین الان اقدام به گمانه زنی کنیم! بعدش هم با وجود مدیر لایقی همچون شما که هم کاربلد هست و هم به چند زبان زنده دنیا مسلط(!) خیالمان در خصوص نگرفتن … ببخشید گرفتن مدال های المپیک ۱۰۰ در ۱۰۰ راحت است!

اکبر میثاقیان بهتر از مورینیو!

مانده ایم چرا پول بی زبان را به این مربی های خارجی می دهند؟! مگر “کی روش” چه گلی به سر فوتبالمان زد؟! و یا همین دنیزلی برای پرسپولیس چیکار کرد؟!

خب همین بازیکنان را به مظلومی هم بدهند شیش تا شیش تا گل می زند! البته تا یادمان نرفته بگوییم ما آلزایمر داریم و دربی را هم فراموش کرده ایم!

کلاً مربی گری فوتبال دلی(!) است و مربی باید با احساسات بازیکنان آشنا باشد! اصلاً همین اکبر میثاقیان را باید بهترین مربی جهان معرفی کنند. او باشد دیگر نیازی به روانشناس برای تیم هم نیست! با دو سه عدد پس گردنی به بازیکنان شُک هایی می دهد که “آقای خاص” هم نمی تواند یک دهمش را انجام دهد!

حیف شد … اگر کمیته انضباطی و منشوری و … اینقدر به اکبرخان گیر نمی دادند ایشان با شُک هایی که بازیکنان می داد در حال حاضر چندتایی مسی و اینیستا تحویل جامعه ی ورزش می داد!

دنیزلی: “الغرافه را داغون و له له کردیم!”

اصلاً غیر حرفه ای بودن دنیزلی را می توان از روی صحبت هایش هم متوجه شد.

مصطفی دنیزلی بعد از برد ۳ بر صفر برابر الغرافه در زمین حریف گفت:‌ “گل زودهنگام تمرکز ما و حریف را برهم زد.” همچنین مصطفی دنیزلی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کرد پرسپولیس در ۵ دقیقه ابتدایی بازی دو گل به الغرافه بزند گفت: “ما برای این کار برنامه‌ریزی نکرده بودیم.”

دنیزلی همین حرف ها را می زند که می گوییم حرفه ای نیست! دنیزلی بایستی می گفت: “ما از قبل برنامه ریزی کرده بودیم که با گل های ابتدایی تیم حریف را لوله کرده و حالشان را توی قوطی کنیم و ضمن داغون کردنشان آنها را له له نماییم! و کلا دمم گرم که اینقدر کارم درست و حرفه ای هستم!”

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد