رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

طنز اکبر میثاقیان عامل شکست بارسلونا بود!

عصر ایران: تلویزیون را روشن می کنیم، ابتدا خیال می کنیم باز این برادر کوچکمان پلی استیشنش را به تلویزیون وصل کرده و در حال بازی فوتبال است. پاس های ریز و سانترهایی که دقیق جلوی پای بازیکنان هم تیمی فرود می آید. به دور و بر نگاه می کنیم، خبری از پلی استیشن نیست! گویا واقعاً بازی فوتبال است! پس از چندین دقیقه مبهوت بودن در جلوی تلویزیون، متوجه می شویم بازی «بارسلونا و چلسی» است. با خودمان می گوییم پس جام باشگاه های اروپا که می گفتن همین است؟!

چلسی دو بر یک عقب است و ۱۰ نفره؛ با توجه به برد یک بر صفر در زمین خودش، با همین نتیجه به فینال صعود می کند. چلسی ها هر ده نفرشان در زمین خودشان هستند و زیر توپ می زنند. بازیکنان بارسلونا هم تیکی تاکا می کنند! بارسلونی ها اینقدر پاسکاری می کنند که بالاخره زمان تمام شده و در یک ضدحمله در ثانیه های انتهایی یک گل دیگر نیز می خورند!

در همین راستا نتیجه می گیریم:
۱- اگر مربی بارسلونا، علی پروین، فیروز کریمی و … بود، مطمئناً این تیم می توانست به فینال صعود کند. آخر آدم عاقل وقتی تیمش عقب است، اینهمه پاس کاری می کند؟! یعنی یکی نبود به مربی بارسلونا بگوید: بکش زیرش و توپ رو از هر کجا گیر آوردی بنداز توی منطقه ی جریمه ی حریف! بالاخره از ده دفعه، یکبار یک مدافع اشتباه می کند یا یک نفر شانسی یک هد می زند که توپ گل شود!

۲- تیم چلسی مطمئناً تحت تاثیر تجربیات ارزشمند «اکبر میثاقیان» توانست به فینال صعود کند! شنیده می شود مربی چلسی بعد از زدن گل اول، بصورت تلفنی از اکبر میثاقیان در مورد نحوه  حفظ نتیجه و تدافعی بازی کردن و زیر توپ زدن مشورت گرفته است!

۳- آخر این هم شد بازی؟! اشتباهات داوری نمک بازی است! مگر نه اینکه اشتباهات داوری جزوی از فوتبال است؟! پس چرا در این بازی به این مهمی داور اشتباه نکرد؟!

۴- آهای تماشاگران بارسلونی! آخر تماشاگر هم به این بی غیرتی؟! ناسلامتی تیمتان در شهر خودتان حذف شد! دریغ از شکستن یک صندلی، یا حتی کمی فحش! حتی نگفتید: «مسی بی غیرت اخراج باید گردد!»، ای سوسول ها! مثلاً می خواهید ادای تماشاگرهای باکلاس را در آورید؟!

۵- مطمئناً عادل فردوسی پور خوشحال است که در اروپا به دنیا نیامده است! وگرنه با این فوتبال های بی حاشیه ی خارجی ها و داوری های بدون خطایشان مطمئناً خیلی زود مجبور می شد برنامه اش را به خاطر بی سوژگی تعطیل کند!

راستش را بخواهید بعد از سال ها و برخلاف میل باطنی و تنها برای ارضای حس کنجکاوی این بازی اروپایی را دیدم! اصلاً هم جالب نبود! حیف فوتبال وطنی و جذاب خودمان نیست؟! بهتر است لیگ های اروپایی برای آنکه تماشاگرانشان را از دست ندهند کمی بیایند و از جذابیت های فوتبال ما یاد بگیرند … از حاشیه ها، تماشاگران، داوران و حتی دلال هایش!!

***

پی نوشت: بازی بایرن مونیخ و رئال را دیدیم! رویمان کم شد! شیش تا داور مسابقه را چهار چشمی نگاه می کردند، اما یکی در میان آفسایت و اوت و کرنرها را اشتباه می گرفتند! حتی دقیقه صد و خورده ای پنالتی را هم ندیدند! داور هم داورهای خودمان!

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد