رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

ضرب المثل ازدواج

با مصلحت دیگران ازدواج کردن ، در جهنم زیستن است. شوپنهاور با زنی ازدواج کنید که اگر مردی بود ؛ بهترین دوست شما می شد. برودن زناشویی ؛ در حقیقت پیوندی است که از درختی به درخت دیگر می زند ، اگر خوب گرفت هر دو بارور می شوند و اگر بد شد هر دو خشک می شوند . سعید نفیسی پیش از ازدواج ، چشمها را خوب باز کنید و بعد از آن ، کمی آنها را روی هم بگذارید. فرانکلین تنها علاج عشق ؛ ازدواج است . بوخوالد اگر می خواهید خانواده شاد و نیکبختی داشته باشید ؛ نسبت به زن خود سراپا عنایت و توجه شوید و ادب نگاهدارید . دیل کارنگی زن و شوهر یکسال پس از ازدواج به فکر زیبایی صورت یکدیگر نمی افتند ، بلکه هر دو متوجه اخلاق و رفتار هم می شوند . اسمایلز خانه بدون زن عفیف گورستان مرد است . بالزاک به موقع از جا برخاستن و در دوره جوانی تاهل اختیار کردن کاری است که هرگز کسی از انجام آن پشیمان نخواهد شد . بوستر زمانی که همسرم با من است ، حاضر نیستم فقر و تنگدستی خود را با تمول کراسوس معاوضه کنم و او را از دست بدهم .

با مصلحت دیگران ازدواج کردن ، در جهنم زیستن است. شوپنهاور با زنی ازدواج کنید که اگر مردی بود ؛ بهترین دوست شما می شد. برودن زناشویی ؛ در حقیقت پیوندی است که از درختی به درخت دیگر می زند ، اگر خوب گرفت هر دو بارور می شوند و اگر بد شد هر دو خشک می شوند . سعید نفیسی پیش از ازدواج ، چشمها را خوب باز کنید و بعد از آن ، کمی آنها را روی هم بگذارید. فرانکلین تنها علاج عشق ؛ ازدواج است . بوخوالد اگر می خواهید خانواده شاد و نیکبختی داشته باشید ؛ نسبت به زن خود سراپا عنایت و توجه شوید و ادب نگاهدارید . دیل کارنگی زن و شوهر یکسال پس از ازدواج به فکر زیبایی صورت یکدیگر نمی افتند ، بلکه هر دو متوجه اخلاق و رفتار هم می شوند . اسمایلز خانه بدون زن عفیف گورستان مرد است . بالزاک به موقع از جا برخاستن و در دوره جوانی تاهل اختیار کردن کاری است که هرگز کسی از انجام آن پشیمان نخواهد شد . بوستر زمانی که همسرم با من است ، حاضر نیستم فقر و تنگدستی خود را با تمول کراسوس معاوضه کنم و او را از دست بدهم . بولتر کسانی که ازدواج کرده اند ، خود را ناراضی نشان می دهند و می گویند زن بد است ، زیرا می خواهند فقط خودشان از این موهبت تمتع گیرند . فرانکلین ازدواج زود اشتباه است و ازدواج دیر اشتباه بزرگتر . حسین بهزاد سختی ها و ناراحتی ها ، بهترین وسیله آزمایش زندگی زناشویی است ، زیرا رنج و محنت اخلاق حقیقی زن و مرد را آشکار می سازد . اسمایلز من ، تنها با مردی ازدواج می کنم که ، عتیقه شناس باشد زیرا فقط در این صورت است که هرچه پیرتر شدم در نظر شوهرم عزیزتر خواهم بود . آگاتا کریستی عشق سپیده ازدواج است و ازدواج شامگاه عشق! بالزاک هنگام ازدواج ، بیشتر با گوشهایت مشورت کن تا با چشمهایت . بیسمارک ازدواجی که به خاطر پول به وجود آید ، برای پول هم از بین می رود . رولاند برای ازدواج کردن ، بیش از جنگ رفتن ؛ شجاعت لازم است . کریستین می گویند ازدواج خطرناک است ؛ ولی بد نیست آن را آزمایش کنیم. آندره ژید قبل از ازدواج درباره تربیت فرزندان ، شش نظریه داشتم ؛ حالا شش فرزند دارم ولی هیچ گونه نظریه ای ندارم! روچستر هیچ چیز غرور مرد را مثل شادی زنش ارضاء نمی کند ؛ چون همیشه آن را مربوط به خود می داند . جونسوند مطیع مرد باشید ؛ تا شما را بپرستد. کارول بیکر با شوهر خود نیز مثل یک کتاب رفتار کنید ، فصل های خسته کننده آن را اصلا نخوانید . سونی اسمارت اگر از طبقه بالا زن بگیرید ، بجای خویشاوند ؛ ارباب خواهید داشت. لئو پول هرگز برای پول ازدواج نکنید ، زیرا برای پول درآوردن راه آسانتری هم وجود دارد . برنارد شاو ازدواجی که به خاطر پول به وجود آید ، برای پول هم از بین می رود . رولان

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

صادق دهنوری

ارسال در ۲۱ مرداد ۱۳۸۸

1

خوش به حاله مافوقهاشون

پاسخ به کامنت
اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد