رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

شغل های پاره وقت مناسب

آیا می دانستید که با کار در رستوران در سال های دانشجویی تان می توانید راه آینده شغلی رضایتبخش تری را برای خودتان باز کنید؟ با تمام شدن تابستان و آماده شدن دانشجویان برای بازگشت به دانشگاه، زمان ایده آلی است که چند ماه گذشته را مرور کنید و مبنای ارتباطات شغلی خود را بریزید.

اولاً، به همه کارهایی که تمام کرده اید فکر کنید. همه کارها از هر نوعی که هستند را مد نظر قرار دهید، زیرا هر کاری به ما درسی می دهد. چه مهارت هایی کسب کرده اید؟ از چه چیزها (یا چه کسانی) خوشتان آمده یا نیامده است؟ وقتی به تجربه خود می اندیشید، ترجیحات و صلاحیت های شما روشن تر می شوند. دانستن ترجیحات و صلاحیت ها و داشتن واژگان لازم برای توصیف آنها برای کارفرمایان احتمالی، در کسب نقش درست شغلی بسیار حیاتی و مهم است. راهنمای زیر به شما کمک می کند تا شغل پاره وقت خود را انتخاب کنید و از آن برای رسیدن به شغل آینده خود بهره ببرید.

حراجی

فروشندگی

همه دانشجویان برای محیط فروشگاه و مرکز خرید مناسب نیستند. بعضی ها وقتی وارد چنین محیط هایی می شوند عرق سردی تمام وجودشان را می گیرد. چند نکته و مهارت کلیدی برای فروشنده حرفه ای شدن وجود دارد: خدمات مشتری، صبر و حوصله، گوش شنوا، خوش برخوردی، فروش پیشنهادی، مشاهده گر بودن، انگیزه داشتن برای هدف و توانایی انجام چند کار بطور همزمان. شاید از همه اینها خوشتان نیامده باشد، ولی باید تقریباً کمی از هر کدام داشته باشید. این مهارت ها را می توان به شغل های دیگر نیز انتقال داد. پس این کار به شغل آینده و اصلی شما کمک خواهد کرد.

خدمات غذایی

کارمندان مجرب و ماهر در خدمات غذایی می توانند به خوبی با هرج و مرج محل کار دست و پنجه نرم کنند. آیا فکر می کنید بتوانید مشتریان گرسنه را راضی کنید، دسر بیشتری پیشنهاد کنید و وقتی آنها پولشان را می دهند و می روند لبخند بزنید؟ کارمندان رستوران اغلب این ویژگی ها را دارند: توانایی انجام همزمان چند کار، بهره وری، شوخ طبعی، سرعت، حافظه خوب، خوش برخوردی، رفتار خدماتی، اخلاق کاری و حس کار تیمی. کارمند رستوران شاید نتواند به راحتی با محیط کند و آهسته اداری هماهنگ شود، ولی اگر بتواند شغلی بیابد که با ویژگی ها و نقاط قوت دیگر او هماهنگ شود، شانس بهتری برای یافتن شغل ایده آلش خواهد داشت.

دستیار دفتری

بعضی از ویژگی های مهم نقش های دستیاری عبارتند از: راهنمایی پذیری، مهارت های فنی (در مورد دستگاه ها و نرم افزارهای اداری)، کار دقیق با کیبورد، قابلیت حل مسئله و مشکل، تعیین انتظارات و توقعات واقع گرایانه و دانستن زمان درخواست کمک. وقتی دیدگاه مفصل تر و کامل تری پیدا کردید، می توانید به راحتی چشم اندازهای آینده خود را بررسی کنید.

پرستاری از بچه، مربی گری یا تدریس

از بچه ها خوشتان می آید و از والدین متنفرید؟ همیشه در تیم مدرسه شما را دوست داشتند؟ آیا از اینکه به بچه ای چیزی یاد می دادید احساس غرور می کردید؟ انواع و اقسام شغل ها وجود دارد که با بچه ها سر و کار دارد. سازماندهی یک تیم، مدیریت انتظارات، همکاری با چندین پدر و مادر، مذاکره و شبکه سازی، کنترل رفتارها، داشتن خلاقیت و صبر، چیزهایی هستند که در هر کاری از مهارت های کلیدی محسوب می شوند. مدرسین حرفه ای می دانند که برنامه ریزی از قبل و شناخت از مخاطب می تواند در کلاس به آنها کمک زیادی کند. همین استراتژی ها در دنیای حرفه ای بسیار ارزشمند هستند.

رضایت شغلی بلندمدت از شناسایی نقش هایی می آید که از مهارت ها و توانایی های فرد استفاده خوب و درستی کند. چالشی که کارفرمایان تازه فارغ التحصیلان با آن روبرو هستند این است که این تازه واردین نمی توانند به درستی توانایی ها و مهارت های ویژه خود را به زبان بیاورند و عملی کنند. در دنیای کاری پرمشغله امروزی، بسیاری از مدیران زمانی را به شناسایی این استعدادها اختصاص نمی دهند. با درست کردن فهرستی از نقاط قوت خود، و بازشناختن نقاط ضعفتان و دانستن علایقتان، می توانید کنترل انتخاب شغل خود را بدست بگیرید و شغلی بیابید که مناسب شماست.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد