رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

سفر به ترسناک ترین و عجیب ترین هتل جهان

اگر دنبال هیجان هستید یا می خواهید سفر به دنیای فانتزی، زندگی درون یک سیاه چال یا اتاقی وارونه را تجربه کنید، Propeller Island City در برلین می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این اقامتگاه ترسناک که تخت های آن پرواز می کنند و اسباب و وسایل درون برخی از اتاق های آن وارونه چیده شده، توسط Lars Stroschen هنرمند آلمانی طراحی شده است.

وی تلاش کرده است با ایجاد یک «شاهکار هنری زنده» باعث شود مسافران به برلین اقامتی خاطره انگیز را در این هتل تجربه کنند.البته به طور قطع تصور خوابیدن درون یک تابوت یا اقامت در اتاقی به شکل یک سیاه چال تمام عیار شاید در عین شگفتی و جذابیت، تجربه مخوفی برای هر مسافر باشد با این حال اقامت در هر اتاق این هتل تجربه ای متفاوت را برای افراد رقم می زند از اتاق واژگون و سلول انفرادی بازسازی شده گرفته تا اتاق آینه  ها و تابوت ها!
به گزارش گیزمگ، مسافران می توانند از میان ۳۰ اتاق این مجموعه که هر کدام متفاوت از دیگری طراحی شده، یکی را انتخاب کنند و وارد دنیایی تسخیر شده یا صحنه جنایتی شوند که بسیار واقعی به نظر می رسد و می تواند تصور آن ها را از دنیای واقعی اطراف عوض کند. در حالی که زندگی در اتاقی با تخت های پرنده، حضور در صحنه های جرم و جنایت یا زندگی در یک اتاق شکنجه بازسازی شده می تواند مهمانان را به بازیگران یک فیلم ترسناک تبدیل کند، ورود به اتاق های دیگر که فرد را بلافاصله به ژاپن، نیویورک یا سرزمین های رویایی می برد، آرامش را به او بازخواهد گرداند.
از میان جذاب ترین اتاق های این هتل می توان به اتاق واژگون که تمامی وسایل آن از سقف آویزان شده و برای استراحت جعبه های راحتی در زیر سطح اتاق قرار داده شده است، اشاره کرد. زندگی در اتاق آینه ها هم بسیار جالب است، این اتاق به شکل لوزی و با ساختاری مانند یک تکه الماس طراحی شده و تختخواب میانی اتاق از همه جهات توسط آینه ها احاطه شده است، اگر در این اتاق اقامت کنید، احساس کسی را دارید که درون یک کالیدوسکوپ یا زیبابین زندگی می کند و تجربه ای وصف نشدنی خواهید داشت.
اتاق دیگری که سلول انفرادی نام دارد، یک سلول واقعی است که با ساختار یک زندان بازسازی شده است و حتی برای کسانی که می خواهند نفس کشیدن درون تابوت را تجربه کنند، اتاق تابوت ها ساخته شده است که حتی امکان استفاده از تابوت های سربسته را برای یک چرت کوتاه به مهمانان می دهد!

در یکی از اتاق های این هتل نیز محیطی عاری از هرگونه صدا را تجربه می کنید چرا که تمامی دیوارهای این اتاق با پوشش های عایق صدا روکش شده است و حتی می توانید صدای ضربان قلبتان را بشنوید. یکی از اتاق ها نیز به گونه ای تزیین شده است که گویی شما را به سرزمین عجایب کارتون های دوران کودکی تان می برد.
اتاق دیگر با ساختارهایی قفس مانند، این تصور را در ذهن افراد تداعی می کند که درون یک قفس شیر اقامت کرده اند! اتاقی تحت عنوان اتاق وحشت نیز با ساختار خاص نورپردازی و دکوراسیون شما را به سفری به فیلم های ترسناک می برد.با اقامت در یکی از اتاق های این هتل نیز این تصور برایتان ایجاد می شود که گویی درون یک اتاق جراحی هستید چرا که ساختار چراغ ها و تخت ها عینا شبیه سازی شده از اتاق عمل بیمارستان است .به دلیل ماهیت هنری اتاق ها از مهمانان خواسته شده است در حفظ اثاثیه و تجهیزات دقت کنند و هزینه اقامت در یکی از اتاق های عجیب این هتل استثنایی از ۱۰۰ دلار به ازای هر شب اقامت آغاز می شود.برای کسانی که به دنبال تجربه زندگی در مکان های تسخیر شده، ترسناک و در عین حال مهیج هستند، قلعه فرانسوی Chateau De Fougeret هم می تواند انتخاب جالبی باشد.
درهای این قلعه که در سال ۱۳۳۷ میلادی بنا شده و بسیاری معتقدند توسط ارواح تسخیر شده است، از ماه آینده به روی بازدیدکنندگان باز خواهد شد. افراد می توانند در راهروهای قدیمی قلعه قدم بزنند و عکس هایی بگیرند که ممکن است اثری از اشباح در آن ها وجود داشته باشد! حتی بازدیدگنندگان ماجراجویی که مشتاق تماشای قلعه در هنگام شب هستند، می توانند به کمک مدیومی (واسط احضار روح) که آن ها را همراهی می کند با ارواح ساکن قلعه ارتباط برقرار کنند!

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد