رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

سریال‌های پاییزی تلویزیون معرفی شدند

مجموعه‌های نمایشی «رویای گنجشک‌ها» و «دزد و پلیس» از نیمه مهر ماه از شبکه‌های دو و سه پخش می‌شوند. همچنین پخش سریال «دیوار» چند روزی است که در شبکه اول سیما آغاز شده است.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، مجموعه نمایشی «رویای گنجشک‌ها» به کارگردانی راما قویدل و با نقش‌آفرینی علی نصیریان، آزیتا حاجیان، کورش تهامی، سام درخشانی، گلاره عباسی، ناصر ممدوح، ساقی زینتی و فرهاد بشارتی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.
مجموعه نمایشی «رویای گنجشک‌ها» به تهیه‌کنندگی رضا جودی و بر اساس فیلمنامه‌ای از فرهاد پورسعیدی در ۲۶ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

تفریحی

داستان این مجموعه از این قرار است که: در یکی از شهرهای شمالی خانه‌ای کوچک و استیجاری محل زندگی هفت کودک بی سرپرست است. زمستان است و ساختمان که موروثی است، باید تخلیه شود.
این سریال در شمال کشور در لوکیشن های کیاشهر، لاهیجان و رشت تصویربرداری شده است. تدوین و صداگذاری این مجموعه توسط مهدی جودی انجام شده است.
راما قویدل تاکنون سریال «گمشده» و چندین اپیزود «شاید برای شما اتفاق بیفتد» را کارگردانی کرده و رضا جودی نیز تهیه‌کنندگی سریال ماه مبارک رمضان سال ۹۰ تحت عنوان «سی امین روز» را بر عهده داشت.

****
مجموعه «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از ۲۲ مهر ماه هر شب بجز پنجشنبه ها ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
در این سریال هنرمندانی چون هومن برق نورد، شقایق دهقان، عزت الها مهرآوران، حمید لولایی، رضا کریمی، مرجانه گلچین، کمند امیر سلیمانی حضور دارند.
فیلمنامه «دزد و پلیس» توسط مهراب قاسم‌خانی نوشته شده است و داستان این مجموعه طنز از این قرار است که در یک عملیات بزرگ قاچاقچیان، پلیس سر می‌رسد و با گروه قاچاقچیان درگیر می‌شود. تعدادی از قاچاقچیان موفق به فرار می شوند ولی یکی از شرورترین آنها با بازی بهنام تشکر بر اثر تصادف از ارتفاعی به پایین می افتد و بی هوش می شود و در آنجا معلوم می شود که او حافظه اش را از دست داده است و … .
سایر عوامل اصلی مجموعه عبارتند از : مدیر تصویربرداری : امیر معقولی، طراح گریم : همایون نوذر ، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، تدوینگران : خشایار موحدیان، سودابه سعیدنیا ، آهنگساز : علی طالقانی ، مدیر تولید : رضا کریمی، صدابردار: علیرضا نوروزیان ، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای : اشکان چگینی ، دستیار یک کارگردان : مصطفی تنابنده.
سعید آقاخانی مجموعه‌های «زن بابا»، «نقطه سرخط »، «خوش نشین‌ها» را کارگردانی کرده است.

****
پخش مجموعه تلویزیونی «دیوار» هم از شنبه ـ ۸ مهر ماه ـ مصادف با شروع هفته نیروی انتظامی آغاز شده است.
در قسمت چهارم این سریال خواهید دید : در شب خواستگاری در خانه قوام ، به دلیل کینه عمیقش از یونس حاضر نیست دخترش را به پسر مردی که ۱۵ سال از عمرش را تلف کرده است بدهد و به امیرحسین می گوید که به شرطی او را به دامادی خود برمی‌گزیند.
در این مجموعه آتیلا پسیانی، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان، مهدی سلطانی، کامران تفتی، تینا آخوندتبار به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری از تولیدات گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما با همکاری اداره سینمایی نیروی انتظامی و موسسه ناجی هنر ایفای نقش کرده اند.
سعید نعمت الله این مجموعه را نوشته و فرشاد گل سفیدی به عنوان مدیر تصویر برداری با این مجموعه همکاری کرده است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد