رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

ساسان انصاری : آقای گلی را مفت به کسی تعارف نخواهم کرد

در روزی که فولاد می‌توانست برنده بازی با گسترش باشد تنها به یک تساوی دست یافت و در این مسیر پای آقای گل لیگ هم دوباره به گلزنی باز شد.

ساسان انصاری از شرایط فولاد، تیم ملی، دربی و دیگر اتفاقات صحبت به میان آورد که شرح آن از حضورتان می‌گذرد:

* قبل از هر سوالی درباره شرایط فولاد، صحبت مان را از اوضاع بد آب و هوایی این روزهای اهواز شروع کنیم که زندگی واقعا آنجا سخت است؟

– واقعا زندگی کردن در اهواز خیلی سخت شده است چه برسد به این که بخواهی فوتبال هم بازی کنی. به غیر از گرد و غبار که در این سال‌ها مهمان همیشگی زندگی مردم اهواز شده متاسفانه قطع آب، برق و تلفن هم به این سختی اضافه شده که می‌طلبد فکری به حال این مردم شده و مشکلات رفع شود. باور کنید این کمترین حق مردم خوب و خونگرم اهواز است که در شرایط عادی زندگی کنند و امکانات ساده و اولیه را داشته باشند. به هر حال مسئولان قول و قرارهایی داده اند که امیدوارم تلاش‌ها عملی شده و این مشکلات برطرف شود.

* بازی با گسترش در این شرایط چطور بود؟

– در این بازی هم مثل بازی‌های قبلی خوب بودیم با این تفاوت که مقابل تیم قدرتمند گسترش بازی می‌کردیم که یکی از خوب‌های لیگ برتر است. تیمی که از نظر فیزیکی و تاکتیکی در سطح خوبی قرار دارند و به نظرم جزو معدود تیم‌‌هایی بودیم که اینقدر این تیم را در یک مسابقه اذیت کردیم. با این حال موقعیت گلزنی زیاد داشتیم که به گل تبدیل نشد و با احترامی که برای گسترش قائل هستم اما تنها حق ما در بازی با آنها سه امتیاز بود و با خوش شانسی یک امتیاز از ما گرفتند.

* واقعا چه اتفاقی برای فولاد افتاد که به یکباره از اوج به پایین آمد و دیگر خوب نتیجه نمی‌گیرد؟

– ببینید اگر افت فولاد را از نتیجه نگاه کنید من حرف شما را قبول دارم که شرایط خوب نیست اما از نظر فوتبالی عالی بودیم و بدشانسی‌های عجیب و غریب باعث شد در این چند هفته نتوانیم در مسابقاتی مثل پیکان و سیاه‌جامگان نتیجه بگیریم.

* در این چند بازی اخیر سعداوی و بازیکنان به اشتباهات داوری و ضرر دیدن فولاد خیلی اشاره داشتند. یکی از این بدشانسی‌های عجیب و غریب لابد همین داوری است؟

– اشتباهات داوری دقیقا یکی از این اتفاقات و بدشانسی‌های فولاد در کنار توپ‌های زیادی است که به گل تبدیل نشد و این جزو فوتبال است اما بدون شک مسایلی که در بازی با سیاه جامگان و ذوب آهن و چند بازی دیگر که حضور ذهن ندارم برای ما رقم خورد کار را برای ما سخت کرد. با تمام این مسایل و مشکلاتی که برای ما به وجود آمد اما فوتبال را خوب بازی می‌کنیم. سه امتیاز بازی با گسترش که حق‌مان بود می‌توانست به ما خیلی کمک کند اما با تمام این نتیجه نگرفتن‌ها هنوز هم از بخت‌های کسب سهمیه در پایان لیگ هستیم و امیدوارم در ادامه و با قدرت نتایج لازم را به دست بیاوریم.

* در این بازی اگر گل نمی‌زدی اشتباه وحشتناک وحید طالب‌لو یک شکست سنگین دیگر را در عین شایستگی فولاد به شما تحمیل می‌کرد؟

– راجع به اشتباه وحید هم باید بگویم این مساله برای هر بازیکنی از من فوروارد گرفته تا هافبک‌ها اتفاق می‌افتد و مساله عجیبی در فوتبال نیست. اشتباه وحید شاید مقابل روزهای خوبی که برای فولاد رقم زده چیزی نباشد اما با این حال خدا را شکر که توانستیم به کمترین حق‌مان مقابل گسترش که مساوی بود برسیم. در فولاد ما به این معتقدیم که یک اشتباه حتی اگر از سوی دروازه‌بان باشد برای همه است و یک تیم اشتباه کرده و در مورد مساله طالب‌لو هم همین طور است و کل تیم در آن گل مقصر هستند.

* گویا طالب‌لو مصدوم است و دو، سه هفته‌ای نمی‌تواند به فولاد کمک کند. طهماسبی هم که نیست، حالا کار را چطور درون دروازه پیش می‌برید؟

– مصدومیت مهرداد که اتفاق بدی بود و امیدوارم هرچه زودتر بتواند دوباره به میادین برگردد. در مورد وحید طالب لو هم من فقط خبرش را شنیدم و امیدوارم مساله خاصی نباشد و بتواند به تیم کمک کند. با این حال اگر این مشکل ادامه دار باشد ما یک دروازه‌بان جوان خوب به اسم احسان مرادیان داریم که در لیگ برتر بازی کرده و قطعا با قدرت جای خالی این دو دروازه‌بان را پر کرده و هیچ نگرانی نداریم.

* در این بازی در حالی پایت دوباره به گلزنی باز شد که کم کم داشت یادمان می‌رفت که آقای گل فعلی لیگ هستی و همه رقبا حسابی بهت نزدیک شدند!

– به هر حال این شرایط برای هر بازیکن و فوتبالیستی پیش می‌آید که من هم قطعا از این موضوع مسثتنی نیستم. تنها هدف من در فولاد گلزنی نیست و موفقیت و نتیجه گرفتن آن برایم مهم‌تر است اما در این مسیر شرایطی پیش آمده که با لطف خدا در صدر جدول گلزنان قرار دارم و قطعا همه تلاشم را می‌کنم تا زحمات هم تیمی هایم را که این امتیاز را برای من ایجاد کرده اند به بهترین شکل حفظ کنم. با این همه در این چند بازی که گل نزدم موقعیت زیاد داشتم که با بدشانسی به گل تبدیل نشد و باعث شد رقبا به من نزدیک شوند اما مطمئنا برای حفظ این صدرنشینی باید تلاش دو چندان داشته باشم.

* اما گل نزنی‌های تو همان طور که گفتیم باعث شد رقبا به تو برسند و مهدی طارمی هم به تو رسید. چقدر امیدوار به آقای گلی هستی در حالی که در بازی با سپاهان نشان داده شد که همه بازیکنان پرسپولیس در تلاش هستند تا مهدی را آقای گل کنند؟

– به هر حال این یک مساله طبیعی است که پرسپولیسی‌ها طارمی را در مسیر آقای گلی و کسب دوباره این عنوان همراهی کنند. من هم همه تلاشم این است که با کمک هم تیمی‌هایم به آقای گلی برسم چون این اتفاق بیشترین افتخارش برای به ثمر رسیدن تلاش بازیکنان و فولاد خواهد بود. رقابت در کورس آقای گلی تنها بین من و مهدی طارمی نیست و رقبای دیگر هم هستند که این یعنی کارمان آسان نیست اما شک نکنید این عنوان را مفت به کسی تعارف نخواهم کرد.

* جدا از همه اتفاقاتی که با دعوعت‌نشدنت در اردوی قبلی تیم ملی افتاد و دو گلی هم که در بازی دوستانه زدی اوضاع را چطور دیدی و فکر می‌کنی بازهم دعوت بشوی؟

– واقعا اردوی مفیدی برای من و دیگر بازیکنانی بود که بار اول دعوت می‌شدند. شرایط خوبی در اردو برای مان رقم خورد چون توانستیم کنار یک مربی بزرگ و کاربلد مثل کی‌روش کار کنیم. در این مدت واقعا به حرفه‌ای بودن کی روش ایمان آوردم و با شخصیت خوبش به خوبی تمام نکات لازم را به ما گوشزد می‌کرد و خوشحالم در این یک هفته شاگردی ایشان را کردم. امیدوارم شرایط خوبم را حفظ کنم تا با افتخار بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و لباس آن را برتن کنم. من در مصاحبه بعد از بازی با گسترش هم که یکی از خبرنگاران پرسید خدا تو را بغل کرده به او گفتم خدا همیشه من را بغل کرده و این مساله فقط در فوتبال نیست و همه جا این‌طور است و مطمئن باشید تا خدا را دارم غمی ندارم و اگر حقم باشد که به تیم ملی برسم این مساله دوباره رخ خواهد داد.

* بختیار رحمانی هم در بازی با گسترش نشان داد که شرایط خوبی بعد از روزهای تلخی که در استقلال داشت پیدا کرده و نقش اول را در هر دو گل فولاد در این مسابقه داشت!

– بختیار رحمانی واقعا فوتبالیست خوبی است که همه پتانسیل بالای این بازیکن را می‌شناسند. بختیار نیازی به تعریف و تمجید ندارد اما باور کنید با آمدنش به تیم ما کمک کرده چون بار فنی بسیار بالایی دارد. هر تیمی دوست دارد بازیکنی مثل بختیار را در اختیار داشته باشد و در مسابقه با گسترش دیدید که چقدر مفید بازی کردنش به ما کمک کرد و در هر دو گل تاثیرگذار بود. امیدوارم این شرایط خوبش ادامه داشته باشد و به حقش دست پیدا کند.

* به عنوان بازیکن سابق پرسپولیس اشاره ای به دربی داشته باشیم. بازی را دیدی؟

– بله بازی را دیدم و در این مسابقه ثابت شد که دربی، دربی است و شرایط کاملا متفاوتی همیشه در این مسابقه ویژه در جریان است و نمی‌توان براساس ضعف و قدرت تیم‌ها آن را پیش‌بینی کرد. با این حال یک مسابقه زیبا را در این بازی همه دیدند که سراسر آن پر از جذابیت بود. پرسپولیس در این بازی خوب شروع کرد اما روی اشتباهات فردی با بازی خوب استقلال دروازه‌اش باز شد اما این مساله چیزی از ارزش‌های آنها کم نخواهد کرد. پرسپولیس باخت اما با یک فوتبال سراسر هجومی و زیبا باخت. خوب بودن این تیم را هواداران فهمیم پرسپولیس در دربی که ایستاده در پایان بازی آنها را تشویق کردند به خوبی ثابت کردند و همین حمایت است که سپاهان را بردند و حالا هم در ادامه با روند خوب‌شان در صدر جدول قرار دارند و امسال بهترین تیم لیگ هستند.

* دوست خوب تو سروش رفیعی هم با آمدنش به پرسپولیس شرایط خوبی دارد و حتی در دربی هم گل زد. عملکرد او را طی این مدت چطور می‌بینی؟

– خیلی خوشحالم سروش در پرسپولیس هر روز بیشتر جا می‌افتد و در دربی هم گوشه‌ای از فوق‌العاده بودنش را نشان داد. شک نکنید سروش فوتبالیستی است که قطعا از این هم بهتر خواهد شد و روزهای بهتری را پرسپولیس با سروش در لیگ و حتی آسیا تجربه خواهد کرد.

* دوست نداشتی حالا با سروش رفیعی که با آمدنت به پرسپولیس وعده آمدنش را داده بودی در مسیر قهرمانی با او همبازی بودی؟

– ببینید من الان در تیم فولاد واقعا آرامش دارم و از لحاظ فوتبالی و خوب بودن همه چیز برایم مهیاست و کاملا راضی هستم. مدیریت و کادرفنی خوب، بازیکنان با کیفیت و هواداران همراه همه از عواملی است که می‌گویم در فولاد آرامش دارم و شرایط خوب است. من قبلا تجربه بازی کنار سروش را داشتم اما حالا من بازیکن فولاد هستم و او بازیکن پرسپولیس که هریک در دو مسیر متفاوت برای تیم‌های خودمان تلاش می‌کنیم.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد