رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

زن پورشه‌ران قطری

زن پورشه‌ران قطری 
ادامه مطلب راببینید

اگر زنان در عربستان سعودی همچنان به تنهایی اجازه‌ی رانندگی کردن ندارند، در کشور قطر موزه بنت ناصر المسند، همسر ۴۵ ساله‌ی شیخ این کشور چنان عشق راندن پورشه را دارد که بهت رییس این کارخانه‌ی خودروسازی را نیز برانگیخته است.


 

زن پورشه‌ران قطری

 

 

شیخ قطر سه همسر دارد، اما ظاهرا هیچ‌کدام به پای “موزه بنت ناصر المسند” نمی‌رسند. قرار گرفتن نام این زن ۴۵ ساله در لیست صد زن پرنفوذ دنیا که از سوی مجله‌ی “فوربس” منتشر می‌شود، خود گواه خوبی بر این مدعاست. او در سال ۱۹۷۷ زمانی که دانشجوی رشته‌ی جامعه‌شناسی بود، با همسرش، شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، که در آن زمان ولیعهد قطر به شمار می‌رفت، آشنا می‌شود و زیبایی و ذکاوتش چنان بر ولیعهد تأثیر می‌گذارد که با او ازدواج می‌کند.

 

زن پورشه‌ران قطری

البته این ذکاوت بدون استفاده هم نمی‌ماند، زیرا موزه بنت ناصر در حال حاضر به عنوان یکی از مشاوران پرکار همسرش شناخته می‌شود که نقش پررنگی را هم در تصمیم‌گیری‌های وی بازی می‌کند. یکی از همین تصمیم‌ها نیز سرمایه‌گذاری ۲۵ درصدی قطر در کارخانه‌ی خودروسازی پورشه است که رد اصلی آن را هم می‌توان در علاقه‌ی منحصر به فرد همسر شیخ قطر به این مارک خودرو دانست.


رییس‌جمهور فرانسه، دوربین عکاسان یک لحظه هم از بانوی قطر دور نمانددر پارکینگ اختصاصی وی آنقدر اتوموبیل پورشه پارک شده است که همین امر حیرت رییس کارخانه‌ی پورشه را که به قطر سفر کرده بود، بر انگیخت.

 

زن پورشه‌ران قطری

موزه بنت ناصر المسند نخستین شخص در قطر بود که در گفت‌وگویی با مجله‌ی آلمانی فوربس،نسبت به شراکت در سهم کارخانه‌ی پورشه اظهار نظر کرد: «من ورود پورشه به قطر را به دلیل طول عمر بالا [خودروی پورشه] تبریک می‌گویم.‌»


او سپس متعهد شد که نهایت حمایت را از پروژه‌ی محبوبش به عمل آورد؛ پروژه‌ای که هدف اصلی‌اش باز کردن پای ۲۳ شرکت بزرگ و نامدار غربی به خاک قطر است. از همین رو هم، موزه بنت ناصر المسند امیدوار است که کارخانه‌ی پورشه نخستین شرکت مهم آلمانی باشد که در قطر ساکن می‌شود.


همسر شیخ قطر یکی از نمایندگان ویژه‌ی سازمان یونسکو نیز به شمار می‌رود و داشتن حق رأی امروزی زنان قطر را هم به پای فعالیت‌های وی در این زمینه می‌نویسند. او که خود مادر ۷ فرزند است، در بیشتر دیدارهای اروپایی همسرش وی را همراهی می‌کند. از همین رو هم بسیاری او را همانند استثنایی در میان زنان منطقه می‌دانند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد