رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر

«همشهری» در گزارشی نوشت:
باشگاه‌های ورزشی با انتخاب پیراهن برای بازیکنان خود در قالب طرح و رنگ در واقع در پی شناساندن بیشتر خود، جذب هواداران بیشتر و در نهایت ایجاد علاقه در بین هواداران و بازیکنان هستند
امروزه پیراهن‌های ورزشی به نمادی از قدرت، موفقیت و ملیت کشورها یا باشگاه‌های ورزشی تبدیل شده‌اند. در رده ملی، اکثر کشورها با استفاده از رنگ‌هایی که در پرچمشان به کار رفته، در انتخاب رنگ پیراهن‌های ملی، به نوعی، علاقه خود را به کشورشان نشان می‌دهند.


زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر

«همشهری» در گزارشی نوشت:

زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویرباشگاه‌های ورزشی با انتخاب پیراهن برای بازیکنان خود در قالب طرح و رنگ در واقع در پی شناساندن بیشتر خود، جذب هواداران بیشتر و در نهایت ایجاد علاقه در بین هواداران و بازیکنان هستند

امروزه پیراهن‌های ورزشی به نمادی از قدرت، موفقیت و ملیت کشورها یا باشگاه‌های ورزشی تبدیل شده‌اند. در رده ملی، اکثر کشورها با استفاده از رنگ‌هایی که در پرچمشان به کار رفته، در انتخاب رنگ پیراهن‌های ملی، به نوعی، علاقه خود را به کشورشان نشان می‌دهند.

قصه پیراهن‌های باشگا‌هی اندکی متفاوت از پیراهن‌های ملی است. پیراهن‌های باشگاهی معمولاً متأثر از یک نماد به عنوان طرح اولیه و سپس انتخاب رنگ است. این رنگ و نماد حتی می‌تواند وابستگی یک باشگاه را به یک شرکت تجاری، شهر یا استان نشان دهد؛ به همین دلیل در طول سال‌ها، شاهد تغییر رنگ‌ها و حتی نمادها و نشان‌ها نیز هستیم.

در گذشته شاید چندان به زیبایی یا حتی راحتی پیراهن بازیکنان توجهی نمی‌شد؛ حتی در دو دهه اخیر پیراهن‌هایی طراحی شده‌اند که به زعم طراحان و باشگاه‌ها زیبا و خوب هستند ولی با استقبال هواداران روبه‌رو نشده و در زمره پیراهن‌های زشت ورزشی ثبت شده‌اند.

اکنون پیراهن‌های ورزشی اهمیت بسیاری پیدا کرده‌اند. حضور اسپانسرهایی که پول‌های هنگفتی به باشگا‌ه‌ها تزریق می‌کنند و تأکید بر استفاده از رنگ‌هایی که تبلیغ شرکت‌ها به وضوح در آن نمایان و برجسته باشد، همچنین توقع هواداران که با خرید پیراهن و محصولات ورزشی باشگاه علاقه به تیم خود را نشان می‌دهند، باعث شده طراحی لباس، انتخاب رنگ و… بسیار بااهمیت باشد؛ به ویژه این که باشگاه‌ها اکنون بخشی از هزینه‌های خود را از فروش پیراهن و سایر اقلام ورزشی‌شان تأمین می‌کنند. باشگاه‌های بزرگی چون رئال‌مادرید و بارسلونای اسپانیا، چلسی و منچستریونایتد انگلیس، بایرن‌مونیخ آلمان و… مثال‌های خوبی برای هستند که نشان می‌دهند علاوه بر استقبالی که از محصولاتشان در کشورهای خود می‌شود، پیراهن‌های ورزشی آنها در دیگر کشورهای جهان طرفدار  دارد. در این جا بد نیست اشاره‌ای به پیراهن باشگاه‌هایی کنیم که در سال‌های مختلف جزو پیراهن‌های زشت بوده‌اند و به عنوان نمونه بی‌سلیقگی طراحان و باشگاه‌ها معرفی شده‌اند.


باشگاه نورویچ انگلیس ۱۹۹۳

در اوایل دهه ۹۰، باشگاه نورویچ تلاش فراوانی داشت تا بتواند خود را در سطح بزرگان فوتبال کشور انگلیس و همچنین اروپا نشان دهد.


زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر   زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر 

طراحان پیراهن باشگاه تلاش کردند در طرح پیراهن باشگاه از طرح و رنگ‌های دو باشگاه معروف ایتالیا و آلمان به نام‌های اینترمیلان و بایرن‌مونیخ الهام بگیرند ولی در نهایت پیراهنی که طراحی شد بیشتر شبیه پیراهن‌های ورزشی مانند پینت‌بال بود تا فوتبال!

 

باشگاه منچستر‌یونایتد انگلیس ۱۹۹۵

در موزه ویژه باشگاه منچستریونایتد پیراهن ورزشی این تیم مربوط به سال ۱۹۹۵ بدجوری توی ذوق تماشاگران می‌زند و حداقل الکس فرگوسن در این یک مورد گناهکار است!



زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر  زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر

این پیراهن نه به نام شیاطین سرخ می‌خورد و نه حس برتری را القا می‌کرد. یک پیراهن نه، ببخشید! یک تی‌شرت که بیشتر به درد مهمانی می‌خورد تا بازی فوتبال!



باشگاه استون ویلای انگلیس ۱۹۹۳


زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر  
باشگاه استون‌ویلا در دهه ۹۰ از تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس بود؛ ولی این روند پس از سال ۲۰۰۰ تداوم نیافت. پیراهن‌های ورزشی این باشگاه هرچند در دوره خود چندان هم بد به نظر نمی‌رسید، استفاده از ترکیب رنگ‌هایی مثل سیاه، قرمز و سبز باعث شد پیراهن‌های این باشگاه هم چنگی به دل نزند.


تیم ملی مکزیک ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸

مکزیکی‌ها را باید بدسلیقه‌ترین افراد روی زمین از نظر انتخاب رنگ برای تیم فوتبال معرفی کرد. پیراهن‌های عجیب و غریب و الهام‌گرفته از فرهنگ سرخ‌پوستی فقط به دهه ۹۰ و سال های ۹۴ و ۹۸ ختم نمی‌شود.

زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر   زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر
 
در سال ۱۹۹۴ پیراهن خورخه کمپوس، دروازه‌بان این تیم بیشتر به یک تابلوی نقاشی شبیه بود.

در سال ۹۸ نیز پیراهن بازیکنان باشگاه در نوع خود منحصر به فرد، جالب و در عین حال بسیار زشت بود!



باشگاه آرسنال انگلیس ۱۹۹۱


  زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر

دهه ۹۰، گویی دهه آزمایش و امتحان رنگ‌های مختلف در پیراهن‌های ورزشی بود و در این عرصه آرسنالی‌ها پیشتاز بودند و سعی می‌کردند تغییرات زیادی در پیراهن‌های ورزشی خود ایجاد کنند؛ ولی بدترین آن در سال ۱۹۹۱ بود که پیراهن باشگاه با رنگ زرد و مشکی بیشتر به پیراهن دلقک‌ها و شعبده‌بازها شباهت داشت تا پیراهن یک تیم فوتبال!


باشگاه چلسی انگلیس ۱۹۹۵

باشگاه چلسی پیش از خریداری توسط رومن آبرامویچ، سرمایه‌دار بزرگ روس، باشگاه چندان مطرحی در لیگ برتر انگلیس نبود و حداقل در قواره‌های قهرمانی مطرح نمی‌شد. با این حال در اوایل دهه ۹۰ می‌شد ستارگان بزرگی را در ترکیب این تیم ‌دید. در سال ۱۹۹۵ طراحان لباس، پیراهن‌هایی برای این باشگاه طراحی کردند.


زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر   زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر

اوج بدسلیقگی آنها زمانی مشخص شد که رودگولیت، ستاره هلندی وارد زمین شد. پیراهنی که با چهره خاص گولیت همخوانی نداشت و بیشتر به پیراهن مهمانی شباهت داشت تا فوتبال!


تیم ملی کامرون ۲۰۰۲


زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر  زشت‌ترین پیراهن‌های فوتبال +تصاویر
گویا کامرونی‌ها مشکل خاصی با شماره پیراهن‌های خود داشتند چون در پیراهن‌های طراحی شده تیم ملی کامرون در سال ۲۰۰۲، شماره پیراهن‌های این تیم که بیشتر شبیه پیراهن بسکتبالیست‌ها بود، از فاصله بسیار دور نیز خوانده می‌شد؛ البته این نخستین بار نبود که کامرونی‌ها با پیراهن‌های خود خبرساز می‌شدند؛ پیش از آن نیز با پیراهن‌‌های چسبان و غیر استاندارد نگاه ها را به خود جلب کرده بودند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد