رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

رونمایی از بی.ام.و کوپه سری ۶ (تصویری)

رونمایی از بی.ام.و کوپه سری 6 (تصویری) 
ادامه مطلب راببینید

نمونه مفهومی جدید بی.ام.و ترکیبی از طراحی‌های قدیمی و فناوری‌های تازه است. سقف شیشه‌ای، چراغ‌های جلوی تمام ال.ای.دی و سیستم صوتی با کیفیت فوق‌العاده از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این نمونه است.

نمونه مفهومی که به تازگی و در ادامه تولید سری ۶ بی.ام.و رونمایی شده، تلفیقی از طراحی‌های قدیمی و فناوری‌های تازه این شرکت است. این نمونه مفهومی که نزدیک‌ترین طراحی بی.ام.و به نمونه گراند کوپه است، یکی از خودروهای لوکسی خواهد بود که مهرماه جاری در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش درخواهند آمد.


رونمایی از بی.ام.و کوپه سری 6 (تصویری) www.TAFRIHI.com


به گزارش وبلاگ رسمی بی.ام.و، این نمونه نه تنها از تمامی خصوصیات سری ۶ مانند ظاهر زیبا و قدرتمند، کاپوت کشیده و طراحی ویژه سقف بهره می‌برد، که سقف تمام شیشه‌ای نیز برای آن پیش‌بینی شده است. خودرو با دو در و فضای داخلی کافی برای چهار سرنشین طراحی‌شده و طراحی داخلی آن برای دارندگان نمونه‌های قبلی بی.ام.و بسیار آشنا است.


رونمایی از بی.ام.و کوپه سری 6 (تصویری) www.TAFRIHI.com


این اولین‌بارست که چراغ‌های جلوی بی.ام.و تمام ال.ای.دی و با به کارگیری فناوری تازه‌ای طراحی می‌شوند. نور سفید و پرقدرت چراغ‌ها به سادگی جاده را در شب روشن می‌کند. علاوه بر این با گردش فرمان جهت حرکت چراغ‌ها عوض خواهد شد. برای افزایش امنیت در رانندگی امکان استفاده از نور حلقه خارجی چراغ‌ها در روز پیش‌بینی شده است.


رونمایی از بی.ام.و کوپه سری 6 (تصویری) www.TAFRIHI.com


طراحی داخلی همان طراحی آشنای نمونه‌های اسپرت بی.ام.و است. کیفیت و ارگونومی به دقت در آن لحاظ شده و هر یک از اجزا دقیقا همان جایی قرار داده شده‌اند که باید باشند. هماهنگی رنگ‌ها و ترکیب خوب رنگ‌بندی نیز جالب‌توجه است.

سیستم هدایت ثانویه اتومبیل یک پنل کنترل آی.درایو ۲۵٫۵ سانتیمتری خواهد بود که در مرکز بخش کنترل اتومبیل نصب خواهد شد. فضای داخلی به تهویه مطبوع، کنترل دما و سیستم الکترونیکی انتخاب دنده مجهز است و سیستم صوتی اتومبیل یک نمونه اختصاصی با کیفیت فوق‌العاده است که فقط برای این مدل طراحی شده است.


رونمایی از بی.ام.و کوپه سری 6 (تصویری) www.TAFRIHI.com


موتور این نمونه نیز مانند «ام-۶ کوپه»، ۱۰ سیلندر است و ۵۰۷ اسب بخار قدرت دارد. نقطه ثقل پایین این نمونه، کاپوت کشیده و فضای مناسب برای راننده به آن شتابی قابل‌توجه خواهد داد.

رینگ‌های ۵۰ سانتیمتری بی.ام.و کوپه از آلیاژ آلومینیوم تهیه شده‌اند. با اینکه طراحی رینگ از نمونه‌های اسپرت پیشین اقتباس‌شده اما تهیه طرح سه‌بعدی و شکل قرار گرفتن هر یک از پره‌های آن زمانبر بوده و به اجزای بسیاری نیاز داشته است.


رونمایی از بی.ام.و کوپه سری 6 (تصویری) www.TAFRIHI.com


در چراغ‌های عقب هم دو لامپ ال.ای.دی تعبیه شده، اما در نهایت شکل چراغ‌ها در شب همانند طراحی‌های پیشین است. از دیگر تغییرات خوب این نمونه می‌توان به بهبود شکل صندوق عقب خودرو اشاره کرد که این مدل را به نمونه بهتری نسبت به مدل‌های پیشین تبدیل می‌کند.


رونمایی از بی.ام.و کوپه سری 6 (تصویری) www.TAFRIHI.com


حقیقت این است که نمونه مفهومی تازه چندان هم مفهومی نیست. این نمونه ترکیبی درهم از سری ۶ با کمی تغییر در جزئیات است که می‌توانیم سال آینده همین روزها انتظار ورود اتومبیل‌های اف-۱۳ مبتنی بر طراحی آن را به بازار داشته باشیم. نمونه دیگری از سری ۶ به نام اف-۱۲ اوایل بهار آینده وارد بازار خواهد شد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد