رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

راهى به سوى زیبایى

پوست شما از درون شما حرف مى زند. هر طور که زندگى کنید، غذا بخورید و رفتار کنید، در صورت شما مشخص خواهد شد. براى داشتن پوست سالم و زیبا که در حقیقت آینه بدن است، استفاده از کرم هاى ضدچروک و ضدپیرى و ماسک هاى جوان کننده هیچ گونه فایده اى نخواهد داشت. اینگونه فرآورده هاى بهداشتى تنها براى مدت کوتاهى تاثیر دارند و پس از گذران چند هفته اثربخشى خود را از دست مى دهند.در اینکه چرا پوستمان دچار چروکیدگى و پیرى زودرس مى شود، دلایل متعددى وجود دارد که استفاده از کرم هاى مختلف جوابگوى آن نیست.استرس و فشارهاى روانى، خستگى و کار زیاد، استعمال سیگار، مصرف الکل، گرفتن رژیم هاى سخت و چندروزه، تغذیه نامناسب و استفاده مکرر و خودسرانه از کرم ها و فرآورده هاى بهداشتى مهمترین عوامل در بروز چین و چروک پوست به شمار مى روند. علاوه بر اینها عدم کشیدگى طبیعى ماهیچه هاى صورت نیز در چین و چروک زودرس پوست نقش مهمى ایفا مى کند. بافت هاى ماهیچه اى صورت در کسانى که ورزش نمى کنند، سریع تر از بقیه کیفیت خود را از دست مى دهد و منقبض مى شود.

راهى به سوى زیبایى



پوست شما از درون شما حرف مى زند. هر طور که زندگى کنید، غذا بخورید و رفتار کنید، در صورت شما مشخص خواهد شد. براى داشتن پوست سالم و زیبا که در حقیقت آینه بدن است، استفاده از کرم هاى ضدچروک و ضدپیرى و ماسک هاى جوان کننده هیچ گونه فایده اى نخواهد داشت. اینگونه فرآورده هاى بهداشتى تنها براى مدت کوتاهى تاثیر دارند و پس از گذران چند هفته اثربخشى خود را از دست مى دهند.در اینکه چرا پوستمان دچار چروکیدگى و پیرى زودرس مى شود، دلایل متعددى وجود دارد که استفاده از کرم هاى مختلف جوابگوى آن نیست.استرس و فشارهاى روانى، خستگى و کار زیاد، استعمال سیگار، مصرف الکل، گرفتن رژیم هاى سخت و چندروزه، تغذیه نامناسب و استفاده مکرر و خودسرانه از کرم ها و فرآورده هاى بهداشتى مهمترین عوامل در بروز چین و چروک پوست به شمار مى روند. علاوه بر اینها عدم کشیدگى طبیعى ماهیچه هاى صورت نیز در چین و چروک زودرس پوست نقش مهمى ایفا مى کند. بافت هاى ماهیچه اى صورت در کسانى که ورزش نمى کنند، سریع تر از بقیه کیفیت خود را از دست مى دهد و منقبض مى شود.کشیدن طبیعى عضلات صورت که اصطلاحاً Lifting نامیده مى شود و بحث امروز ما در همین رابطه است، یکى از مهمترین عوامل در جلوگیرى از شل شدن ماهیچه هاى صورت و پیرى زودرس به شمار مى رود.بسیارى گمان مى کنند Lifting تنها انجام یکسرى حرکات بى معنى است. در صورتى که همین حرکات و انقباض هاى بى اهمیت است که از تشکیل خطوط دائمى و زودرس بر پیشانى، زیر چشم، اطراف گونه و لب ها که ظرف مدت کوتاه، زیبایى را از شما گرفته و پوستتان را چروک مى سازد، جلوگیرى مى کند.نرمش هاى صورت باعث مى شود جریان خون افزایش یافته و به دنبال اکسیژن مواد مغذى بیشترى به بافت عضلانى صورت برسد. در اینجا به برخى از مراحل Lifting که موجب از بین رفتن چین و چروک نواحى پیشانى، چشم، زیر گلو و نیز افتادگى پلک مى شود، اشاره مى کنیم.قبل از انجام عمل Lifting حتماً صورت خود را با لوسیون پاک کنید و با یک کرم مرطوب کننده مناسب و مرغوب کاملاً بپوشانید، به طورى که پوستتان کاملاً نرم شود.


براى از بین بردن چروک هاى زیر چشم، چشمانتان را ببندید. دو انگشت میانى دست را گوشه بیرونى چشمتان قرار دهید و با حرکتى نرم و آهسته انگشتان خود را به سمت گوش تا به سمت بالا بکشید.



براى رفع چین پیشانى و خطوط میان دوابرو انگشت سبابه دست راست و چپ را در قسمت میانى ابرو قرار داده و به سمت محل رویش موها بکشید. این عمل را هرچه بیشتر در طول روز انجام دهید، نتیجه بهترى خواهید دید.براى تقویت عضلات گونه پوستتان را با کرم چرب کرده و سپس انگشت سبابه و کبادى را بر روى قسمت استخوانى گونه قرار دهید و به صورت دورانى حرکت دهید. سپس کف دست را محکم روى صورت قرار داده و به سمت بالا بکشید تا چروک هاى اطراف بینى نیز از بین برود. راه دیگر براى رفع چین و چروک و شل شدگى گونه ها باز و بستن دهان به صورت O است. دهان خود را تا آنجا که امکان دارد، باز کرده و به شکل O درآورید. بعد از مدتى استراحت کرده و مجدداً این نرمش را انجام دهید.اگر مى خواهید خطوط کناره دهان را برطرف نمایید، دهان را به شکل O باز کرده و لب ها را به سمت داخل بکشید. پس از چند ثانیه دهان را به صورت E باز کرده و مجدداً به شکل O درآورید. این نرمش را پشت سر هم انجام دهید تا جایى که فک تان خسته شود. مدتى استراحت کنید و دوباره تمرین را از سر بگیرید. هر چه بیشتر عضلات کنار دهان را سفت کنید، چروکیدگى هاى آن ناحیه سریع تر از بین مى رود. براى رفع چروک ناحیه زیر گلو این قسمت را با کرم مرطوب کننده پوشانیده و کف دست خود را بر روى استخوان چانه قرار داده و به صورت دایره اى به سمت گوشتان حرکت دهید.Lifting علاوه بر اینکه موجب سفت شدن ماهیچه هاى صورت مى شود، در رفع استرس و فشارهاى روانى نیز موثر است. براى دستیابى به آرامش ناحیه گیجگاهى را با کرم پوشانده و انگشت سبابه را روى آن قرار دهید و به صورت ملایم و دورانى حرکت دهید.براى اینکه نتیجه مطلوبى از نرمش هاى روزانه بگیرید، نرمش ها را پشت سر هم و بدون وقفه انجام ندهید. به صورتتان استراحت دهید. هر چه نرمش ها آهسته و منظم صورت گیرد، صورتتان بهتر سفت و تقویت مى شود.بعد از انجام نرمش ها کمپرس یخ را نیز فراموش نکنید. یخ سرعت گردش خون در پوست را افزایش مى دهد و با استحکام عضلات صورت باعث هر چه بیشتر جوان و باطراوت شدن پوست شما مى شود.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد