رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

راز زیبایی ستارگان بالیوود چیست؟

نکته هایی جالب و سودمند از ۹ هنرپیشه معروف زن بالیوود که زیبایی خود را به طرز شگفت انگیزی حفظ کرده اند.

 

۱ – من توجه خاصی به برنامه روزانه، پاک کردن آرایش، ماساژ و مرطوب کردن پوستم دارم. وقتی آرایشم را پاک می کنم با دقت به دستمالم نگاه می کنم تا مطمئن شوم دیگر چیزی روی پوستم نمانده است. همچنین حداقل روزی ۵ بار صورتم را با آب می شویم. حتما از ضد آفتاب استفاده می کنم با اس اف پی ۳۰٫ اغلب سعی می کنم لوازم آرایشم را تا جایی که مشکلی ندارم از یک مارک تهیه کنم. محصولات درمالوژیکا  Dermalogica با پوست من سازگار است. علاوه بر این من اغلب از برگها و پوست میوه های تازه بخصوص پرتقال و پاپایا به عنوان ماسک استفاده می کنم.

 

۲ – هرچه کمتر برای پوستم کاری انجام می دهم وضعیت بهتری پیدا می کند. برای پاک کردن آرایش من از اختراع خودم استفاده می کنم، روغن جانسون بی بی Johnson’s baby oil  ، روغن زیتون و روغن نارگیل، این مواد را روی صورتم می مالم و با حوله ای که با آب گرم خیس کرده ام پاک می کنم. محبوب ترین لوازم آرایش من رژ است. من نسبت به آن خیلی حساسم. رژ های صورتی با مارک Estee Lauder همیشه بهترین رژ مورد علاقه ام بوده است.

۳ – من پوست بسیار حساسی دارم. محصولات آرایشی محدودی هستند که با پوست من سازگارند. صبح که از خواب بلند می شوم صورتم را با آب و صابون غیرمرطوب کننده می شویم. تنها موردی که خیلی به آن دقت دارم این است که هرگز با صورت آرایش کرده نخوابم و قبل از آن حتما با روغن بچه آن را پاک کنم. چون خیلی نمی توانم مواد خارجی برای پوستم استفاده کنم.
من سعی می کنم تغذیه مناسبی داشته باشم. هر روز به مقدار کافی گردو می خورم. همچنین سعی می کنم در طی روز در فاصله های کوتاه آرایشم را پاک کنم تا پوستم راحت باشد. اگر بخواهم در طی روز بیرون بروم از یک رژ بسیار سبک، سورمه و ریمل استفاده می کنم. در عصر تنها از خط چشم و یک سایه چشم خیلی سبک با مارک M.A.C  استفاده می کنم.

۴ – هرچه که می خورید روی پوستتان تاثیر می گذارد بنابراین من شدیدا در این زمینه محتاطم. من روز را با آب ولرم، لیمو و عسل آغاز می کنم. جدای از این در طی روز به دفعات آب می خورم تا سموم از بدنم دفع شود و پوست سالمی داشته باشم. من هرگز استفاده از ضد آفتاب را فراموش نمی کنم ، حدود ۲۰ دقیقه قبل از خارج شدن از خانه ضد آفتاب استفاده می کنم. علاوه بر این، قبل از استراحت شبانه کاملا مراقبم تا چیزی از آرایشی که داشته ام روی صورتم باقی نماند. آرایش من به طور کل شامل یک برق لب L’Oreal و ریمل ضد آب می شود. بعد از آن یک مقدار سورمه و حالا برای بیرون رفتن آماده ام.

 

۵ – من در برج سرطان به دنیا آمده ام و علاقه زیادی به آب دارم. من روزی حداقل ۱۰ لیوان آب می نوشم و باور کنید که با پوستم معجزه می کند. به علاوه، من نسبت به تغذیه ام خیلی دقت می کنم و میوه و سبزیجات زیاد می خورم. همچنین به پاک کردن، ماساژ و مرطوب کردن پوستم به صورت روزانه کاملا پایبندم. مواد آرایشی محبوب من عبارتند از : لوسیون مرطوب کننده Clinique’s Dramatically Different  و کرم های غنی تر مانند کرم Clarins Hydraquench. مواد آرایشی چشم از M.A.C و کرم پودر از  Bobbi Brown .

 

۶ – من اهمیت رسیدگی و جذاب کردن وضع ظاهری را درک می کنم بنابراین ورزش می کنم، غذاهای سالم می خورم و مثبت اندیش هستم. من پوستم ترکیبی است، یعنی هم خشک است هم چرب. پس بدون استثناء روزی دوبار با مرطوب کننده های پایه آبی غیر حساسیت زا آن را مرطوب نگه می دارم. ضدآفتاب هم از ضروریات من است. در حال حاضر از Vichy Capital Soleil با اس اف پی ۵۰ استفاده می کنم و پوستم تا هشت ساعت می تواند در برابر آفتاب دوام بیاورد. مواد آرایشی که من هرگز فراموش نمی کنم عبارتند از یک برق لب ساده، ریمل و خط چشم M.A.C.

۷ – زمان محدود است اما مراقبت از پوست امریست ضروری به همین دلیل من خیلی سخت نمی گیرم اما نتایج خوبی برایم داشته است. مثلا من یک برنامه ۱۰ دقیقه ای ساده برای پاک کردن، ماساژ، مرطوب کردن پوستم دارم.
روزتان را با یک لیوان آب با دمای معمولی آغاز کرده و سعی کنید در طول روز از آب کافی استفاده کنید تا سموم بدنتان به خوبی دفع شوند. همچنین از محصولاتی استفاده کنید که ترکیبی از علم و طبیعت باشند. من خیلی طرفدار مواد آرایشی معمولی نیستم اما هر از گاهی از پاک کننده ها استفاده می کنم. تقریبا هر هفته به ماساژ می روم تا عضلاتم از خشکی درآمده و پوستم نیز شاداب تر شود. وقتی فیلمبرداری ندارم تنها از مواد آرایشی ساده مثل یک رژ سبک و پودرهای بی رنگ استفاده می کنم.

۸ – من همیشه و مرتب از روش پاک کردن، ماساژ، مرطوب سازی پوست استفاده می کنم. وقتی فیلمبرداری ندارم تا حد امکان آرایش نمی کنم و تنها از کرم ضدآفتاب و برق لب استفاده می کنم. همچنین به اندازه کافی آب می نوشم تا بدنم کم آب نشود و پوستم از شادابی نیافتد. ماهی یکبار هم از روشهای مخصوص شستشوی مو و باز کردن منافذ پوستی استفاده می کنم.
یک رژیم سالم باعث می شود پوست صورتم کاملا صاف و روشن بماند. من همچنین به ورزش خیلی اهمیت می دهم و واقعا تاثیرش را بر پوستم می بینم.

 ۹ – او در صحنه فیلمبرداری به همه انرژی می دهد و لبخند میلیون دلاری اش شما را به وجد می آورد. آنوشکا شارما  Anushka Sharma  پس از موفقیت های پی در پی اش در گیشه اکنون در فیلم جدیدش در مقابل رانویر سینک  Ranveer Singh  می درخشد. در حالی که زندگی به کام این هنرپیشه و مدل موفق است خودش معتقد است که همه اینها را با پیروی از چند قانون ساده به دست آورده است و به نظر او نظم کلید همه چیز است. جدای از ورزش او در انتخاب غذا دقت زیادی به خرج می دهد ( کم کربوهیدرات، پروتیئن کافی و مقدار زیادی آب )، هفته ای دوبار هم مدیتیشن دارد که باعث آرامش درونی اش می شود. او همچنین رژیم زیبایی سخت گیرانه ای دارد تا پوستش را زیبا و شاداب نگه دارد. او می گوید: ” چون مجبورم اغلب گریم کنم بنابراین پاک کردن و ماساژ عضو جدا نشدنی از کارهای روزمره ام است. همیشه با دقت نگاه می کنم تا هیچ چیزی از گریم روی پوستم باقی نماند و از کرم های تمیز کننده، شستشو با آب و مرطوب سازی با لوسیون کرم کاکائو استفاده می کنم”.


تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد