رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

رازی که قلعه نوعی برملا کرد

به گزارش «شفاف» نکته جالب توجه در ادعای مطرح شده توسط قلعه نوعی است. او در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر نفت آبادان می گوید اگر پاسخی به اظهارات مظلومی نمی دهم به خاطر تماس فتح‌الله‌زاده است که امروز صبح با من صحبت و خواهش کرد که جوابی به این صحبت‌ها ندهم.

در این بین این سوال مطرح می شود که چرا فتح الله زاده در چنین برهه زمانی که تیم قلعه نوعی رقیب اصلی استقلال برای تصاحب قهرمانی به شمار می رود با وی تماس گرفته و از او می خواهد تا جواب مظلومی را ندهد؟ آیا مدیر عامل آبی پوشان نمی تواند به جای تماس با قلعه نوعی و خواهش از او، سرمربی تیم خود را از انجام مصاحبه منع کند؟

از ابتدای فصل جاری زمانی که فتح الله زاده، ژنرال استقلالی ها را برای صرف ناهار به دفتر خود  دعوت کرد می شد این را حدس زد که حاج فتل در لیگ یازدهم سیاستی دوگانه در پیش خواهد گرفت و در صورت ناکامی های استقلال اولین کسی که پشت مظلومی را خالی می کند شخص مدیر عامل آبی پوشان خواهد بود.

در نگاهی دیگر نیز می توان گفت استقلال در نیم فصل دوم، زمانی که برابر دو تیم قعر جدولی مس کرمان و فجر سپاسی شکست خورد باید آمادگی ورود به حاشیه را برای خود ایجاد می کرد. زمانی که آبی‌ها در نیم‌فصل مجیدی را از دست دادند و به فاصله بسیار کم آندو تیموریان هم به دلیل مصدومیت در بازی جام‌حذفی برابر شهرداری یاسوج نیم فصل دوم را از دست داد بسیاری بر این باور شدند که کار استقلال هم تمام است و نمی‌‌تواند در کورس قهرمانی بماند. این پایان بدشانسی‌های استقلال و پرویز نبود. سومین ستاره هم که مجتبی جباری باشد پیش از دربی هفتاد و چهارم مصدوم شد تا پس از متزلزل شدن موقعیت استقلال در لیگ برتر و از دست رفتن صدرنشینی، زمزمه‌هایی در خصوص برکناری مظلومی مطرح شد. از سویی نیز گفته می شود اگر او این هفته برابر ذوب‌آهن ببازد و آسیا را از دست بدهد برکنار خواهد شد یا دست‌کم فاصله چندانی با آن پیدا نمی‌کند.

در این بین موضع‌گیری‌های مدیرعامل هم در نوع خود جالب است. فتح الله زاده یک‌بار می‌گوید به نوعی مجبور بود که مظلومی را نگه دارد و او سرمربی موردنظرش نیست و حتی کادر فنی فصل آینده استقلال را رسانه‌ای می‌کند و یک‌بار دیگر ادعا می‌کند اگر مظلومی فلان و بهمان کند برای فصل بعد هم سرمربی می‌ماند! تازه‌ترین واکنش فتح‌ا…زاده پس از باخت داربی هم کمی مبهم است. او می‌گوید قبول دارد استقلال افت کرده اما این افت فنی نیست.

بنابراین گزارش از یک سو ضد و نقیض گویی های حاج فتل در مورد آینده استقلال و مظلومی و از سوی دیگر ارتباطات پشت پرده وی با امیر قلعه نوعی می تواند از جمله دلایل اصلی ناکامی های استقلال در هفته های اخیر و به خصوص در روزهای آینده باشد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد