رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

دولت امسال استخدام مفصلی خواهد داشت

واحد مرکزی خبر:معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از استخدام و جذب نیروی مفصل و قابل توجهی برای دستگاه های حاکمیتی کشور در سال ۹۱ خبر داد.

فروزنده که به همراه وزیر امور خارجه برای بازدید از روند برگزاری آزمون استخدامی دستگاه دیپلماسی به دانشگاه امیرکبیر رفته بود گفت: براساس ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری ، سیاستگذاری مجلس این است که عدالت استخدامی در کشور به طور کامل اجرا شود.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم ظرفیت ها و زمینه لازم برای رقابت افراد را فراهم کنیم تا در مشاغل دولتی قرار گیرند ، بحث آزمون را طراحی کردیم.

فروزنده برگزاری آزمون عمومی ، تخصصی و مصاحبه های تکمیلی را از جمله مراحل جذب نیرو در دستگاه های دولتی برشمرد و گفت: از سال ۸۸ که قانون مدیریت خدمات کشوری اجرایی شد همه ادارات و نظام دولتی ما که نیازمند نیرو بودند کار جذب نیرو را از طریق آزمون انجام داده اند و از این پس نیز همینطور خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینکه فرآیند جذب نیرو از طریق آزمون ادامه خواهد یافت گفت: این فرآیند در کشور جا خواهد افتاد تا برای همه این بستر فراهم باشد که براساس ضابطه و یک رقابت سالم بتوانند وارد سیستم اداری شوند.

فروزنده جایگاه وزارت امور خارجه را بسیار حساس برشمرد و گفت: حضور نیروهای شاخص ، توانمند ، متدین ، قوی و نخبه در این وزارتخانه خیلی مهم است.

وی افزود:‌ این آزمون کمک می کند تا وزارت امور خارجه بتواند از بین حدود ۱۸ هزار داوطلب ، تعدادی نیروی مورد نیاز خود را شناسایی کند و بستری فراهم شود که بهترین ها بتوانند در این جایگاه مهم قرار بگیرند.

فروزنده با اشاره به فرآیند آزمون استخدام وزارت امور خارجه گفت: در ابتدا اطلاعیه عمومی داده شد و سپس واجدان شرایط ثبت نام کردند و ان شاءالله بعد از برگزاری آزمون امروز ، مصاحبه های تخصصی انجام و سپس افراد منتخب برگزیده می شوند.

وی با بیان اینکه فضا برای اعتراض به نتیجه آزمون نیز برای داوطلبین وجود دارد افزود: این حرکت ، حرکتی در جهت عدالت استخدامی است.

فروزنده با بیان اینکه هنوز آمار جذب برای وزارت امور خارجه را مشخص نکرده ایم افزود: با بررسی هایی که خواهیم کرد اولویت بندی صورت می گیرد و در چند مرحله به معرفی افراد برای شروع کار در وزارت خارجه خواهیم پرداخت.

وی با بیان اینکه در حقیقت آزمون امروز یک بانک اطلاعاتی از نیروهاست ، گفت: نحوه جذب نیرو ، نمره فضلی است یعنی هر کس بیشترین نمره را کسب کرده باشد در مجموع جذب می شود.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در ادامه درباره تمهیدات لازم برای سلامت برگزاری آزمون امروز افزود: ما و وزارت امور خارجه قرنطینه مشترک ایجاد و مانند آزمون های مشترک از جمله کنکور سوالاتمان را طراحی کردیم و بعد از باز شدن قرنطینه بلافاصله آزمون در فضایی خوب و رقابتی برگزار شد.

وی گفت: با خیلی از داوطلبان که صحبت کردم هم از سطح سوالات راضی بودند و هم از فضای حاکم بر آزمون.

فروزنده همچنین در خصوص برنامه دولت برای جذب نیرو در سال ۹۱ افزود: دولت مصوب کرد تمام دستگاه ها مخصوصاً در مناطق و شهرستان ها به اندازه پست های بلاتصدی شان ، بتوانند جذب نیرو داشته باشند.

وی گفت: امسال ان شاءالله جذب نیروی مفصل و قابل توجهی خواهیم داشت تا فضای خوب برای نیروهای تحصیل کرده مخصوصاً در رشته های علوم انسانی فراهم شود.

فروزنده افزود: در حال حاضر در مرحله اول رقم قابل توجهی را به استان ها اعلام کرده ایم تا به طور متوسط بین دو تا سه هزار نفر به طور مستقیم جذب کنند.

وی گفت: همچنین همه نیروهایی که از مرکز استان به شهرستان ها بروند ولو قراردادی یا روزمزد باشند ، تبدیل وضعیت می شوند.

فروزنده افزود: امسال بازسازی در نیروهای دولت انجام می شود تا فضایی برای حضور نیروهای فرهیخته و شایسته فراهم شود که البته همه این موارد از طریق آزمون خواهد بود تا فضای عادلانه حاکم باشد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در خصوص جذب نیرو در وزارت امور خارجه گفت: با توجه به بیداری اسلامی ، نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر صاحب گفتمان است و نقش کلیدی و راهبردی در دنیا دارد بنابر این افرادی که جذب وزارت امور خارجه خواهند شد باید افرادی فرهیخته ، باانگیزه و کاملاً معتقد به اهداف انقلاب اسلامی باشند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد