رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

درنگی بر ۸ فیلم تلویزیونی در دست ساخت

فیلم های تلویزیونی، محلی برای حضور بازیگران و کارگردانان تازه کار 
سینمای ما با توجه به ویژگی بازار گونه اش در بازگشت سرمایه، این فرصت را به سازنده نمی‌دهد که به سمت سوژه های بکر و نو برود.تعداد کارگردانان و به ویژه تهیه کنندگانی که در سینما به فکر طرحی نو باشند بسیار معدود است.
در این میان رسانه ملی فرصت مغتنمی‌را برای سازندگان فیلم فراهم کرده است تا آن ها بتوانند بدون در نظر گرفتن بازگشت سرمایه و گیشه، فیلم هایی با سوژه های خوب بسازند و رضایت مخاطب را جلب کنند.
با تولید فیلم های تلویزیونی، بازیگران تازه کار و جوان می‌توانند استعداد و هنر خود را به نمایش بگذارند. در گزارش پیش رو، به معرفی ۸ فیلم جدید تلویزیونی پرداخته ایم و نکته ای که در این فیلم ها مشهود است حضور طیف گسترده ای از بازیگران تازه وارد و کارگردانان جوان و تازه نفس در کنار برخی از پیشکسوتان این عرصه است.

نوای شیدایی
ساناز سماواتی، مریم خدارحمی، حسن اسدی، سیاووش مفیدی، روشنک عجمیان، مجید شهریاری، مسعود قدیری، نسیم فطرت، کتایون بختیاری،مجتبی نجفی، آرمین نوروزی، مهران فلاح، ایمان فلاح، جواد کردی، مهدی مومنی و جواد حسن لو در فیلم «نوای شیدایی» به کارگردانی «محمدرضا خاکی» به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم، داستان دختر نابینای ۲۴ ساله ای را روایت می‌کند که هر سال در دهه اول محرم دچار تب و تشنج شدید می‌شود که ریشه در کودکی اش دارد. در این میان، روان کاوی به او کمک می‌کند و با مرور خاطرات گذشته اش درصدد رفع این مشکل بر می‌آید.
فیلم نامه این اثر را «مهرنوش عبدی منفرد» به رشته تحریر درآورده و «انوش جعفریان» تهیه کننده آن است.

یاد باد

«یادباد» داستان یک ملاقات را روایت می‌کند. سال های پس از جنگ، ۲ برادر به دیدار هم می‌روند و خاطرات گذشته را مرور می‌کنند. حافظ برادر کوچک تر که پزشک است برای گذراندن طرح خود به منطقه جنگی اعزام می‌شود و دیری نمی‌پاید که به خط مقدم جبهه راه می‌یابد.
حبیب برادر بزرگ تر با رفتن حافظ به خط مقدم موافق نیست و معتقد است که حضور پزشک در پشت جبهه کار سازتر است تا زیر گلوله و آتش؛ اما حافظ، چنین پنداری ندارد. بستر نمایشی این فیلم بر گرفته از تعزیه است. در این فیلم، مسعود حجازی مهر، نوشین زارع، میلاد یزدانی، ندا پاکیشان و علی زاهدی بازی می‌کنند.

هدف
داستان فیلم «هدف»، روایت متفاوتی است از حمله آمریکا به عراق و کشتار افراد غیرنظامی. در این فیلم، حمید مهین دوست، عباس مرادیان، میثاق جمشیدی، ضیاء همایون، ناهید سیف ا… پور، آتنا بهگام، علی سرور، محمدرضا شکریان، ایمان نیکدل، مرجان شکوفکی، ایبک فدایی، رضا پیمان پور و متین افشین منش بازی می‌کنند. «داوود مرادیان» کارگردانی فیلم «هدف» را برعهده دارد.

سیاهراه
در فیلم تلویزیونی «سیاهراه»، بازیگرانی همچون عنایت بخشی، سیامک اطلسی، رامین راستاد، کیانوش گرامی، مجید حاجی زاده، مونا فرجاد، پروانه احمدی، حسین جنگی، فریدون کبیری، محمد طاهری، پیمان دارابی، شهاب کوثری و میرحسین معلومی‌به ایفای نقش می‌پردازند.
این فیلم، داستان فردی به نام «حاج قاسم صبوری» را روایت می‌کند که به دلیل خیانت شریکش ورشکست می‌شود و همه ثروتش را از دست می‌دهد. نگرانی او بیشتر برای سرنوشت پسرش فرزام است که قدم به سیاهراهی گذاشته است که برای رهایی از آن باید تاوان سنگینی بپردازد. «مسعود نوابی» کارگردانی و «محسن شایان فر» تهیه کنندگی فیلم «سیاهراه» را برعهده دارند.

خانه ای در مه
احمد علامه دهر، مهدی امینی خواه، مریم خدا رحمی، پندار اکبری، سودابه گودرزی، فرحناز رستمی، جاسم پیشگاهی، حمیده روزبان، میترا اسکندری، حسین طلوعی، فرخنده فرمانی زاده و هستی ایوه بازیگران فیلم «خانه ای در مه» هستند. این فیلم ملودرامی‌ اجتماعی است و داستان زندگی زن و شوهری را به تصویر می‌کشد که بچه دار نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند بچه ای از شیرخوارگاه بگیرند. با ورود آن ها به شیرخوارگاه و آشنایی با یک کودک، ماجرایی برایشان رقم می‌خورد. «سیدمجتبی یاسینی» علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی این فیلم را هم برعهده دارد.

اعتراف به قتل
فیلم «اعتراف به قتل» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی فردی به نام آقای صادقی را روایت می‌کند که برای فرار از موقعیت دشواری که در آن قرار گرفته است، مرتکب اشتباهی می‌شود و زندگی خود و اطرافیانش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
در این فیلم، بیژن امکانیان، رضا بهبودی، نازگل نادریان، معصومه رحمانی، ناز شادمان، میثم رازفر و پوریا رحیمی‌نقش آفرینی می‌کنند. «آیدا پناهده» این فیلم را کارگردانی می‌کند و «مهدی شفیعی» هم تهیه کننده آن است. «آیدا پناهده» به همراه «ارسلان امیری» فیلم نامه «اعتراف به قتل» را نوشته است.

نرگس
فیلم «نرگس» با موضوع اجتماعی، داستان دختری را روایت می‌کند که از شغل پدرش رضایت ندارد. در این فیلم، تقابل ۲ قشر متفاوت جامعه به تصویر کشیده می‌شود.
طاهر جوه زاده، فیروزه ترجمی، نرگس طهماسبی، مهرو پیرحیاتی، سمانه مجیری، هاکان فتحی، حسین جعفری، محمد هراتی، ولی رستمی‌و سهیل افشار بازیگران فیلم «نرگس» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی «مرتضی کوه مسکن» هستند.

تب برفکی
در فیلم «تب برفکی»، کاوه سماک باشی، جهان بخش سلطانی، صدرالدین حجازی، علی دهکردی، خسرو ثقفیان، معصومه آقاجانی، مسعود زنجاتی، بیژن گنج علی، رادمهر کشانی، فرشاد فهیمی، مهسا عقارزاده و برخی از بازیگران استان اصفهان به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم، داستان فردی به نام شاهین را روایت می‌کند که به دلیل قاچاق مواد آرایشی تقلبی به زندان می‌افتد.
او در زندان فرصتی می‌یابد تا به عواقب فاجعه آمیز کارش بیندیشد. «کاظم معصومی»، کارگردانی فیلم «تب برفکی» را برعهده دارد و «امیرحسین شریفی» تهیه کننده آن است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد