رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

دردسر جدید آقا صمد: بکش و تعویضم نکن !

در روزهایی که مس با نتایج خوبش کار کادر فنی را برای دست زدن به ترکیب سخت تر می کند، آماده شدن بازیکنان مصدوم نظیر امرایی و کلاه کج و یوسفی و… سبب شده است که حالا مرفاوی با دردسری شیرین برای انتخاب بازیکنان آماده روبرو شود…
دردسر جدید آقا صمد: بکش و تعویضم نکن ! 

وقتی تمامی بازیکنان یک تیم در یک سطح قرار بگیرند مدیریت یک مربی در کنترل حواشی به مراتب سخت تر است. موضوعی که این روزها صمد مرفاوی بیشتر از هر زمانی آن را حس می کند.

                                دردسر جدید آقا صمد: بکش و تعویضم نکن ! www.TAFRIHI.com


در هفته های اخیر صحنه ای که بیشتر از هرچیزی در مس توجهات را به خود جلب می کند اعتراضات بازیکنان جوان مس پس از دیدن تابلوی تعویض با شماره های خودشان است. میلاد فخرالدینی در بازی با شاهین بوشهر در زمان تعویض با احمد حسن زاده خشمش را نتوانست کنترل کند و آن را علنی کرد و درست دو هفته بعد در زمان تعویض سیفی و امرایی شاهد عصبانیت سیفی از تعویض خود بودیم که حتی کار به درگیری او با هم تیمی اش هم کشید!


پولادی هم در زمان تعویض ترجیح داد به سمت بازیکن خودی نرود تا مشخص شود دردسر جدیدی برای مرفاوی آغاز شده است. در روزهایی که مس با نتایج خوبش کار کادر فنی را برای دست زدن به ترکیب سخت تر می کند، آماده شدن بازیکنان مصدوم نظیر امرایی و کلاه کج و یوسفی و… سبب شده است که حالا مرفاوی با دردسری شیرین برای انتخاب بازیکنان آماده روبرو شود.


البته سقف کوتاه بازیکنان برای تحمل نیمکت نشینی با رقم زدن صحنه ای همانند بازی با پاس همدان شیرینی این دردسر را با ترشی مواجه می کند. زمانی که متوجه شویم این بازیکنان در طول تمرینات هیچ مشکلی با یکدیگر نداشته اند بیشتر متوجه می شویم که رقابت در مس برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت کم کم از مسیر سالم خود خارج شده است جای خود را به کینه می دهد که در مواقع تعویض سرباز می کند!


اینکه بازیکنان یک تیم برای رسیدن به ترکیب اصلی عرق بریزند و جان بدهند نکته خوبی است اما زمانی که ترس از نیمکت نشینی آن ها را از نظر روانی مشوش کند قطعا این عرق ریختن به نوعی دیگر خود را نشان می دهد. درست در چنین مواقعی است که کادر فنی و در کنار آن ها سرپرست و سایر عوامل باید دخالت کنند تا تفکر بازیکنان جوان را که رقابت برای بازی کردن را از مسیر سالم خود خاج می کنند را عوض کنند.


مرفاوی که هنوز خود جزو مربیان جوان لیگ محسوب می شود شاید خیلی نتواند به تنهایی در این زمینه موفق عمل کند. او که اصلا دوست ندارد بازهم در پایان بازی سوالاتی راجع به این حوادث را جواب دهد باید همین امروز دست به کار شود تا شاید این اتفاقات حتی منجر به لطمه خودن نتایج خوب این تیم نشود.


هوای نیمکت نشینی در مس ظاهرا ناجوانمردانه سرد شده است و برای ورود به آن ها ظاهرا دست ها از جیب خارج نمی شود تا کمی درصد محبت بروری آن بالا رود و این اصلا خوب نیست! 

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد