رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

دبیر جشنواره تئاتر فجر رسماً از «علی دایی» عذرخواهی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سی امین جشنواره تئاتر فجر، رحمت امینی، دبیر جشنواره تئاتر فجر درباره حرف و حدیث های به وجود آمده اخیر درباره یک تئاتر خیابانی گفت: قبل از هر چیز باید تاکید کنم که همه ما «علی دایی» را دوست داریم. او یک چهره شناخته شده و قابل احترام برای همه ما ایرانی ها است و به طور حتم این طور نیست که ما قدر زحماتی که او برای فوتبال ملی ما کشیده است را ندانیم و یا خدای نکرده بخواهیم به شخصیت او توهین کنیم.

امینی ادامه داد: «علی دایی» برای همیشه قهرمان ملی ما ایرانی ها باقی خواهد ماند و همواره مورد احترام خانواده تئاتر و سینما هم بوده و هست.

وی در واکنش به گلایه تند «علی دایی» از مسئولان برگزاری تئاتر فجر خاطر نشان کرد: ما به «علی دایی» حق می دهیم و گلایه اش را به جان می خریم. به هر حال همان طور که برخی رسانه ها در این مدت خیلی روی این موضوع تمرکز داشته اند همه می دانیم که این شوخی در یک تئاتر خیابانی اتفاق افتاده است. واقعیت ماجرا این است که بازیگر این تئاتر فی البداهه تصمیم گرفته تماشاگران را غافلگیر کند، به همین دلیل با نام «علی دایی» شوخی کرده است. خود من این تئاتر را از نزدیک می دیدم. دلخور شدم و بلافاصله بعد از اولین اجرای این گروه فرانسوی به آنها تذکر جدی دادم.

امینی با اشاره به این موضوع که همان موقع ما در حضور آن جمعیت از «علی دایی» عذرخواهی کردیم، خاطر نشان کرد: ما همان موقع از دایی عذر خواهی کردیم و توضیح دادیم که چون تئاتر را نمی شود قطع کرد از ادامه کار این گروه جلوگیری نکردیم و اگر نه که بلافاصله وارد عمل می شدیم.

دبیر جشنواره تئاتر فجر همچنین ضمن گلایه از برخی رسانه ها به خاطر بزرگنمایی این اتفاق گفت: بهتر بود عذرخواهی ما هم انعکاس پیدا می کرد اما حالا که این اتفاق باعث شده تا آقای دایی این گونه واکنش نشان دهند بنده به عنوان یک مقام مسئول در جشنواره تئاتر فجر صمیمانه از او به خاطر این اتفاق عذرخواهی می کنم و تاکید دارم از این شوخی که البته باعث دلخوری آقای دایی شده است هرگز خبر نداشتیم و به صورت فی البداهه مطرح شد و دیگر هم تکرار نشد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد