رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

دایی: این تلخ‌ترین باخت زندگی‌ام بود

از خط دفاعی‌ام کاملا راضی‌ام چرا که در این بازی هیچ موقعیتی به آنها ندادیم و دو گلی که خوردیم هم از روی ضربات ایستگاهی بودیم. با این حال الاتحاد تیم بسیار قدرتمندی بود و گل اول آنها باعث شد که برای دقایقی از بازی تمرکز ما به هم بخورد. با این حال ما باز هم به خود آمدیم و بازی را در دست گرفتیم.»
دایی با بیان اینکه تلخ‌ترین پیروزی زندگی ورزشی خود را امشب با پرسپولیس به دست آورده گفت: «بر خلاف آنچه که شما مطبوعات نوشته بودید، الاتحاد با تیم اول خود به تهران آمد و همه بازیکنان اصلی خود را هم در اختیار داشت اما خوشحالم که در یک بازی حیثیتی توانستیم این تیم را شکست دهیم و تشکر می‌کنم از بازیکنانم که با جان و دل برای تیم‌شان زحمت کشیدند.»
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه حالا باید حسرت بازی‌های گذشته را بخوریم گفت: «اگر در بازی با الوحده و بنیادکار در تهران نتایج لازم را کسب کرده بودیم، الان وضعیت بهتری داشتیم و حال باید حسرت آن بازی‌ها را بخوریم. با این حال این فوتبال است. ان‌شاءالله در ادامه بازی‌های لیگ نتایج خوبی بگیریم و فصل را به خوبی به پایان ببریم. البته ما در بازی‌های لیگ هم موقعیت‌های زیادی برای نزدیک شدن به صدر جدول داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.ان‌شاءالله این موضوع درسی شود برای من نوعی، بازیکنان و تیم پرسپولیس.»

فارس: علی دایی در نشست خبری پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل الاتحاد اظهار داشت: بازی خوبی بود. نیمه اول حق ما برد بود. بچه های ما بازی خوبی انجام دادند و وظایف خود را در زمین پیاده کردند.
وی افزود: به غیر از یک ضربه ایستگاهی موقعیت دیگری روی دروازه ما ایجاد نشد. در ۵ دقیقه پایانی روی آن اشتباه خودمان به خودمان گل زدیم ولی در این بازی حیثیتی سربلند از زمین بیرون آمدیم.
دایی ادامه داد: این تلخ ترین پیروزی در زمان بازیگری و مربیگری من بود و از تمامی بازیکنانم تشکر می کنم که توانستیم تیم بزرگی مثل الاتحاد را شکست دهیم. بر خلاف آنچه که شما خبرنگاران می نوشتید الاتحاد با تمام قوا به تهران آمد ولی ما با این شکست حسرت روزهای گذشته را می خوریم و امیدواریم در ادامه راهمان در لیگ برتر و جام حذفی موفق شویم.
سرمربی این تیم تاکید کرد: در مسابقات ما مقابل الوحده و بنیادکار خوب نتیجه نگرفتیم که حاصلش همین می شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این شکست برای شما تلخ نبود، گفت: این همان طور که گفتم این تلخ ترین حذفم بود. قدر موقعیت هایمان را ندانستیم اما زیبایی فوتبال به همین است و این درسی برای من و بازیکنانم خواهد شد که در آینده دقت کنیم.
خبرنگاری پرسید در خصوص جو به وجود امده در سکوها صحبت کنید که دایی گفت: متاسفانه تا به حال چنین چیزهایی ندیده بودم. من آدم سیاسی نیستم و فقط مربی فوتبال هستم. به مسائل بیرون زمین کاری ندارم و کارم را در زمین اجرا می کنم. دوست ندارم وارد مسائل سیاسی شوم اما فقط همین یک جمله را می گویم که عاشق ایرانم و ایرانی می مانم.
در ادامه خبرنگار مذکور گفت از محرومیت پرسپولیس نمی ترسید، دایی هم با لحن خاص خود پاسخ داد: شما از خودتان ما را به دادگاه می برید، محروم می کنید و من از شما سوال می کنم اگر پرسپولیس محروم شود چه نفعی برای شما دارد؟! متاسفانه همیشه نگاه منفی دارید. مگر من مدیر باشگاه هستم. راجع به فوتبال حرف نمی زنید و به حاشیه ها توجه می کنید.
در ادامه نشست خبرنگاری پرسید با پیروزی بنیادکار و برد پرسپولیس ممکن است، شانس صعود داشته باشید که دایی با تعجب گفت: اصلا اینگونه نیست و به بازی رودر رو نگاه می کنند. ما عملا حذف شدیم و برای حیثیتمان بازی می کنیم.
دایی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر شرایط سکوها ممکن است، اتفاقاتی در دیدار الوحده و بنیادکار افتاده باشد و اینکه شاید این دو تیم نخواهند، یک تیم ایرانی به مرحله بعدی صعود کند، اظهار داشت: این حرف ها چیست که می گویید. گفتیم که همه چیز کامپیوتری شده اما نگفتیم دیگر این قدر زمان به روز است که این اتفاقات درون مسابقه رخ دهد.
در ادامه دوباره خبرنگاری از دایی پرسید شاید آنها واقعا دوست نداشتند یک تیم ایرانی صعود کند که سرمربی پرسپولیس گفت: من این حرف هایی که شما می زنید را قبول ندارم. به نظرم این حرف ها ربطی به این کنفرانس ندارد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد