رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

دایی:امسال یک ریال نگرفته ام

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: وجدان مان اجازه نمی دهد به خاطر مسائل مالی کم فروشی کنیم من امسال یک ریال هم نگرفتم.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان اظهار داشت: هر چند دیر است اما سال خوبی را برای شما آرزو می کنم. شرایط جدول طوری است که ما و مس کرمان فقط یک پله با هم تفاوت داریم و اگر پیروز شویم می توانیم بالاتر از مس قرار بگیریم. در این مدت تمرینات خوبی انجام دادیم و ۶ بازیکن خود را قبل از عید نداشتیم که آن ها رسیده اند و در عید تمرینات خوبی انجام دادیم. آمادگی بالایی داریم و می خواهیم سه امتیاز را بگیریم تا در جدول به رتبه های بالاتر برسیم.

وی در موردمشکلات مالی باشگاه راه آهن گفت: اکثر تیم ها مشکلات مالی دارند تیم ما از این قاعده مستثنی نیست و من با صحبتی که با مالکین باشگاه داشتم قول دادم در این ماه خیلی از مسائل حل شود و تا آخر این ماه یک سری از بدهی های بازیکنان پرداخت شود که در این صورت مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: اما فوتبال است و مسائل مالی را کنار می گذاریم. وجدان ما اجازه نمی دهد به خاطر مسائل مالی یک قدم عقب بگذاریم یا کم فروشی کنیم. متاسفانه من هم از فدراسیون و هم از پرسپولیس طلبکارم و امسال با دو حساب و کتاب مشخص می شود که هنوز یک ریال هم پول نگرفتم اما وجدانم اجازه نمی دهد این مسائل را قاطی فوتبال کنم.

دایی تصریح کرد: من حقم را در زمین فوتبال می گیرم و سپس مالکان باشگاه هستند و با آنها در مورد مسائل مالی صحبت می کنم. آنها از ابتدای فصل تاکنون ۸ ۹ میلیارد تومان خرج کرده اند اما این تیم بدهی های زیادی داشته که بیشتر این پول صرف بدهی های باشگاه شده است. مالکان هم با وجود این همه هزینه هنوز یک کاغذ از بورس یا سازمان خصوصی سازی نگرفته اند که نشان دهد این باشگاه مال آنها است. از سازمان بورس و خصوصی سازی خواهش می کنم هر چه سریع تر این مسئله را حل کنند. کسانی که بدون چشم داشت از جیب خود خرج می کنند نباید این گونه با مشکل مواجه شوند آنها باید بدانند مالک باشگاه هستند. از روزی که در بورس این باشگاه را خریداری کرده اند به خاطر مشکلات خواسته یا ناخواسته هنوز باشگاه به نام مالکین نشده است. آن هم در حالی که ۹ میلیارد تومان خرج کرده اند. بازیکنان هم این حق را به مالکین می دهند.

دایی در مورد اینکه فصل آینده هم در تیم راه آهن حضور خواهد داشت یا خیر گفت: در حال حاضر فکر و ذکر ما همین ۶ بازی پیش رو است و بعد از آن در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد.

دایی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر نتایج ضعیف راه آهن در این فصل و شرایط بد این تیم در جدول لیگ گفت: من در شرایط بدی تیم را تحویل گرفتم. تیم راه آهن هزار تا مهره نداشت ما در ۴ ۵ بازی آخرمان ۶ بازیکن مان را در اختیار نداشتیم که ۴ بازیکن آنها فیکس بودند. با این حال به جرات می گویم تیم راه آهن خوب فوتبال بازی می کند اما در نتیجه گیری خوب نبودیم که در سال ۹۱ با کمک خدا نتایج خوبی می گیریم.

سرمربی راه آهن در مورد ضعف دروازه بانان لیگ برتری گفت: من مخالف قوانین من درآوردی بودم. این که ورود دروازه بانان خارجی ممنوع شد، یکی از دلایلی است که دروازه بانان ما با مشکل مواجه شدند اگر باشگاه ها می توانستند دروازه بان خارجی می گرفتند قیمت دروازه بانان اینقدر بالا نمی رفت و حس مبارزه جویی بین دروازه بانان ایجاد می شد تا آنان خودشان را نشان دهند. ما اکنون چند دروازه بان سطح بالا در ایران داریم باید درست تصمیم گیری کنیم. اینکه تصمیم درست این است که جذب دروازه بانان خارجی در لیگ های پایین تر ممنوع شود و از دروازه بانان خارجی در لیگ برتر حاضر شوند و سطح کیفی مسابقات بالا برود. این تصمیم غلطی است که دروازه بانان خارجی در لیگ برتر حضور نداشته باشند. دروازه بان جوان باید ابتدا در لیگ های پایین تر تجربه کسب کند و سپس ۳ تا ۵ سال بعد به لیگ برتر می آید. نه اینکه یک دروازه بان جوان سر از لیگ برتر دربیاورد.

وی ادامه داد: با سیاست های غلط دروازه بانی ما به اینجا رسیده است. باشگاه های لیگ یک بیشتر دروازه بان خارجی دارد هیچ جای دنیا چنین چیزی نیست و دروزاه بانان ما در لیگ برتر احساس امنیت می کنند زیرا رقیب خارجی ندارند. اگر اجازه بدهیم دروازه بانان خارجی به لیگ برتر بیایند، قیمت دروازه بانان پایین می آید و این به سود باشگاه است ضمن آن که حس مبارزه جویی بین دروازه بانان ایجاد می شود تا آنها خودشان را ثابت کنند به جرات می توانم بگویم اکنون در کشور ما تعداد دروزاه بان های ۶ دانگ به اندازه انگشتان یک دست هم نیستند که سیاست های غلط باعث این مسئله شده است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد