رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

دانیل استیل را بهتر بشناسیم

دانیل استیل، متولد ۱۴ آگوست ۱۹۴۷ است. نویسنده ای احساساتی که وقتی می‌خواهد درباره یکی از کتاب هایش حرف بزند، بدش نمی‌آید در قبال دیالوگ های عاشقانه چند قطره اشک هم بریزد. او مکس و مارتا را بر اساس نیاز زندگی بچه ها نوشت. نیازهایی مثل ورود یک بچه تازه به زندگی، مدرسه جدید، والدین جدید و هر چیزی که می‌تواند زندگی یک کودک را تحت الشعاع قرار دهد. از آنجا که نویسنده مورد نظر، به مسائلی از این دست بها می‌دهد، پس از مکس و مارتا، فردی را می‌نویسد. کتاب های فردی، موقعیت محور هستند و برگرفته از موقعیت های واقعی زندگی بچه ها مثل رفتن نزد دکتر یا نخستین شبی را که بیرون منزل تا پاسی از شب به خوش گذرانی می‌پردازند. البته وی دو کتاب غیرداستانی هم دارد به نام «بچه دارشدن» و «چراغ های روشن او» که دومی‌ درباره زندگی و مرگ پسرش نیکولاس تریناست. این کتاب مدت ها در صدر فروش کتاب های غیرداستانی قرارداشت.

شاید کمتر نویسنده ای را چون او بتوان یافت که آثارش اینگونه با اقبال عمومی‌ کارگردانان تلویزیونی مواجه شده باشد. از ۲۱ رمان او تا کنون برای ساخت سریال های تلویزیونی آمریکا استفاده شده است. همچنین اشاره به این نکته نیز خالی از لطف نیست که وی توانست در سال ۲۰۰۲ نشان ارزشمند و ملی ادبیات فرانسه- شوالیه– را از آن خود کند. وی که در سان‌فرانسیسکو زندگی می‌کند، چند ماه از سال را در فرانسه می‌گذراند و بسیار هم محبوب است. ضمنا یک گالری هم در سان‌فرانسیسکو دارد که آثار هنرمندان جویای نام را در آن به نمایش می‌گذارد. اما یک رکورد منحصر به فرد دیگر‌؛ وی تنها نویسنده زن آمریکایی است که تا کنون بیش از ۵۵۰ میلیون نسخه از کتاب‌هایش در سراسر جهان، فروش رفته است. اگر آمار کشور هایی چون ایران -که قانون کپی رایت را به رسمیت نمی‌شناسد- را هم در نظر بگیریم شاید این رقم از آنچه هست، کهکشانی تر شود. اصولا نوشتن رمان های او، وقت زیادی را نمی‌گیرد. خودش در این باره می‌گوید: « وقتی شروع می‌کنم به نوشتن که هم سوژه کاملا در ذهنم رشد کرده باشد و هم واژه ها را در اختیار گرفته باشم. برای همین، نوشتن هر رمان دو تا سه ماه طول می‌کشد.» بی سبب نیست که او تاکنون بیش از یکصد رمان نوشته و اگر همین طور پیش رود نویسنده ۶۵ ساله ما اگر سن اش به ۸۰ سالگی برسد، بعید نیست رکورد ۳۰۰ رمان را از خود بر جای بگذارد.

نکته جالب دیگر زندگی دانیل استیل، علاقه اش به مسافرت است. تا جایی که تقریبا نامش حداقل یکباردر فهرست مسافران تمام هتل های درجه یک آمریکا ثبت شده است. او که تاکنون ۵ مرتبه ازدواج کرده، در حال حاضر به تنهایی گذران‌ زندگی می‌کند. کلود اریک لازارد، دنی زولگدر، ویلیام تاث، جان ترینا و تام پرکینز، همسران این خانم نویسنده بوده اند. در ۱۹۴۶ ، المپیک تایپیست ها برگزار شد. در آن سال یک نفر توانست ۲۰ ساعت متمادی را به تایپ کردن بی وقفه بپردازد. درباره استیل می‌گویند، اگر این المپیک امروز هم برگزار می‌شد، از آنجا که او بسیار پر کار است، می‌توانست نشان طلای این المپیک را به خود اختصاص دهد. این شوخی مطبوعات آمریکا با دانیل استیل است.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد