رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

خلیلى: به بازى با امارات نمى رسم

محسن خلیلى مهاجم تیم ملى فوتبال گفت: هیچکس حق ندارد انتقاد از قطبى را به رنگ ها ربط دهد. وى اظهار داشت: اردوى بسیار خوبى را در چین همراه با یک دیدار دوستانه که براى شناخت نفرات بود برگزار کردیم و براى گرفتن ۳ امتیاز به کره شمالى رفته بودیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و نتوانستیم به خواسته خود برسیم.
او افزود: بازى مقابل کره شمالى را باید به ۲ نیمه تقسیم کرد. در نیمه اول بسیار خوب بودیم اما از فرصت هاى به دست آمده استفاده نکردیم و بدشانسى گریبانگیر ما شد اما در نیمه دوم تا حدودى کره شمالى براى گرفتن ۳ امتیاز به سمت دروازه ما حمله کرد. خلیلى ادامه داد: ما بدشانس بودیم. اگر توپ وحید هاشمیان و یا ضربه شجاعى در نیمه اول به گل تبدیل مى شد مى توانستیم با اختلاف کره شمالى را شکست دهیم اما همه اینها جزیى از فوتبال است. این مهاجم در خصوص مصدومیتش تاکید کرد: فکر مى کنم مصدومیتم فقط یک کشیدگى جزیى است. پس از بازگشت به ایران MRI گرفتم و تا امروز نتیجه را دریافت خواهم کرد اما بعید مى دانم که مشکل خاصى از ناحیه همسترینگ داشته باشم. وى اضافه کرد: به احتمال فراوان در دیدار مقابل امارات غایب خواهم بود اما مقابل کره جنوبى مى توانم به میدان بروم.

محسن خلیلى مهاجم تیم ملى فوتبال گفت: هیچکس حق ندارد انتقاد از قطبى را به رنگ ها ربط دهد. وى اظهار داشت: اردوى بسیار خوبى را در چین همراه با یک دیدار دوستانه که براى شناخت نفرات بود برگزار کردیم و براى گرفتن ۳ امتیاز به کره شمالى رفته بودیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و نتوانستیم به خواسته خود برسیم.
او افزود: بازى مقابل کره شمالى را باید به ۲ نیمه تقسیم کرد. در نیمه اول بسیار خوب بودیم اما از فرصت هاى به دست آمده استفاده نکردیم و بدشانسى گریبانگیر ما شد اما در نیمه دوم تا حدودى کره شمالى براى گرفتن ۳ امتیاز به سمت دروازه ما حمله کرد. خلیلى ادامه داد: ما بدشانس بودیم. اگر توپ وحید هاشمیان و یا ضربه شجاعى در نیمه اول به گل تبدیل مى شد مى توانستیم با اختلاف کره شمالى را شکست دهیم اما همه اینها جزیى از فوتبال است. این مهاجم در خصوص مصدومیتش تاکید کرد: فکر مى کنم مصدومیتم فقط یک کشیدگى جزیى است. پس از بازگشت به ایران MRI گرفتم و تا امروز نتیجه را دریافت خواهم کرد اما بعید مى دانم که مشکل خاصى از ناحیه همسترینگ داشته باشم. وى اضافه کرد: به احتمال فراوان در دیدار مقابل امارات غایب خواهم بود اما مقابل کره جنوبى مى توانم به میدان بروم. خلیلى در جواب افرادى که از سرمربى تیم ملى بابت حضورش در زمین انتقاد کردند اظهار داشت: بزرگان فراموش کردند که مصدومیت جزیى از فوتبال است. هیچکس حق ندارد انتقادات از قطبى را به رنگ ها ربط بدهد. تشخیص سرمربى تیم ملى بود که همانطور که مقابل چین به میدان رفتم برابر کره شمالى نیز دقایقى به میدان بروم تا شاید مشکل گلزنى تیم را حل کنم اما قسمت نبود و دچار آسیب دیدگى شدم که بیشتر از همه من و قطبى عذاب کشیدیم. مهاجم تیم ملى یادآور شد: مصدومیتم هیچ ربطى به گذشته و یا خوب گرم نکردن ندارد. من با پرسپولیس به میدان رفتم و در تمرینات فشرده تیم ملى نیز نمره قبولى گرفتم. حالا نمى دانم چرا بعضى ها سرمربى تیم ملى را که از لحاظ فنى و روحى و روانى واقعا تیم را آماده کرده بود زیر سئوال بردند. از این آقایان مى پرسم آیا الان که هنوز ما شانس صعود به جام جهانى را داریم وقت این کارها است؟ خلیلى تاکید کرد: برهانى مهاجم بسیار خوبى است اما قطبى صلاح دانست من در لیست باشم. ما باید به نظر سرمربى تیم ملى احترام بگذاریم. شاید فردى دیگر سکان هدایت تیم ملى را برعهده داشت و اصلا من را دعوت نمى کرد و شاید من در این بازى گلزنى مى کردم آنوقت همه از قطبى و خلیلى تعریف مى کردند. وى ادامه داد: تمام تلاشم را پس از حضور در زمین انجام دادم اما خواست خدا بود که فقط چند دقیقه در زمین باشم و به نظرم سرنوشتم در تیم ملى این طور رقم خورده بود. از تمام ایرانى ها که چشم انتظار برد ما در پیونگ یانگ بودند عذرخواهى مى کنم. خلیلى خاطرنشان کرد: امیدوار هستم همچنان از تیم ملى حمایت شود. در بازى مقابل کره شمالى با توجه به شرایط خاص این کشور بازى بدى انجام ندادیم. خیلى از تیم ها مقابل کره شمالى دچار مشکل شده بودند. تنها خواهش من از فوتبالدوستان و هواداران این است که تیم ملى را تنها نگذارند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد