رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

خداداد عزیزى : داوران نتایج مسابقات راتعیین مى کنند نه بازیکنان!

سرمربى تیم فوتبال استقلال اهواز پس از شکست مقابل پاس همدان داوران را تعیین کننده نتایج مسابقات دانست و افزود: مربیان و بازیکنان در نتایج تیم نقشى ندارند. خداداد عزیزى با حضور در کنفرانس خبرى از قضاوت ضعیف داور در این بازى انتقاد کرد و گفت: مى گویند در مورد داورى صحبت نکنم و تنها به مسائل فنى بپردازم اما وقتى تیم من برنده است و در یک صحنه با اشتباه داور نتیجه بازى تغییر مى کند، در خصوص چه چیزى باید صحبت کنم. وى تاکید کرد: آقاى شریفى دوستانه به من توصیه کرد که مصاحبه اى در خصوص داورى نکنم « آقاى شریفى چطور مى شود صحبت نکرد» داور جو ورزشگاه را به هم ریخت و هنگامى که هواداران پاس شعار علیه مدیران این باشگاه را شروع کردند داور ۱۸۰ درجه چرخید و گویا از جو ورزشگاه ترسید. بازیکن اسبق تیم ملى فوتبال یادآور شد: بعد از ۲۰سال سابقه بازى هنوز نفهمیدم داستان وقت اضافه در زمان هاى تلف شده چیست؟ چطور در یک بازى که ۴ دقیقه زمان تلف شده دارد، داور ۴ دقیقه و ۵۰ ثانیه وقت اضافه مى گیرد، در حالى که در دقایق پایانى تیم من گل سوم را نیز داشت دریافت مى کرد. وى افزود: داوران براى دریافت حق الزحمه هاى خود جلسه ترتیب مى دهند و خواستار افزایش دستمزد خود هستند اما به نظر من به آنها ۱۰۰ میلیون هم بدهند باز هم داورى تغییر نمى کند، چون ظرفیت داورى ما همین است.

سرمربى تیم فوتبال استقلال اهواز پس از شکست مقابل پاس همدان داوران را تعیین کننده نتایج مسابقات دانست و افزود: مربیان و بازیکنان در نتایج تیم نقشى ندارند. خداداد عزیزى با حضور در کنفرانس خبرى از قضاوت ضعیف داور در این بازى انتقاد کرد و گفت: مى گویند در مورد داورى صحبت نکنم و تنها به مسائل فنى بپردازم اما وقتى تیم من برنده است و در یک صحنه با اشتباه داور نتیجه بازى تغییر مى کند، در خصوص چه چیزى باید صحبت کنم. وى تاکید کرد: آقاى شریفى دوستانه به من توصیه کرد که مصاحبه اى در خصوص داورى نکنم « آقاى شریفى چطور مى شود صحبت نکرد» داور جو ورزشگاه را به هم ریخت و هنگامى که هواداران پاس شعار علیه مدیران این باشگاه را شروع کردند داور ۱۸۰ درجه چرخید و گویا از جو ورزشگاه ترسید. بازیکن اسبق تیم ملى فوتبال یادآور شد: بعد از ۲۰سال سابقه بازى هنوز نفهمیدم داستان وقت اضافه در زمان هاى تلف شده چیست؟ چطور در یک بازى که ۴ دقیقه زمان تلف شده دارد، داور ۴ دقیقه و ۵۰ ثانیه وقت اضافه مى گیرد، در حالى که در دقایق پایانى تیم من گل سوم را نیز داشت دریافت مى کرد. وى افزود: داوران براى دریافت حق الزحمه هاى خود جلسه ترتیب مى دهند و خواستار افزایش دستمزد خود هستند اما به نظر من به آنها ۱۰۰ میلیون هم بدهند باز هم داورى تغییر نمى کند، چون ظرفیت داورى ما همین است. سرمربى استقلال اهواز با اعلام اینکه بحث در این خصوص فایده اى ندارد خاطرنشان کرد: اگر یک مربى اشتباه کند مدیران باشگاه او را کنار مى گذارند یا اخراج مى کنند اما اگر یک داور اشتباه کند چه مى شود؟ در نهایت یک هفته به او قضاوت نمى دهند،حال مگر امتیاز از دست رفته ما بازمى گردد. عزیزى در پایان تاکید کرد: من منکر تیم پاس نیستم، ما بد بازى کردیم و نتوانستیم از گل خود استفاده کنیم اما دوست دارم کمیته داوران و کمیته انضباطى فیلم بازى را نگاه کنند و اگر حق با من و تیم من بود یک امتیاز ما بازگردانند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد