رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

حمله مکمل آلوده به فوتبال ایران

گل: ۳ بازیکن لیگ برتری که نمونه دوپینگ آنها مثبت در امده است ، آدمهای سابقه داری نیستند. راستش اگر منصف باشیم خیلی هم احتیاج به این کار ندارند؛ اما حالا بعد از ابلاغیه کمیته کنترل دوپینگ آنها در هول و ولای آینده به سر می برند ؛ به خصوص یکی شان که در مهمترین دوران حرفه ای عمرش به سرمی برد و حالا تیم ملی را هم از دست داده است.

جک تری دی، قاتل زنجیره ای
یکی از بازیکنان لیگ برتر می گوید: جدیدا مکملی به نام جک تری دی بین بازیکنان فوتبال رواج پیدا کرده که به تسریع گردش خون کمک می کند و خب خیلی از بازیکنها از آن استفاده کرده اند.

یکی از این خیلی ها محسن بیاتی نیاست که در حال حاضر در دوره تنبیهی را پشت سر می گذارد. او به دلیل اینکه ماده غیرمجاز متیل هگزامین در نمونه اش وجود داشت از فوتبال محروم شده است . د.ستانش می گویند محسن به خاطر بدشانسی محروم است چون از بخت بدش در قرعه کشی نامش در آمد و نمونه دادن همانا و محرومیت همان. آنها می گویند در همان تیم مس بازیکنان دیگری بوده اند که جک تری دی به بدن می زده اند و البته حداقل ۱۰۰ – ۲۰۰ بازیکن در لیگ .

هشدار کمیته دوپینگ
کمیته انتی دوپینگ قبلا با انتشار اطلاعیه ای به بازیکنان فوتبال هشدار داده بود که مکملهای آلوده ای به بازار آمده و آن را مصرف نکنند.در مورد اخیر که باعث شده ۳ بازیکن شاخص نامشان به عنوان دوپینگی در بیاید ؛ موضوع همان بی اطلاعی است. روی جعبه جک تری دی هرگز اشاره ایه به این نکته نشده که این مکمل حاوی ماده متیل هگزامین است .این همان نکته ایست که این ۳ بازیکن در مکالمه با دکترهاشمیان به او گفته اند و حالا دکتر قول داده که به آنها کمک لازم را بکند چون برای او هم محرز است که این مسئله غیرعمد بوده است.
امروز  پرویز مظلومی بعد از پایان نشست مطبوعاتی در پاسخ به سؤال در خصوص اینکه شایعه شده که یکی از ۵ بازیکن دوپینگی بازیکن استقلال است، گفت: اگر بحث دوپینگی بودن باشد پس امسال تمام فوتبالیست‌های ما دوپینگی هستند چون پودرهایی که امسال به ایران آمده قبلا شامل قانون دوپینگ نبود اما حالا به عنوان داروی ممنوعه معرفی شده است.

نتیجه؟
ممکن است این ۳ بازیکن دچار محرومیت نشوند و با توبیخ ماجرا به پایان برسد . شاید هم محرومیتی ۳ تا ۶ ماهه در انتظار خاطیان باشد که در این صورت یکی از آنها بیش از همه ضرر می کند. همان که قرار بود  عصای دست کی روش در مرحله مقدماتی جام جهانی باشد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد