رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

حسین عبدى: ضعف عمده پرسپولیس حفظ نکردن روند هجومى است

حسین عبدى مربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عمده ترین ضعف تیم ما عدم حفظ روند تهاجمى و منطقى بازى تا آخر مسابقه از سوى بازیکنان است.
وى در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در فوتبال اتفاقات زیادى رخ مى دهد و همیشه یک تیم خوب برنده نیست و مى تواند بازنده هم باشد. معتقدم زمانى مى توانیم درصدها و آمار فنى یک تیم را بیان کرده و آن را ارزیابى کنیم که حدود سه چهارم مسابقات لیگ تمام شده باشد. مطمئناً در این مقطع از لیگ برتر نمى توان پیش بینى کرد که تیم هاى صدر جدول تا پایان لیگ در آن جایگاه باقى مانده و یا تیم هاى رده پایین به لیگ دسته یک سقوط مى کنند.او افزود: حال نوسانات در تیم هاى مختلف وجود دارد اما در تیم هاى بزرگ، بزرگ نماتر مى شود. در صورت برد پرسپولیس حریفان با انگیزه بیشتر مقابل ما مى ایستند و در صورت کسب تساوى و شکست هم انتقادات علیه این تیم شدت زیادى مى گیرد. حتى در فوتبال اروپا هم تیم هاى بزرگ در صورت کسب تساوى ، چندان مورد انتقاد قرار نمى گیرند اما اینجا همه از پرسپولیس برد مى خواهند و طاقت دیدن تساوى هاى او را ندارند. اکنون چیزى تمام شده نیست و نباید اوضاع فعلى پرسپولیس را از دست رفته بدانیم. ما همه یک خانواده هستیم و نباید ناکامى ها و موفقیت ها را معطوف به شخص خاصى حتى سرمربى یا مدیریت تیم بدانیم چرا که همه در آن سهیم هستند

حسین عبدى مربى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عمده ترین ضعف تیم ما عدم حفظ روند تهاجمى و منطقى بازى تا آخر مسابقه از سوى بازیکنان است.
وى در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: در فوتبال اتفاقات زیادى رخ مى دهد و همیشه یک تیم خوب برنده نیست و مى تواند بازنده هم باشد. معتقدم زمانى مى توانیم درصدها و آمار فنى یک تیم را بیان کرده و آن را ارزیابى کنیم که حدود سه چهارم مسابقات لیگ تمام شده باشد. مطمئناً در این مقطع از لیگ برتر نمى توان پیش بینى کرد که تیم هاى صدر جدول تا پایان لیگ در آن جایگاه باقى مانده و یا تیم هاى رده پایین به لیگ دسته یک سقوط مى کنند.او افزود: حال نوسانات در تیم هاى مختلف وجود دارد اما در تیم هاى بزرگ، بزرگ نماتر مى شود. در صورت برد پرسپولیس حریفان با انگیزه بیشتر مقابل ما مى ایستند و در صورت کسب تساوى و شکست هم انتقادات علیه این تیم شدت زیادى مى گیرد. حتى در فوتبال اروپا هم تیم هاى بزرگ در صورت کسب تساوى ، چندان مورد انتقاد قرار نمى گیرند اما اینجا همه از پرسپولیس برد مى خواهند و طاقت دیدن تساوى هاى او را ندارند. اکنون چیزى تمام شده نیست و نباید اوضاع فعلى پرسپولیس را از دست رفته بدانیم. ما همه یک خانواده هستیم و نباید ناکامى ها و موفقیت ها را معطوف به شخص خاصى حتى سرمربى یا مدیریت تیم بدانیم چرا که همه در آن سهیم هستند.عبدى گفت: پرسپولیس پتانسیل این را دارد که قهرمان لیگ برتر شود اما انتظارها به حدى از این تیم بالاست که مردم همواره روند صعودى ازتیمشان مى خواهند. ما باید سعى کنیم مسائل را عاقلانه حل و فصل کنیم و در این راه صورت مساله را پاک نکنیم.مربى پرسپولیس درباره تاثیر واکنش هواداران این تیم در روزهاى گذشته روى بازیکنان گفت: به هر حال در فوتبال حرفه اى نباید بازیکنان چندان تحت تاثیر این شرایط قرار بگیرند چون آنها بالاخره در تیم بزرگ و حرفه اى بازى مى کنند اما شرایط فوتبال در ایران و ویژگى هاى اخلاقى مردم به گونه اى است که فوتبال ما به احساس نزدیک است لذا این وضعیت در روح و روان بازیکنان پرسپولیس تاثیرات منفى مى گذارد. نکته اى که باعث ناراحتى و عذاب من شده این است که هوادارانى که براى تشویق تیمشان به استادیوم مى آیند در مقاطعى از بازى تیم حریف را تشویق مى کنند، در هیچ جاى دنیا چنین چیزى ندیدم . این شرایط همواره باعث مى شود تا آن تیم تا پایان بازى با انگیزه و روحیه کافى بازى کند.مربى پرسپولیس همچنین درباره اعمال تفکراتش در تصمیمات فنى پرسپولیس گفت: من شرح وظایفم را به خوبى مى دانم و به آن پایبند هستم. دربرنامه هاى فنى ما نظراتم را به سرمربى ارائه مى کنم حال ممکن است او بپذیرد یانپذیرد و مختار است در تصمیماتش دخالت دهد. وقتى که در حین بازى ها کنار زمین رفته و تذکراتى را به بازیکنان گوشزد مى کنم قطعا آنها نکاتى است که سرمربى دستور آن را داده که ممکن است با تفکرات من سازگارى نداشته باشد. در پرسپولیس این زلاتکو کرانچار است که تمرینات را طراحى مى کند، ترکیب اصلى را مى چیند و سیستمى براى یک مسابقه اتخاذ مى کند.
وى افزود: من کارم را به خوبى و حرفه اى بلدم و مى دانم در این مسئولیت چگونه عمل کنم. به هر حال همه مربیان تفکرات یکسانى در مسائل مختلف ندارند و این در فوتبال حرفه اى امرى طبیعى است اما به هیچ وجه نظر شخصى ام را در تصمیمات فنى تیم و توصیه هاى گوشزد شده به بازیکنان دخالت نداده ام.عبدى در واکنش به برخى انتقادها علیه سرمربى پرسپولیس مبنى بر عدم شناخت کافى او از بازیکنان و نحوه چیدمان آنها در ترکیب اصلى تصریح کرد: چنین چیزى نیست، چرا که ما مربیان مى دانیم که یک مربى در طول یک هفته به شناخت نسبى از اوضاع تیم و بازیکنان و حداکثر تا یک یا ۲ ماه کاملا از شرایط فنى بازیکنانش شناخت کافى پیدا مى کند. این انتقاد صحیح نیست و اگر تیم ما مشکلى داشته باشد، آن عدم شناخت سرمربى از بازیکنان نمى تواند باشد. کرانچار به اوضاع و احوال فنى تیم ما مسلط است و من هم زمانى که او به تیم ملحق شد تمامى اطلاعات لازم از شرایط فنى بازیکنان، عملکردشان در تمرینات بدنسازى و حتى محاسبات زمانى درتست هاى مختلف را به صورت کامل به او دادم. همچنین گزارشى ازکارهاى تکنیکى و تاکتیکى انجام شده با تیم را به او ارائه کردم و حتى ترکیب مورد نظرم را به او پیشنهاد دادم که در بازى با مس کرمان به کار گرفته شد.مربى تیم پرسپولیس همچنین در ارزیابى اش از دیدار این هفته مقابل پیکان قزوین به ایسنا گفت: پیکان یکى از تیم هاى قدرتمند لیگ برتر است. بازى هاى مختلفى را از این تیم دیده و آنالیز کرده ام؛ آنها تیم بسیار خطرناکى در ضد حملات هستند و تا حدودى از ویژگى هاى فنى بازیکنانشان شناخت لازم را به دست آوردم. پیش از شروع فصل یک بازى تدارکاتى با این تیم داشتیم اما ترکیب آنها نسبت به آن زمان کاملا فرق کرده و سیستمشان نیز تغییر یافته است.عبدى درباره تقابل با حمید درخشان سرمربى پیکان، که زمان طولانى کاپیتان پرسپولیس بوده است گفت: درخشان دوست صمیمى من بوده و زمانى که در پرسپولیس بازى مى کردم او کاپیتان بود. به وى احترام مى گذارم و شرایط این بازى نمى تواند در رفاقت ما تاثیرگذار باشد. البته در این بازى به عنوان ۲ رقیب مقابل هم مى ایستیم. بارها به بازیکنان پرسپولیس گفته ام که باید به رقبا احترام گذاشت چرا که در غیر این صورت احساس غرور به شما اجازه نمى دهد تا نقاط قوت و ضعف آنها را تشخیص دهید. اطمینان دارم با وجود در پیش رو داشتن یک بازى سخت پرسپولیس پیکان را شکست مى دهد.
وى خاطرنشان کرد: عمده ترین ضعف تیم پرسپولیس، عدم حفظ روند هجومى و منطقى بازى تا پایان مسابقه از سوى بازیکنان است. ما خوب شروع مى کنیم و باید بیشتر فکر کنیم تا چطور بازى را ادامه دهیم چرا که در طول مسابقه هر از چندگاهى بازیکنان عقب کشیده و یا عملکرد ضعیف ترى دارند. این باعث مى شود حریف بتواند خودش را نشان دهد. ضمن اینکه باید طبق سیستم هاى طراحى شده به گونه اى حمله کنیم که مهاجمان تمام کننده در بهترین شرایط بتوانند عملکرد خوبى داشته باشند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد