رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

جلیقه ای برای بهار

«این خانم ها هستند که مدام دنبال لباس هستند. بیچاره مردها اصلا فکر نمی کنند چی تنشان است. می دانی این لباس را چند سال است می شورم و می پوشم؟» این حرف ها برایتان آشنا است؟ خودتان هم اهل این حرف ها هستید؟ آیا فکر می کنید مردان نباید به فکر نوع پوشش خود باشند؟ اگر این طور است، صددرصد اشتباه می کنید چون ثابت شده نوع لباسی که ما می پوشیم بر موقعیت اجتماعی ما و همچنین روابطمان کاملا تاثیر می گذارد….

همه این باور ها و نتایج تحقیقات به کنار، نزدیک سال جدید هستیم و حتما شما هم به فکر لباسی خوب و مناسب برای سال جدید. اگر این طور است، حتما هنگام خرید به جلیقه های بهاری هم نظری بیندازید که بسیار مناسب ایام عید هستند چرا که زمستان هنوز کاملا چمدان نبسته است.

● ژاکت با بافت پیچ

این ژاکت با طرحی کلاسیک بسیار راحت و مناسب روزهای بهاری است. بافت پیچ و یقه هفت باز و سرشانه های افتاده از ویژگی هایی است که باعث می شود این لباس در تن شما فوق العاده به نظر برسد. جنس آن پنبه ای است که آن را نرم و لطیف و سبک می کند.

نکته: اگر رنگ سرمه ای این جنس را انتخاب کردید – مثل آنچه در تصویر می بینید می توانید آن را با بلوز یا پیراهن با رنگ های سفید، آبی روشن و با شلواری به رنگ خاکستری یا قهوه ای روشن هماهنگ کنید.

● جلیقه با بافت پیچ

این جلیقه کلاسیک و بافت پیچ و رنگ سفید مخصوص آقایان با روحیه شاد است. رنگ سفید آن را برای فصل بهار مناسب تر می کند. یقه هفت و بافت کبریتی در لبه های یقه و حلقه آستین از دیگر ویژگی های این جلیقه است.

نکته: سفید را با هر رنگی از پیراهن می توانید هماهنگ کنید مثل آبی روشن، زرد، خاکستری، سورمه ای و….

● ژاکت سایز بزرگ

این ژاکت بزرگ سایز مخصوص آقایان با اضافه وزن است یا آقایانی که طرفدار لباس های آزاد هستند. بافت کشی ظریف، یقه هفت باز و دو جیب کوچک در جلو از خصوصیات این ژاکت ساده و در عین حال شیک است. رنگ آن سبز سیر است که با روزهای بهاری مناسبت دارد.

نکته: این ژاکت سبزرنگ را می توانید با پیراهن یا بلوزهای یقه گرد با رنگ قهوه ای مایل به خاکستری روشن یا خاکستری یا زرد کمرنگ یا آبی روشن هماهنگ کنید و همراه آنها شلوارهایی به رنگ خاکستری، قهوه ای روشن یا تیره و سورمه ای بپوشید.

● ژاکت دویقه

این ژاکت شیک و مدرن مخصوص آقایان علاقه مند به مد روز و البته با اندامی متناسب است. یقه زیر آن چهاردکمه و به رنگ خاکستری و خود ژاکت تک دکمه و به رنگ مشکی است. رنگ و طرح منحصر به فرد ژاکت آن را بسیار جذاب کرده است. جنس آن ترکیبی از پلی استر و ابریشم مصنوعی است.

نکته: این ژاکت را می توانید با پیراهن هایی به رنگ سفید، خاکستری روشن، زردروشن و آبی و با شلوارهایی به رنگ خاکستری، مشکی یا قهوه ای هماهنگ کنید.

● جلیقه با طرح پنجره ای

این جلیقه، یقه هفت و برش آن آزاد است. جنس آن پنبه ای و سبک و مناسب روزهای بهاری.

نکته: این جلیقه با رنگ خاکستری و طرح پنجره ای ظریف است که می توانید آن را با پیراهن و بلوزهای یقه گرد به رنگ سفید، خاکستری، مشکی یا سورمه ای هماهنگ کنید.

● جلیقه قهوه ای

این نوع جلیقه ها با برش آزاد و بافت ساده و ظریف، ساده و در عین حال شیک هستند. طرح لوزی روی جلیقه زیبایی خاصی به آن می دهد. آقایانی که به دنبال سادگی و در عین حال زیبایی هستند، طرح این جلیقه را حتما می پسندند.

نکته: اگر رنگ قهوه ای را انتخاب کردید می توانید آن را با پیراهن سفید یا قهوه ای مایل به خاکستری روشن، شیری، آبی و شلوار قهوه ای با تن های متفاوت یا خاکستری هماهنگ کنید.

● جلیقه با طرح مدرن

این جلیقه های مدرن بیشتر موردپسند آقایان جوان است. جنس آن ترکیبی از پلی استر و ابریشم مصنوعی است. دکمه های فلزی نقره ای و یقه و سرجیب و حلقه آستین شطرنجی از خصوصیات ظاهری آن است. یقه این جلیقه هم می تواند به صورت باز و گردان باشد و هم به صورت ایستاده.

نکته: اگر رنگ طوسی روشن را انتخاب کردید، می توانید آن را با پیراهن سفید یا خاکستری با تن های مختلف و شلوار خاکستری یا مشکی یا سورمه ای هماهنگ کنید.

● ژاکت کش بافت

جنس این ژاکت ترکیبی از پنبه و پشم است. بافت کشی آن بسیار ظریف و زیباست. طرح لوزی روی آن با ترکیب رنگ زرد و سرمه ای و سفید آن را بسیار جذاب کرده است. چون برش این ژاکت چسبان است برای آقایان لاغر و با اندامی متناسب، مناسب است. ترکیب رنگ، طرح و برش اندامی، این ژاکت را جزو ژاکت های مدرن کرده است.

نکته: می توانید آن را با پیراهن سفید ساده هماهنگ کنید.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد