رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

«جدایی نادر از سیمین» اسکار فرانسه را هم گرفت

مراسم اعطای جوایز فیلم «سزار» فرانسه با اعطای جایزه ی بهترین فیلم خارجی به «جدایی نادر از سیمین»برگزار شد.

سی وهفتمین مراسم سالانه ی اعطای جوایز سزار که به اسکار سینمای فرانسه مشهور است ، شب گذشته در پاریس برگزار شد و فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته ی «اصغر فرهادی» موفق به کسب جایزه ی بهترین فیلم خارجی شد.

«جدایی نادر از سیمین» که ماه گذشته برند ه ی جایزه بهترین فیلم خارجی از جوایز گلدن گلوب شد، نامزد نهایی جایزه ی اسکار بهترین فیلم خارجی و بهترین فیلم نامه ی اصلی است.

برنده ی جایزه خرس طلا و خرس نقره ای بهترین بازیگری از جشنواره برلین در فصل جوایز سینمایی هالیوود برنده ی جوایز جهانی از جمله بهترین فیلم خارجی سال از نگاه انجمن ملی منتقدین آمریکا و انجمن منتقدین فیلم نیویورک و جوایز فیلم مستقل بریتانیا شده و در جوایز سالانه آسیا ـ پاسیفیک نیز بهترین فیلم سال ۲۰۱۱ شناخته شد.

امسال آثار سرشناسی چون «سخنرانی پادشاه» ساخته ی تام هوپر (برنده اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۱)، «قوی سیاه» ساخته دارن آرونوفسکی، «مالیخولیا» ساخته ی لارس فون تریر و «پسری با یک دوچرخه» ساخته ی برادران داردن نامزد جایزه ی بهترین فیلم خارجی جوایز سزار بودند.

به گزارش ورایتی، فیلم تحسین شده ی «هنرمند» ساخته ی میشل هازاناویچس» با کسب شش جایزه درخشش فوق العاده ای داشت و در فاصله ی دو روز تا برگزاری جوایز اسکار ۲۰۱۲، شانس خود را برای دریافت بیشترین جوایز اسکار افزایش داد.

این فیلم صامت و سیاه وسفید علاوه بر کسب جایزه ی بهترین فیلم، توانست جایزه ی بهترین کارگردانی ، بهترین فیلم برداری، بهترین بازیگر مرد (برنیس بجو) و بهترین موسیقی را به خود اختصاص دهد.

«ژان دوژاردین»، بازیگر فیلم «هنرمند» که برای این فیلم جایزه ی بهترین بازیگر جشنواره کن را گرفت و در گلدن گلوب و بافتا نیز بهترین بازیگر مرد شد، برای کسب جایزه ی بهترین بازیگر مرد سزار در رقابت با «عمر سای» برای فیلم «غیرقابل تماس» ناکام ماند.

«هنرمند» اگرچه در قالب سیاه وسفید و به صورت صامت ساخته شده است، اما در بسیاری از محافل سینمایی منتقدین را وادار به تمجید از خود کرده است.

داستان این فیلم مربوط به سال های ۱۹۲۷ تا ۱۹۳۲ در هالیوود است که سینمای صامت درحال افول بود و بازیگران آن دچار مشکل شدند.

فیلم «هنرمند» که در جوایز اسکار ۲۰۱۲ نامزد ۱۰ جایزه است، در جشنواره ی کن نامزد نخل طلا بود و در جشنواره ی سن سباستین جایزه ی منتخب تماشاگران را کسب کرد.

فیلم «خدای کشتار» ساخته ی «رومن پولانسکی» جایزه ی بهترین فیلم نامه اقتباسی را برای «یاسمین رضا» به همراه آورد. جایزه ی بهترین فیلم نامه ی اصلی نیز به فیلم «وزیر» اعطا شد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد