رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

جدال کارگردانان برای آنتن نوروزی

مجموعه های “چک برگشتی”، “جنگ بازی”، “کسی خوابه”، “سیر و سرکه”، “سهمی برای دوست”، “به سوی خوشبختی”، “مسیر انحرافی”، “دختری به نام آهو” و “فراموشی” از گزینه های پخش در ایام نوروزی هستند که از این میان تنها چهار مجموعه انتخاب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هر سال تلویزیون برای نوروز تدارک گسترده ای را می بیند که البته همه مجموعه ها با استقبال مخاطبان رو به رو نمی شود. نوروز ۹۰ هم مجموعه تلویزیونی “پایتخت” تنها مجموعه ای بود که با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

امسال اما هر شبکه دو گزینه برای پخش در نظر گرفته تا در نهایت یکی از آنها را برای پخش در ایام نوروز انتخاب کند. به همین دلیل رقابت تنگاتنگی میان کارگردانان شکل گرفته است. نکته جالب این است که روابط عمومی هر کدام از سریال ها در هنگام ارسال خبر به خبرگزاری ها و مطبوعات تاکید می کنند که مجموعه آنها قطعاً نوروز پخش می شود! البته هنوز مشخص نشده قرعه به نام کدام یک از مجموعه ها می افتد.

چک برگشتی/ شبکه یک

مجموعه تلویزیونی “چک برگشتی” به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری برای شبکه یک تهیه می شود. در این مجموعه امیرجعفری، ریما رامین فر، هدایت هاشمی، هومن برق نورد، یوسف صیادی، علی صالحی، امیر حمیدزاده، احمد مهرانفر، بهاره رهنما، فریبا نادری، و… در آن بازی دارند.

امیرجعفری در این سریال نقش جوانی به نام لطیف را دارد که به تازگی از زندان آزاد شده است. او قصد دارد با فراموش کردن سو ء سابقه خود برای امرارمعاش شغل تازه ای دست و پا کند، ولی به هر جا که می رود، به خاطر سابقه منفی و خلافش کسی حاضر نمی شود به او کار دهد. او به هرجا که می رود، با در بسته روبه رو می شود. مشکلات او اما با ماجرای یک چک برگشتی دوبرابر می شود.

یکی از نکات جالب این سریال، حضور احمد مهرانفر، بازیگر نقش ارسطو در سریال پرمخاطب “پایتخت”، ساخته دیگر مقدم که نوروز ۹۰ از شبکه یک روی آنتن رفت، در مقام بازیگردان پروژه است.

جنگ بازی / شبکه یک

مجموعه تلویزیونی “جنگ بازی” به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی هم برای شبکه یک تهیه می شود. در این مجموعه اکبر عبدی، مجید صالحی، رضا ناجی، امیررضا دلاوری و… بازی می کنند.

داستان این مجموعه طنز درباره یک گروه تئاتر است که در ایام نوروز برای اجرای نمایش راهی جبهه های جنگ می شوند. این گروه قصد دارند اوقات خوشی را برای رزمندگان فراهم کنند، اما حوادث مختلف باعث می شود که آنها به مرور زمان اضطراب شان کم شود و با گذشت زمان به باورهای معنوی می رسند. این گروه در نهایت با روحیه معنوی به شهرشان برمی گردند.

کسی خوابه؟/ شبکه یک

مجموعه طنز ۳۰ قسمتی “کسی خوابه؟” به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی فرهاد گلی‬ در شبکه یک تهیه می شود. در این مجموعه فتحعلی اویسی، سید جواد رضویان، ارژنگ امیر فضلی، نصرالله رادش، علی صادقی، نعیمه نظام دوست، لاله صبوری و یوسف صیادی به ایفای نقش می پردازند.

رضویان در این مجموعه به شوخی با معضلات اجتماعی و مسائل و مشکلات روز جامعه پرداخته است.‬

سیر و سرکه/ شبکه دو

مجموعه تلویزیونی “سیر و سرکه” به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی ابراهیم زاهدی فر برای شبکه دو تهیه می شود. در این مجموعه بهرام شاه محمدلو، سوسن مقصودلو، سهیلا گلستانی، محمد بحری، گلچهره سجادیه، فرزانه نشاط و ابوالفضل شاه کرم بازی می کنند.

این مجموعه روایتگر داستان پیرزن روستائی است که به دعوت پسرش که در خارج از کشور زندگی می کند آماده سفر می شود.

سهمی برای دوست/ شبکه دو

مجموعه تلویزیونی “سهمی برای دوست” به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی بهروز مفید برای شبکه دو تهیه می شود. در این مجموعه اشکان خطیبی، علی سرابی، مهشاد مخبری، مهتاج نجومی، رضا فیض نوروزی و مسعود شاه محمدی به ایفای نقش پرداختند.

سریال “سهمی برای دوست” با مضمون طنز اجتماعی داستان دو برادر خوانده را به تصویر می کشد که وضعیت مالی مناسبی ندارند. این دو تصمیم می گیرند وارد مقوله بورس شوند و ورود این دو به عرصه بورس ماجراهایی را رقم می زند که آغاز داستان سریال است.

به سوی خوشبختی/ شبکه سه

مجموعه تلویزیونی “به سوی خوشبختی” به کارگردانی محسن یوسفی و تهیه کنندگی مجید مولایی تهیه می شود. در این مجموعه جواد عزتی، یوسف تیموری، بهاره افشاری، رضا فیض نوروزی، هایده حائری، خشایار راد، فرشید زارعی فر، علیرضا جعفری، زهره مجابی، مجید مشیری، سعید پیردوست، آیدین خطایی، رویا افشار، فتحعلی اویسی، سمانه پاکدل، عباس محبوب و مریم سرمدی بازی می کنند.

این مجموعه داستان دو برادر به نام سیامک با بازی یوسف تیموری و سعید با بازی جواد عزتی را بازگو می کند که هر یک از راهی متفاوت قصد ترقی و پیشرفت دارند. سیامک برای رسیدن به خوشبختی از انجام هیچ کاری فروگذار نیست.

او آدمی است که می کوشد با یک دختر دانشجو که خانواده پولداری دارد، ازدواج کند تا بتواند موقعیتش را تثبیت کند؛ اما برادرش سعید در یک مرکز پزشکی فعالیت می کند و تلاش می کند خوشبختی را در جای دیگری جست وجو کند.

مسیر انحرافی/ شبکه سه

مجموعه تلویزیونی “مسیر انحرافی” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی سیدمحمد هاشمی اصل در شبکه سه تهیه می شود. پوریا پورسرخ، شقایق دهقان، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، مجید واشقانی، سپند امیرسلیمانی، اکرم محمدی، نادر سلیمانی، عزت ا… مهرآوران، محمد شیری، ساعد هدایتی، علی کاظمی، پرستو گلستانی، مرجان سپهری، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رضا کریمی، مریم مقبلی، محبوب اوین، آزاده قوام و… کمند امیرسلیمانی در این سریال بازی دارند.

در خلاصه داستان این سریال ۱۳ قسمتی آمده است: در یک جزیره ناشناخته، دانشمندی قصد دارد یکی از هواپیماهای ایرانی را که سرنشینان آن تعدادی از نخبگان هستند به سوی آنجا کشانده و با آزمایش های متعدد روی آنان به مقاصد خود دست یابد.

در این حین، هواپیمای مسافربری که از ایران به مقصد آفریقای جنوبی پرواز می کند، به شکل کاملاً اتفاقی در مسیر جزیره قرار می گیرد و دانشمند به خیال آنکه این همان هواپیمای مورد نظر است، با ایجاد اختلال در سیستم ناوبری هواپیما، باعث می شود هواپیما در جزیره سقوط کند. حالا افرادی به اشتباه در جریان آزمایش ها قرار می گیرند. آن ها جامعه ای کوچک تشکیل می دهند و تلاش می کنند در کنار یکدیگر راهی برای فرار از جزیره بیابند.

این مجموعه در رسانه ها با عنوان “لاست” ایرانی هم شناخته می شود اما ترکیب عوامل و پیشرفت پروژه تا به اینجا نشان از حال و هوای طنز این مجموعه با محوریت داستانی مشابه سریال پرمخاطب لاست دارد.

دختری به نام آهو/ شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی “دختری به نام آهو” به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی علیرضا داوری و محمدحسین قره تپه ای برای شبکه تهران تهیه می شود.

بهزاد فراهانی، سیروس گرجستانی، مریم امیر جلالی، شهره لرستانی، فلورنظری، میرطاهر مظلومی، شهرام عبدلی، مهدی امینی خواه، مجید یاسر، مریم سلطانی، یلدا قشقایی، آزیتا ترکاشوند، حامد صلح میرزایی و پندار اکبری بازیگران این سریال هستند.

این مجموعه روایت زندگی خانواده آقا مرتضی است که پنج پسر دارد که چهار پسر او ازدواج کرده اند و پسر کوچک او وحید که تازه از سربازی آمده قرار است وارد اجتماع شود.

فراموشی/ شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی “فراموشی” به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی هم برای شبکه تهران تهیه می شود. در این مجموعه محمد کاسبی، بروز ارجمند، رضا داودنژاد، مهران رجبی، سحر جعفری جوزانی، محمد مهدوی، آتیه جاوید، الناز حبیبی و… بازی کردند.

محمد کاسبی در این سریال طنز نقش مردی بازاری و ثروتمند به نام حاج نقی را دارد که به تنهایی در شهرستان روزگار می گذراند. او در آستانه نوروز، در انتظار دیدار فرزندانش است، امّا هرچه منتظر می ماند خبری از آنان نمی شود. به همین دلیل حاج نقی که دلتنگ و نگران فرزندانش است، تصمیم می گیرد راهی پایتخت شود تا دیداری با آنان تازه کند.

با وجود تلاش هم زمان تیم تهیه و تولید این مجموعه ها هنوز تصمیم گیری نهایی بابت ترکیب مجموعه های نوروز ۹۱ صورت نگرفته است. با قرار گرفتن هر کدام از این آثار در فهرست مجموعه های نوروزی امسال سایر آثار به گزینه های احتمالی پخش در ایام سال و حتی نوروز سال آینده منتقل می شوند. باید منتظر ماند و دید در هفته های باقی مانده به نوروز ۹۱ کدام یک از این آثار موفق به جلب رضایت مدیران سیما خواهند شد.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد