رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

جایزه بزرگ «انجمن صدابرادران» به «هوگو» رسید

فیلم سینمایی «هوگو» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی جایزه بزرگ چهل و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز «انجمن صدابرداران» را به خود اختصاص داد.

همزمان با برگزاری چهل و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز «انجمن صدابرداران» (Cinema Audio Society Awards) در صبح امروز؛ ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) زمستان سال جاری در هتل «میلنیم بیلتمور» شهر لوس آنجلس، تیم صدابرداری و صداگذاری فیلم سینمایی «هوگو» (Hugo) موفق به دریافت جایزه بزرگ این مراسم سالیانه شدند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، جان میدگلی، تام فلیشمن و سایمون رادز اعضای تیم صدابرداری و صداگذاری فیلم سینمایی «هوگو» را تشکیل می دهند.

مارتین اسکورسیزی؛ کارگردان فیلم های سینمایی «گوودفلاز» (Goodfellas)، «دیپارتد» (The Departed)، «جزیره شاتر» (Shutter Island) و «راننده تاکسی» (Taxi Driver)، کارگردانی فیلم سینمایی «هوگو» را برعهده دارد.

اسکورسیزی پیش از این برای ساخت فیلم سینمایی «هوگو» موفق به دریافت جایزه «هارولد لیود» (Harold Lioyd) مراسم اهدای جوایز «انجمن بین المللی آثار سه بعدی» و جایزه بهترین کارگردانی شصت و نهمین دوره مراسم اهدای جوایز «گلدن گلوب» شد.

جان لوگان براساس رمانی از برایان سلزنیک فیلمنامه «هوگو» را نوشته است و این فیلم سینمایی که داستان آن در دهه ۳۰ میلادی و در پاریس اتفاق می افتد، ماجراهای عجیبی را به تصویر می کشد که برای یک پسر بچه یتیم که در ایستگاه قطار زندگی می کند، رخ می دهد.

فیلم سینمایی «هوگو» از تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) پاییز سال جاری روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان رفته است و توانسته تا به امروز فروشی برابر با ۱۰۴ میلیون دلار را برای خود رقم بزند.

همچنین راب مارشال؛ کارگردان فیلم های سینمایی «شیکاگو» (Chicago) و «دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه» (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) نیز با دریافت جایزه «فیلمساز سال»، مورد قدردانی مسئولان برگزارکننده چهل و هشتمین دوره این مراسم سالیانه قرار گرفت.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد