رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

تکنیک های تست زنی در کنکور

مهندسی معکوس یا Test Reverse Engineering

توزیع باهمکاری پارسیان مهر
شماره ثبت:۸۱۱۰۱

کتاب جامع آموزش تست زنی به همراه سی دی اصلی مولف و دی وی دی تکمیلی + دو (۲) هدیه با ارزش دیگر (مستند راز (راز موفقیت) + مجموعه کتابهای با ارزش فارسی)

شما تا ۴۵% بیشتر از کسانی که به این روش آگاهی ندارند تست خواهید زد.
حتی اگر یک روز به کنکور مانده فرصت را از دست ندهید.

ابتدا این مسئه را به خاطر داشته باشید که این تصور که چون مدرسه خوبی نداشته‏ اید و یا در زمان دبیرستان خوب درس نخوانده اید پس نمی توانید هم پای شاگردان ممتاز وارد میدان رقابت شوید و به ناچار باید میدان را واگذار کنید ، تصوری موهومی و باطل است. ما روشهای طلایی تست زنی نفرات نخست کنکور را در یک بسته جادویی برای شما فراهم کرده ایم تا شما بتوانید با یادگیری روشهای مکمل بی شک از رقیبان همرتبه خویش چند گام جلوتر حرکت کرده و تلاش خود را به ثمر برسانید.

مهندسی معکوس چیست؟

کشورهای ضعیف وقتی‏ می ‏خواهند تکنولوژی ساخت یک محصول پیشرفته را به دست آورند ، از مجموعه روش هایی استفاده‏ می ‏کنند که تحت نام دانش مهندسی معکوس دسته بندی‏ می ‏شوند. مثلا اگر بخواهند دانش ساخت و تولید یک مدل تلویزیون دیجیتالی جدید را پیدا کنند ، ابتدا با حسابگری و دقت بی نظیر از تک تک اجزای تلویزیون اطلاعات برداری ‏می ‏کنند و به تدریج شروع به دمونتاژ یا باز کردن تک تک واحدها و نهایتا تک تک عناصر سازنده واحدها‏ می ‏کنند و از این مسیر و با کمک آزمایشات متعدد سعی ‏می ‏کنند مسیر طی شده توسط سازنده اصلی برای رسیدن به این محصول پیشرفته ( در مثال ما تلویزیون دیجیتالی) را کشف کنند.

در این مجموعه ما قصد داریم با استفاده از اصول مهندسی معکوس و استفاده از ابزارهای قدرتمند آمار و احتمالات و بحث های روانشناسی نحوه کاهش تردید بین جوابهای چهار گزینه ای به سه گزینه ای و نهایتا تک گزینه ای و کشف گزینه صحیح با درصد احتمال صحت بالا را برای شما تشریح کنیم. کارآیی خارق العاده این روشها هنگامی آشکار ‏می ‏شود که شما نتایج آن را روی کنکورهای برگزار شده دوره های قبل تست و ارزیابی کنید. با کمی حوصله و پشتکار و دقت متوجه خواهید شد که دیگر نیم ساعت آخر جلسات آزمون کنکور سراسری برای شما نیم ساعت ناامیدی نیست ، بلکه نیم ساعتی است که ‏می ‏تواند سرنوشت قبولی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و جایگاه و رتبه علمی شما را تا حد خارق العاده ای جابجا کند. در زمانی که فقط با زدن دوعدد تست بیشتر دانشگاه محل تحصیل و رشته و مقطع تحصیلی شما تعیین ‏می ‏شود ، بدیهی است که اگر روشی بتواند رسیدن به بیش از دهها تست صحیح را تضمین کند، ارزشی هم سنگ طلا خواهد داشت.

به احتمال قوی شما از جمله افرادی هستید که جهت آمادگی برای کنکور زحمات فراوانی را کشیده اید و در این راه سرمایه گذاری کرده اید. ازجمله سرمایه وجودی خویش ، زمانی و ریالی. لذا شما میتوانید با یادگیری روشهای مکمل بی شک از رقیبان همرتبه خویش چند گام جلوتر حرکت کرده و تلاش خود را به ثمر برسانید.

مطمئن باشید با تکنیک هایی که در این بسته معرفی می شوند در هر سطح علمی و تحصیلی که باشید در روز آزمون بیش از معلومات علمی خود نتیجه خواهید گرفت .

برای اثبات کارآیی این روشها به اختصار اشاره ‏می‏کنیم که اگر شما در کنکور امسال ۸۰% را بر مبنای دانش خویش درست علامت بزنید و ۲۰% بقیه را با روشهای ارایه شده در این مجموعه علامت بزنید، امتیاز شما به جای ۸۰% به رقم باور نکردنی ۶/۹۹% خواهد رسید.

همینطور اگر به ۵۰% سوالات درست جواب داده باشید و نصف دیگر را با کمک تکنیک های ارایه شده علامت بزنید رتبه شما از ۵۰% به ۷/۸۴% افزایش ‏می ‏یابد.

دکتر عباسپور (رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس) : گذشت زمان و متحول نشدن روش آزمون باعث شد که نتیجه آن تغییر یابد و کسانی در کنکور پذیرفته شوند که مهارت های بیشتری صرفاً در تست زنی داشته باشند. اخیراً برخی مؤسسات صرفاً با همین روش، یعنی افزایش مهارت های تست زنی ضریب پذیرفته شدن داوطلبان را افزایش داده اند
این روش معجزه نمی کند بلکه از روی اصول عمل می کند.

محتوای این مجموعه :
کتاب جامع آموزش تست زنی به همراه سی دی اصلی مولف
+
دی وی دی تکمیلی شامل
استراتژی ها و تاکتیک های تست زنی با کمترین معلومات
به کمک روشهای هفت گانه کشف گزینه صحیح
با استفاده از اصول مهندسی معکوس و منطق فازی
آشنایی کامل با روانشناسی طراحان سوالات کنکور
آشنایی کامل با روشهای صحیح تست زنی
تشخیص تفاوت بین تست های استاندارد و غیر استاندارد
روشهای کاهش اظطراب و استرس
افزایش سرعت عمل و سرعت انتقال تا ۵۰%
آموزش مدیریت زمان و تقسیم بندی زمانی صحیح
همراه با بیان اسرار موفقیت N.L.P
آموزش بصورت کاملا ویدیوئی و قابل فهم
+
دو (۲) هدیه با ارزش دیگر (مستند راز (راز موفقیت) + مجموعه کتابهای با ارزش فارسی)

قیمت این مجموعه ( کتاب جامع آموزش تست زنی به همراه سی دی اصلی مولف + ۱ دی وی دی شامل مجموعه ای با ارزش از کتابهای فارسی + مجموعه موفقیت مستند راز) تنها ۱۱۲۰۰ تومان

روش خرید: برای خرید تکنیکهای تست زنی در کنکور، پس از کلیک روی لینک زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک خرید این مجموعه

 

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد