رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

توصیه لاله صبوری به دختران جوان

بازیگر سالهای دور مجموعه​های طنز تلویزیون خواندن یکی از رمان​های سیمون دوبووار با محوریت زندگی یک زن و شوهر و خیانت مرد به زن را به علاقمندان مطالعه توصیه می​کند.

لاله صبوری، بازیگر طنز مجموعه ۷۷ در یادداشتی رمان خواندنی سیمون دوبووار را به عنوان اثری خواندنی به علاقمندان مطالعه پیشنهاد می کند و در یادداشتی که در هفته نامه آسمان منتشر کرده، می نویسد:« کتاب کوچکی از سیمین دوبووار خوانده ام که مثل «جنس دوم» او اثر با ارزشی است. داستان «زن وانهاده» درباره زن و شوهر میانسالی است که هر دو وکیل هستند و در زندگی از هر نظر موفق به نظر می رسند طوری که دیگران آنها را سمبل یک خانواده خوشبخت می دانند اما همه این تصورات با اتفاق بسیار ساده و پیش پا افتاده ای به هم می ریزد. یک روز زن به همسرش که اخیرا دیر به منزل می آید به شوخی می گوید نکند پای زن دیگری در میان است! مرد با کمال خونسردی می گوید حق با اوست…سالهاست که با زنی آشنا شده با او زندگی می کند. این اتفاق توفانی است که می تواند زندگی یک زن را با خودش ببرد چرا که زن متوجه می شود سالها با دروغ زندگی کرده است…» به گزارش خبرآنلاین، وی ادامه می دهد: « در ادامه زن متوجه می شود فرزندانش هم زیاد از او راضی نیستند؛ او با معشوقه همسرش ملاقات می کند و در کمال تعجب می بیند او از خودش کم سال تر است. در جوانی نتوانسته مشکلاتش را با همسرش حل کند و از او جدا شده و …هیچکدام از فداکاری هایی که خودش در حق مرد زندگی اش انجام داده، قبول ندارد…»

صبوری در پایان این یادداشت می نویسد: همیشه به دخترها و زن های جوان توصیه می کنم که خودشان باشند و آنطور که دوست دارند زندگی کنند نه آنطور که دیگران به آنها دیکته می کنند. در «زن وانهاده» مرد در توضیح رفتارش می گوید به این دلیل از تو جدا نشدم که فرزندانمان را بزرگ کنی و…من معتقدم این درد تنها مختص زن ها نیست بلکه دامنگیر مردها هم هست، «درد گم کردن هویت فردی».

بنابراین گزارش، کتاب «زن وانهاده» را نشر مرکز با ترجمه ناهید فروغان تا به حال چندین بار تجدید چاپ کرده است؛ کتابی که شاید در حال حاضر در بازار نشر موجود نباشد.

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب (در صورت توزیع در بازار نشر) می توانند با شماره ۲۰ ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد