رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

By registering with this blog you are also agreeing to receive email notifications for new posts but you can unsubscribe at anytime.


رمز عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


کانال رسمی سایت تفریحی

دکه سایت


نظر سنجی

نظرسنجی

به نظر شما کدام سریال امسال ماه رمضان بهتر است؟

Loading ... Loading ...

کلیپ روز




logo-samandehi

تصاویری از فرش قرمز اختصاصی برای بازیگران دیر رسیده در جشنواره فجر

عکس از جشن تولد ۳۸ سالگی آزاده صمدی

مصاحبه از زندگی شخصی امیرحسین مدرس و همسر دومش

عکس همسر آزاده نامداری و دخترش گندم

عکس جدید مهناز افشار و دخترش لینانا

نامه عسل پورحیدری در شبکه اجتماعی پس از خاکسپاری پدر

عکسی جالب از تینا آخوندتبار با دستکش بوکس در حال ورزش

تصاویر تبلیغاتی الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی

رتبه بدهید:

تعطیلات عید فطر کجا برویم؟

هروقت چند روز تعطیل می شود مسافرت ها هم رونق می گیرند. این بار با تعطیلات عید فطر فرصت مناسبی پیش آمده تا چند روزی از شهرهای شلوغ و دودآلودتان دور شوید

عید فطر امسال یکشنبه و دوشنبه است و فرصت مناسبی برای سفر. امسال بخت با مسافران یار بوده و دو تعطیلی خیلی خوب پیش رو دارند؛ اولی برای همه ایرانی ها و دومی فقط برای تهرانی ها. اولی همین تعطیلات عیدفطر است و دیگری هم تعطیلات تهران برای برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها. انتخاب اینکه می خواهید کجا بروید ممکن است برایتان سخت باشد. پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید جایی را برای سفر انتخاب کنید بهتر است شهرهای خنک، ناشناخته تر و همین طور شهرهایی را که بیشتر دوست دارید یا تا به حال نرفته اید را انتخاب کنید.

حراجی

البته برای سفر به نقاط بکر باید خودتان برنامه ریزی کنید چرا که آژانس های مسافرتی معمولا شهرها و نقاط معروف را معرفی می کنند و حتی اگر یک آژانس مسافرتی جای ناشناخته ای را معرفی کند خیلی زود بقیه آژانس ها هم سفر به آن منطقه را تعریف می کنند و آن منطقه از بکر بودن خارج می شود.

اگر هم به شهری می روید که دوست یا آشنایی دارید و مشکل اقامت ندارید بهتر است پیش از سفر تمام جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی مقصد مورد نظر را از طریق اینترنت یا دفترچه های راهنمای گردشگری پیدا کنید و همین طور مسیرهای دسترسی را معین کنید تا وقتی به آنجا سفر کردید نهایت استفاده را از وقت تان بکنید. در این نوشتار هم چند نمونه از بسته های مسافرتی آورده شده که اگر خواستید با تور سفرکنید حدود قیمت ها و امکانات مورد نظر را بشناسید. این را هم در نظر بگیرید که به دلیل اوج سفر در تعطیلات عیدفطر قیمت تورها از سایر زمان ها گران تر شده است.

● کیش

هتل پنج ستاره: صبحانه ، ناهار ، شام، یک گشت با کشتی تفریحی، به مدت سه شب و چهار روز ، ۴۵۰ هزار تومان

هتل چهار ستاره: صبحانه و ناهار، بدون گشت، سه شب و چهار روز ، ۴۲۰ هزار تومان

هتل سه ستاره: صبحانه و ناهار، بدون گشت، سه شب و چهار روز، ۳۸۵ هزار تومان

تورهای کیش معمولا گشت ندارند اما می توانید از تخفیف هایی که این تورها دارند استفاده کنید.مانند تخفیف برای پا رک دلفین ها، تخفیف برای کشتی و تفریحات دریایی. همچنین در تمام این تورها ترانسفر فرودگاهی بر عهده برگزارکننده تور است.

هرچند هوای این روزها برای سفر به کیش گرم است اما تاکسی ها، هتل ها و مراکز خرید همگی از سیستم تهویه مناسب برخوردارند. ضمن آنکه برای لذت بردن از آفتاب سوزان کیش، این زمان فرصت مناسبی است.

● شیراز

شیراز هم جزو شهرهای گرم است اما اگر فرصت دیگری برای سفر به این شهر ندارید تعطیلات خوبی برای دیدن تخت جمشید و سایر جاذبه های گردشگری تاریخی این شهر به وجود آمده که می توانید از آن استفاده کنید.

هتل پنج ستاره: دو شب و سه روز با صبحانه ۴۲۵ هزار تومان

هتل چهار ستاره: دو شب و سه روز با صبحانه ۳۴۲ هزار تومان

هتل سه ستاره: دو شب و سه روز با صبحانه ۲۹۰ هزار تومان

سفر با هواپیما خواهد بود و تمام گشت های شهری و خارج از شهری شیراز جزو این برنامه می شود. از جمله حافظیه، سعدیه، بافت تاریخی، شاهچراغ، خواجوی کرمانی، تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب.

اگر بخواهید با اتوبوس به این شهر زیبا سفر کنید حدود یکصد هزار تومان از قیمت هایی که دادیم کمتر هزینه خواهید کرد. اتوبوس تان هم اتوبوس ویژه یا همان VIP خواهد بود.

● تورهای ویژه

کمک به زلزله زدگان: یکی از آژانس های گردشگری اقدام جالبی برای کمک به زلزله زدگان استان های آذربایجان کرده است و آن هم تور یک روزه طالقان و آبشار کرکبود است که روز جمعه ۲۷ مرداد ماه برگزار می شود. قیمت این تور از تورهای یک روزه عادی کمی گران تر است و حدود ۵۰ هزار تومان است. ضمن اینکه برگزار کننده فقط راهنما و وسیله حمل و نقل در اختیار شما می گذارد و صبحانه یا ناهار را باید خودتان ببرید. راهنما نیز دستمزدش را به زلزله زدگان اهدا می کند.

زندگی با عشایر: تور ویژه ای هم برای تعطیلات عید فطر وجود دارد . زندگی دو روزه با عشایر مورک فرصتی است که همیشه پیش نمی آید. این تور روزهای یکشنبه و دو شنبه هفته آینده برگزار می شود. روستای مورک یک روستای عشایر نشین نزدیک اصفهان است. سفر زمینی خواهد بود و یک شب در سیاه چادر می خوابید. صبحانه با برگزارکنندگان است اما ناهار و شام را خودتان باید تهیه کنید. عشایر آنجا پخت و پز می کنند و می توانید از آنها غذا بخرید. همچنین تجربه نخ ریسی و کشک سابی و کره اندازی را هم خواهید داشت.

تصاویر جدید بنیامین بهادری در کنار زن سال هند

تصاویر و حواشی حضور سحر قریشی و بازیگران در جشن پیراهن استقلال

عکسی جدید از آنا نعمتی و برادرش در رستوران

تصاویر جدید از هدیه تهرانی و مهران مدیری در سری جدید «قلب یخی»

عکس هایی از عروسی گلزار و النازشاکردوست در یک فیلم عروسی

دو عکس متفاوت الناز شاکردوست با عروسک گوفی و در آمبولانس

تصاویر نرگس محمدی به همراه مادرش در کنسرت موسیقی

تصاویری از حضور هنرمندان در کنسرت بابک جهانبخش

تبلیغ فروشگاهی

مطالب مرتبط با این موضوع

اجباری اجباری، ایمیل شما هرگز منتشر نخواهد شد